Konsertanmeldelse Brit Floyd det opprinnelige himlensmetallet

Tribute band er en interessant rase. På den ene siden har du en fyr som Chris Izzy Cole (spilt av Mark Wahlberg) karakter i filmen Rock Star, som lever noen Elses Drøm. På en annen hånd har du talentfulle, ekte musikere som utfører treff for et takknemlig publikum - mange ganger spiller sanger som ingen kan høre noe annet sted (med de opprinnelige bandene langt borte eller ikke touring). I tilfelle av Pink Floyd Music, hvis du vil høre treffene, kan du vente flere år eller aldri høre det igjen.

Selv om ID hørte gode anmeldelser av denne spesielle touring outfit, brit floyd, jeg fortsatte med forsiktighet. En off-nøkkel vokal eller en unaturlig gitar tone ville sende meg løpende. Dette var i en mellomstor arena som var i stand til å sitte 8,500 personer. Du ville ikke sette et kyss eller Iron Maiden hyllest band på et sted som dette, ville du? Aldri! I beste fall du håper å fylle en klubb med et slikt show - hvis og bare hvis de hadde et godt omdømme eller et sterkt lojalt publikum.

Cue the Giant Video Screen. Klipp lysene. Publikum brøler. En keyboardist kommer ut og en gigantisk rundt videospiller på Center Stage Projects noen vann scener under forskjellige fargegenser. Tegn på livet satte konserten i bevegelse, og vi ble alle transportert dyktige i verden av Pink Floyd. På ingen måte har jeg full følelsen som jeg så på rosa floyd, men ikke for et øyeblikk følte jeg at jeg ble kjedelig av en haug med musikalske hack. Dette var stellar underholdning på et høyt nivå. Jeg var imponert.

tingen jeg likte best om kvelden var ikke vokalen - selv om de var stjernede, uansett hvem som gjorde sangen (bassist Ian Cattell gjorde løveren og gitarist og musikalsk direktør Damian Darlington Sang ledet på flere - For ikke å nevne de vakre og utrolige vokalene til backup sangere som danset og slo noen vakre notater). Det var gitaronen. De sonisk perfekte tonene og soaring gitar linjer skrevet av David Gilmour virkelig satt rosa floyd i en kategori alle sine egne. Vel, gitarister Darlington og Edo Scordo har den perfekte tonen jeg ventet og håpet på. Bravo!

kombinert med de fantastiske visualene (hver sang hadde video akkompagnement eller morder intelliBreams), dette var en hyggelig opplevelse. Jeg var ikke sikker på om dette skulle bli en laser lightshow eller hva, men jeg ble hyggelig overrasket.

murstein i veggen del 2, mor og griser fikk publikum som brøler med godkjenning. Trippy ekko ble utført i sin lange helhet og haleenden av showet inkluderte hit etter hit: tid, stor konsert i himmelen, penger og komfortabelt nummen.

Hver av disse sangene var utrolig høye notater. Stor konsert i himmelen fikk en stående ovasjon med den atonale vokale histrionics av ​​Angela Cervantes. Hennes stemme var så magisk som de fantastiske gitaronene hørte to sanger senere på komfortabelt nummen. Definitivt en følelsesmessig høy.

Som forventet Brit Floyd var igjen feilfri. Det nye lyset viser mesmeriserende. Disse musikerne er alle på toppen av sitt spill. Stor gig i himmelen ble sunget til perfeksjon. En må se Vis start til slutt.

wow! Vi så PBS og trodde de ville være "gode live", men hadde ingen anelse om hvor bra! Besluttet 2 'gjør-det-rett' og gikk VIP. Giftsdoor / 'Sound Check' / Meet & Greet Band / Best Seats! Lydkontroll = 2 sanger ikke i showet (fin bonus), så som de forlot de fleste av dem rystet våre hender og introduserte seg selv. Vi fikk 2 møt nesten hver eneste 1 av dem, snakket med mer enn 1/2 for over 5 + minutter hver og Angela C. Selv dedikert hennes solo av "Great Gig i himmelen" til kjæresten min! De var alle veldig ned 2 jord, upretensiøs og ekte. Ian C. tok ekstra tid 2 bringe de fleste av dem tilbake over 2 signere våre T-skjorter. Sangvalgslisten var som utvidede "største treff" som omfatter nesten hvilken som helst sang du ønsket å høre + noen flere obskure kutt som viste sin sanne lidenskap 4 rosa og deres forestillinger / vokal / vids / lite show var "topp hylle"! Mine hender skadet 4 timer, 1 av mine topp 3 konserter og jeg har sett Clapton / steiner / sjefen / srv / zepplin / etc ryan var fantastisk på sax / messing / tastaturer og han er en pakker fan! Wow!

Jeg trodde dette ville være et godt lys show, men hvem kunne noen gang komme hvor som helst nær den magiske Pink Floyd ?? Vi vil. RIT Floyd kan! Det var som å lytte til vinylalbumene i syttitallet! Utmerket lyd, fantastiske visuals, gripende videoer. Kan ikke si nok om hvordan du ble transportert tilbake til syttitallet. Minner om den gyldne æra har vært oversvømmet mitt sinn helt siden showet. Ikke bare vil jeg anbefale dette showet til venner av syttitallet (50 +), men mange jeg har snakket om hvor fantastisk denne produksjonen var, virkelig angre på å savne det. Jeg ville gå tilbake for å se Brit Floyd når som helst de kommer til Ottawa! Skynd deg tilbake !

En full lengde konsert med 25 sanger på et flott sted. Brit Floyd var på sitt beste. Hva et show! Når det gjelder de to gutta bak oss som forsøkte å snakke over en fullbunke med høyttalere, sprengning av stor rosa floyd musikk, hva mer kan jeg si, dere to er idioter. Men det er det som gjør ArtPark til et flott sted. Vi flyttet til et annet sted og hadde fortsatt en flott utsikt og likte god musikk. Kan ikke vente med å se Brit Floyd igjen!

Dette var min femte gang å se Brit Floyd, hvert show som foregår på et annet sted. Med det sagt, tror jeg at jeg tar på seg dem er solid, da spillestedene kan påvirke ens oppfatning av X, Y og Z. Til slutt, dette bandet bringer det alltid! Deres setlist var igjen variert, noe som er veldig forfriskende for de som har en tendens til å se dem år etter år. Jeg har sett mange hyllested / dekselband i løpet av årene, og ærlig, bf er langt og bort det beste jeg personlig har opplevd, hendene ned! Pink Floyds musikk / opplevelse er ikke en som skal tas lett, da det er en av de vanskeligste å spikere, men bf gjør det hver gang! Jeg skal se dem for en sjette gang, og gleder meg til det som viser like mye som noe annet! NYT!

Mens du kjører over til huset mitt for Rodger Waters konsert juni 20. 2018 min jente venn ble nesten drept når en distrahert sjåfør kjører en ram lastebil kjørte et rødt lys og t boned henne på nesten 45 mpg. Vel etter 8 dager i intensiv omsorg og fortsatt måneder på Mends så vi PBS Brit Floyd spesielle. Unødvendig å si at hun falt i tårer fordi hun følte meg så ille og ønsket å gjøre min B-dag en spesiell. De gode PBS-seterene ble utsolgt, så jeg kjøpte femte rad fra den greske teatretsleverandøren. Merk for notat et fantastisk show. Brit Floyd-bandet og vokalen savnet ikke et slag! Logg oss på for Brit Floyds neste gig. Etter en så fantastisk ytelse er vi nå store fans. Kjæresten min er fortsatt å gjenopprette, men det fantastiske showet løftet hennes ånder opp til den mørke siden av månen! Takk Brit Floyd.

Min gruppe har sett dem 5 ganger i Atlanta, og vi fløy til Red Rocks for tre uker siden for å se dem også. Siste netter show i reven var fantastisk. Pink Floyd fan i 35 år og disse gutta gjør det bare riktig. Takk til Fox og Brit Floyd for å bringe dette showet til Atlanta. Vil se deg igjen neste år. De la sorg til denne årene satt listen, og det var fantastisk.

Sett Brit Floyd 5 ganger. Dette var deres beste ytelse. Sett andre vurderinger at volumet var et problem. De løst det. Hørtes bra, høyt og klart. Lett show var fantastisk. Hadde flere lasere og lysere lys. Kan ledes? Så dem i St Louis på Pea Body Opera House. Ikke et dårlig sete i huset og lyden er veldig bra der.

Som alltid gjorde Damian Darlington og alt bandet som utgjør Brit Floyd en fenomenal jobb i å utføre fantastisk musikk, presenterte lysshowet, og levere en veldig verdig hyllest til rosa floyd og holde musikken veldig mye i live. Igjen, den store konserten i himmelen brakte huset ned. Men jeg trodde at akustikken var svært dårlig. For stille for de første sangene, så over-amped som showet fortsatte. Trommene var for høyt, druknet ut det store gitararbeidet og vokalen. Må ha vært bare en oversiktlig lydkontroll før showet. Veldig dårlig definisjon og bildebehandling, og til og med noen forvrengning. Vennligst gjør det bedre neste gang (jeg vil være der!).

Jeg elsket våre seter for Brit Floyd Tribute Show. Forsiden av balkongen ga oss klar utsikt over bandet og utmerket vinkel for det utestående lys showet. Bandkvaliteten var konsekvent fantastisk og inneholdt flere Virtuoso fører på sax, gitarer og nøkler. Vokaler var klare og sant til de opprinnelige - elskede jentene som synger backup, spesielt deres funksjonssanger (jeg ville ha elsket å høre "Great Gig i himmelen"). Bravo!

Fjerde gang å se dette fantastiske bandet i Toledo, men dette showet manglet den dynamiske slagen de forrige forestillingene hadde i overflod. Bedre lys og et par sanger jeg ikke hadde hørt før, men den spinetinging følelsen drevet av i brystet påvirket bare var ikke der. Damiens gitar er fortsatt en av de beste, Is-bassgitaren er fortsatt løs, sakte og boomy. God "Great Gig i himmelen" Men Emily Jolands gjør det best, og jeg gleder meg virkelig til å høre henne igjen. Dynamic Punch spiller en stor hånd i hvordan denne vokalen oppfattes, og dette savnet fordi det ikke var høyt nok. Alle rundt meg ropte "Slå det opp!" hele natten. Scenen ble flyttet til halvveispunktet i Huntington Arena, og det var fortsatt tomme seter, så kanskje Toledo vender seg til tone i deres mindre arenaer. Forståelig hvis everyones hjerte var ikke helt inn i den! For meg var dette ca 70% av de beste Brit Floyd kan være!

Fantastisk show og akustikken i elvebredden blåste bort forvrengningen av de to fylkestadionskonsertene som ble utført i midten av 1970-tallet og 1980-tallet av Pink Floyd. Hvis du ikke har sett dette hyllest showet, vet du ikke hva du mangler! Bravo!

Jeg har sett the real deal 5 ganger, Waters 3 ganger og Gilmour gang. Disse gutta gjorde en fantastisk vis. Jeg kommer til å se dem 11. mai i Dayton-området det var så bra. Alle de instrumentale og vokale soloer var rett på! Kudos til stor konsert i himmelen sol, hun spikret Clare Torry solo veldig godt. Bringes tilbake gamle minner fra alle de Cleveland, OH viser jeg så i det siste. Rock på og holde den i live!

Har utleieren begrense volumet tillatt for konserten? Hele konserten ble spilt på om en 5 av 10 på volumskalaen med mange mennesker som ropte "slå den opp" hele kvelden. Med musikk av denne typen og kvaliteten, var det veldig frustrerende å lytte til det hele som om foreldrene mine var underholdende i stuen! Volumnivået var virkelig skuffende, og den eneste grunnen til at dette er en 4-stjerners rating og ikke en 5-stjerners. Dette var min andre gang å se Brit Floyd og deres ytelse møtte igjen alle mine forventninger! Gitarriffene, sangen og sikkerhetskopieringsarokalene overgikk mine forventninger. Kveldens beste var en rivende gjengivelse av stor konsert i himmelen hvor deres sikkerhetskopiering, kvinnelig vokalist brakte ned i huset i en beinkjøling og fantastisk skjerm - å slå hvert eneste notat på pengene! Det rivaliserte den opprinnelige poengsummen og forlot stedet i ærefrykt og tjent en brølende stående ovasjon! Andre populære poeng var også bra! Fikse volumet!

Tredje gang å se bandet, og de overgikk mine forventninger. Elsket alt om showet .. han musikk lysene på videoen min plass. hei virkelig betale hyllest til en av de største bandene noensinne. ser frem til å se dem igjen. vil anbefale dette viser til noen med en forkjærlighet for rock and roll. En total audiovisuell opplevelse du sent vil glemme

Selve serien er en syn med skjerm animasjon, lasere, Strobe lys, røk etc. Marvelous. Høring katalog av sanger fra Syd til David, Roger, etc er enda mer verd av innsatsen disse PROFESSIONAL MUSICSIANS satt inn for å få ut det beste i sin tilnærming til gjennomsiktig lyd og kvalitet. Jeg har sett originalen, men dette er uten tvil den beste gruppen som ikke rote rundt med noe mer enn å bringe følelsen, lyd og kjærlighet til Pink Floyd til publikum. Det forhold at de må originalene viser i deres ytelse (s).

Vår fjerde gang ser Brit Floyd levende, dette var det beste showet musikalsk og visuelt, men altfor høyt. Vi liker vår musikk høyt, men noen mennesker rundt oss på balkongen klaget og noen som i tidligere show på denne turen igjen ..

Pink Floyd registrert for ca femti år. De startet ut som et danseband. Deres katalog er fylt med velformulerte stykker av gitar, piano og alle lydeffekter som har gjort dem til en av de største rockeband i verden. Sangene deres var om livet og astronomi .. Det er virkelig en skam og praktisk talt en fornærmelse at tribute band i utgangspunktet bare spille psyko babble av Floyd senere år på en smertefull, nær hjerteinfarkt inducing terskelen av lyd og lys. Videoen de bruker er ser ut til å være utformet for å produsere den største sorg av sinnssykdom, sult og generell håpløshet. Noe de ikke engang spille Astronomi Dominie, en av signaturen bidrag fra Syd Barrett. og virkelig super biter av blues. tom Heart Mother, Cymbeline, hvilken som helst farge du liker, deler av Echoes. De unge kvinnene som synger Stor Gig in the Sky er de som sparer konserten og minst gi billetten kjøperen med følelsen av at pengene deres ikke var bortkastet.

Jeg er helt imponert over hvor gode de var hvis du ikke visste bedre du vil sverge dette var Pink Floyd spilte selv vokalen på flotte gig in the sky var perfekt Jeg forventer ikke mye men jeg er glad jeg gikk overveldende ikke gå glipp av dem hvis du får sjansen

Utrolig vis. Jeg har sett Roger Waters og David Gilmore og likte disse showet, men Britt Floyd er en av en slags. Ian og bandet gjør en fantastisk jobb med å representere rosa floyd i sanneste forstand og også legge til sin egen berøring på en veldig spesiell måte. Jeg har dele med mange og vil med mange flere, dette er en kan ikke gå glipp av bandet og en av de beste du noensinne vil se!

Bandet var bra, men de savnet båten. Bare 3 stjerner som de ikke spilte mange av de store klassikerne; Mange av de andre de kunne ha holdt ut .. Utstedelse av glans på deg gal diamant, velkommen til maskinen, USA og dem, hei deg, lære å fly.

Charlie Daniels barn

Hvem er Charlie Daniels Wife Hazel Daniels Biografi og Wiki Hazel Daniels er en amerikansk nasjonal. Hun er kjent for å være kona til sen charlie.

Så hva gjør liberale mener om bandet Lynyrd Skynyrd