Creeping Flesh

Den grusomme time introduserte oss til Bro House, en gruppe av påvirkere - Zinn (Nico Greetham), Wyatt (Charles Melton), James (Dyllón Burnside) og Barry (Kevin McHale) - villig til å gjøre noe for flere abonnenter, fra filme en fremmede selvmord for å avsløre sannheten om Santa til en gruppe intetanende barn på kjøpesenteret.

Det andre krenkelser førte til deres angre, som denne mall i Santa (Danny Trejo) viste seg å være en straight-up seriemorder som lovet, vil du få det du fortjener. Han viste seg å være en mann av sitt ord ved å bryte inn i Bro hus og drepe påvirkere én etter én. Jeg virkelig har å rose ham på hans festlig dekorere; Jeg ville aldri ha tenkt å bruke Zinns hodet som et juletre topper, og heller ikke har jeg noen gang vurdert subbing i tradisjonelle ornamenter for kuttet lemmer. Den kreativitet!

TVLine | Du bare besvart mitt neste spørsmål. Mange mennesker på Twitter spør om Barry faktisk døde. Kan du bekrefte det? Vel, det er morsomt. Jeg så den med noen venner over på huset mitt, og de var også liker, Vent, har du faktisk dø? Og jeg sa ja. Jeg tror Barry døde. Dens syvende og sist opp til Ryan Murphy, men han kan alltid snu denne ved behov.

TVLine | Dette er en sjelden anledning at jeg er enig med en populær oppfatning på Twitter. Det virker som folk flest ikke ønsker Barry å dø. Han var den en god en. Hes bare bra i sammenligning. [Ler] Min ting er at han fortsatt var der, han fortsatt valgte å film og laste opp disse forferdelige videoer. Bare ved nærhet, HMS fortsatt en douchebag.

TVLine | Har dette gi deg noen ny innsikt i livet til en influencer? Ærlig talt, jeg føler at hjernen min ble steking litt. Jeg elsker TikTok, men jeg abonnere på denne bestemt merke av influencer. Nico og jeg så så mye av det at det ikke bare messed opp våre TikTok algoritmer, men gifte våkne opp å tenke på det.

TVLine | Hvordan vil du si at denne erfaringen i forhold til å jobbe på True Blood? Jeg fikk faktisk å filme dette dødsfallet, minst. Når jeg gjorde True Blood, fant jeg ut fra de som arbeider i garderoben avdelingen som var som så, dør du i neste episode. Jeg var som, hva? Jeg hadde ingen anelse! Og jeg var så glade for å filme det, men jeg ble aldri kalt tilbake, og da jeg så at min karakter var død i neste episode. Jeg tenker på at mange, skjønt, fordi det var den eneste gangen jeg hadde fått til å spille i horror / skumle verden.

TVLine | Dette var også den andre tid på å spille noen som heter Barry, men jeg antar at dette var ingenting som din erfaring på We Bare Bears. [Ler] Nei, det var ganske annerledes. Men de var begge onde. Tegnene på Horror historier var ikke folk du heie på, og heller ikke var tegnefilm bjørn.

TVLine | Jeg vet ikke, folk ser ut til å heie på Barry. Konsensus nettet er Protect Barry for enhver pris ... og drepe alle andre. Og raskt! Det var vårt mål, også. Vi ønsket disse tegnene for å være forferdelig. Men tingen er, Dyllon, Charles og Nico er de fineste, søteste som er så motsatt av disse tegnene. Så vi virkelig måtte prøve å være så douchey og unlikable som mulig.

TVLine | Føler du at dere alle dannet en livslang bro-delse? Jeg tror det. Ive aldri brukt ordet bro så mange ganger, og vi var alle hese fra rope. Jeg hatet meg selv etter hver enkelt ta. Og jeg tror at når du går gjennom den slags traumer, knytter det deg for alltid.

TVLine | Du må ha hatt for å filme så mye for de Bro Hus montasjer. Var det noe vi ikke ser? Det var mye mer planlagt at vi ikke får til å skyte, men jeg tror nesten alt vi skutt havnet der. Når var skyting de større scener, en eller to av oss ville gå filme prank ting. Vi prøvde å presse inn så mye som mulig. Den bong ting, isen bøtte utfordringen, ble alle disse tingene filmet så raskt. Det var som, OK, la oss gå spytte på hverandre, og deretter du kommer til å kjøre inn i Saran Wrap. Det var aldri et kjedelig øyeblikk.

TVLine | Og vi har ikke engang snakket om Danny Trejo, som var virkelig skremmende. Hva han som når kameraene Arent rulle? Han var super fin og hyggelig og snakkesalig, men jeg var nervøs for å snakke med ham. Hes en legende. Da jeg fortalte familien min at han skulle være i det, ble de kommer på og om ham. Jeg hadde ingen anelse om mine brødre og min far var så besatt av ham. Jeg prøvde bare å holde tilbake å snakke med ham som jeg har din mat hele tiden! Jeg elsker Trejos Cantina, og din horchata er stor fordi Im laktose intolerant og dens veganer! Hes ikke i at mye av den episoden, så vi bare jobbet med ham i noen dager, men jeg prøvde å være rundt ham så mye som mulig.

Handle bøker på Google Play

Som været blir kaldere og helligdager tilnærming, horror fans dessverre nødt til å vinke farvel til sin favoritt dag i året: Halloween. Det de ikke vet er, jul kan være skummelt også. Noen foretrekker å se Rudolph the Red-nosed Reindeer eller Santa Clause serien for å komme i julestemning, mens andre heller vil se Freddy Krueger hjemsøke sine ofre drømmer. Hvis du ønsker horror i løpet av ferien, er denne listen for deg. Her er fem skumle jule Horror filmer du må se på.

førjulsmareritt

Pakking både jul og Halloween i en film eller annen måte arbeidet, skape en av de mest visuelt slående animasjonsfilmer noensinne. Dens skumle, kunstnerisk og har en unik historie som kan nytes av seere i alle aldre. Enten du har sett det eller ikke, The Nightmare Before Christmas er en må-se denne ferien.

Jack frost

1997s Jack Frost er en morsom lavbudsjetts horror film som har utviklet en kultstatus i løpet av årene. Notorious seriemorder Jack Frost blir drevet til henrettelsen i midten av en snøstorm. Som han blir transportert, lastebil bærer morderen krasjer inn i en møtende bil. Denne bilen bare så skjer for å være en GCC genetisk forskning lastebil. Jeg mener virkelig, hva er sjansene?

Da ulykken fangster brann, farlige kjemikalier eksplodere på Jack Frost, mutere ham inn ... vente på det ... en morder snømann! Før lang tid, begynner Jack å drepe igjen, denne gangen i en skremmende ny kropp. Handlingen i denne filmen er opprørende og drepe scener er hysterisk-cheesy. Jack Frost viser at lavt budsjett filmer kan være stor også! Det bør være på hver skrekk fans overvåkingsliste denne sesongen.

Krampus

Krampus er en Comedy-Horror-jul fremvisning. Historien begynner med en hysterisk-relatable julefeiring samvær. Ingen ønsker egentlig å gå, men alle dukker opp fordi det jul, de er en familie, og det er det familier gjøre. En av karakterene, en gutt som heter Max, mister håp og ånd av julen på grunn av Santa kunne fikse hans foreldre forholdet. Max mener nå at julenissen må være en falsk, så han ødelegger brevet han skrev til skjeggete mann i år. Å si at dette var en feil er et understatement.

Ødeleggelsen av brevet utløser utgivelsen av Krampus, en skummel minotaur-mann med hår fra hodet til tå. Det bringer også på en massiv snøstorm og slår alle julegaver til små demon leker. Denne filmen skiller seg ut fordi den har den perfekte balansen mellom komedie og skrekk. Tomten er en episk historie om overlevelse og karakterene er karismatisk og komiske, noen ganger minner meg om min egen familie.

Black Christmas

Black Christmas er en slasher skrekkfilm, og vi må si, det er en jævla god en. Sorority jenter feirer jul med sine venner i sitt college hjem. Telefonen ringer og Theres en mumlende stemme på linjen. Den som ringer starter skriking og banning, tar så en av jentene telefonen og begynner å erte dem. Dårlig trekk. Innringeren snaps tilbake, hevdet at han ville drepe henne. Yikes. Jentene gjorde ikke innser at dette var en reell trussel, og at den som ringer var slutt i. Når en lokal ungdom jente blir funnet død, og en av de Sorority jenter forsvinner, blir det klart at dette er ikke bare en prank.

kameravinkler og musikalsk poengsum i Black Christmas skape nok spenning til å gjøre selv de største skrekk fans spent opp. De små biter av humor gjennom hele filmen rolig betrakte ned akkurat nok til helt å fange dem av vakt med neste skremme. Noen kreditt Black Christmas for inspirerende den store mengden av slasher-filmer som fortsatte den. Hvis du ønsker en virkelig skremme denne ferien, se denne horror klassiker fra 1974.

Gremlins

Gremlins isnt bare en av de beste julefilmer, det er en av de beste skrekkfilmene i sin tid. Hovedpersonen, Billy, er gitt en tidlig julegave fra sin far som nettopp returnert fra en tur i Kina. Billy får en søt men mystisk ny pet kalt en Magwai, som han navn Gizmo. Det er tre regler for å eie en Magwai - Aldri utsette dem for lys, aldri utsette dem for vann, og aldri mate dem over midnatt. Hva tror du skjer? Alt sammen. Ugh, Billy! Som et resultat, er en gjeng Gremlins født og de prøver å ødelegge byen på julaften.

Til tross for en skummel tomt og noen voldsomme hopp skremmer, Gremlins klarer også å være sinnsykt morsomt og en all-around god tid. Spesielt, theres en scene der gremlins kjørt en bar, og fortsett å drikke øl, røyker sigaretter, se sport og spille biljard. De kan være monstre, men de vet hvordan å parti. Sluttscenen i varehus er like spennende som noen horror scene jeg kan huske. Ons fortelle deg om det, men vi ønsker ikke å ødelegge overraskelsen!

Lignende filmer: Krampus, Rare Exports, Silent Night, Better Watch Out, Krampus: The Christmas Devil, The Children, Saint, Trick 'r Treat, Krampus: The Reckoning, The Mortuary Collection, jul Evil, Hell Fest

Det er den tiden av året ... igjen. Im ikke en stor fan av høytiden. Jeg har jobbet altfor mange helligdager i detaljhandelen for å nyte det lenger. Color meg trett. For de av dere som meg, kan du nummen lystig gamle smerten med noen Yule-tidevann skrekkfilmer. Det er to spesielt som Im snakker om i dag: Krampus (2015) og A Christmas Horror Story (2015).

Det er Krampus festivaler, klær og nå filmer der det virkelig var noe for noen år siden. Krampus er anti-julenissen. Hes djevelen på Santas skulder, å det straffe de onde og bære dem i en kurv, bli slått eller forsvinne helt. Gjør får kull virke litt bedre, ikke sant?

Å være en fan av skumle, rare, mystiske og noen ganger også ooky, måtte jeg sjekke disse filmene ut selv. Sammenligne de to ved siden av hverandre, en arbeider og en ... vel, doesnt. Krampus (regissert av Michael Dougherty) handler om en familie komme sammen for helligdager.

Denne familien er ulykkelig og dysfunksjonelle, så theres mye kranglet og dårlige følelser mellom dem. Max (Emjay Anthony) er så fortvilet at han river opp sitt brev til julenissen og det blåser inn i himmelen, og dermed slippe løs Kringle-demon i nabolaget hans. Frem til dette punktet denne filmen er ganske bra.

Dialogen er greit, tegnene er unlikable, men jeg tror de er ment å være, og effektene er ganske kult. Stedet hvor denne filmen mistet meg er måten Krampus fungerer. Som jeg sa tidligere, er han der for å straffe de onde, men den første personen han tar er Beth (Stefania LaVie Owen) Maxs søster.

I tillegg til en baby, hun er en av de mest hyggelige og uskyldige i samling. Familien blir plukket ut én etter én, som fører til en avslutning som kan holde et alternativ for en oppfølger, men bladene publikum følelsen dratt av. Mens det reelle tallet av Krampus fører til et vakkert illevarslende silhuett, oppførselen til dyret går meg følelsen som dette var min klump av kull til jul.

Med ganske komedien stjerne line-up av Adam Scott (Piranha 3D), Toni Collette (Den sjette sansen) og David Koechner (A Haunted House), youd tror dette vil være en kne-slapping god tid. Men til tross for noen snickers her og der, syntes filmen tomt med unlikeable tegn og en skurk som bare ikke passer legenden.

Disse fire svært forskjellige historier gi deg en hjemsøkt ferie fra de fire hjørnene av det paranormale. Jeg var dum begeistret for denne. Historiene spenner fra en hjemsøkt skolen, en bytting, Krampus og zombie alver. Mens jeg hater å glatte over tre av historiene (og de var fantastisk, hver og en med en vri slutter), jeg virkelig ønsker å fokusere på representasjon av Krampus.

Mens Krampus fra sin navnebror filmen er skremmende og skygge-y, det er nesten skog skapning-aktig. La oss ikke glemme, det bare straffer alle, inkludert babyer. Krampus fra AChristmas Horror Story er høy, stor og hvit som snø.

Det ansiktet er mer gjenkjennelig som en representasjon av det onde, og han tar bare de skyldige. Å tilkalle Krampus, må man være fylt med det motsatte av julestemning, et sinne eller begjær etter hevn. Dens en veldig smart måte å representere Krampus. Kampen scener er nydelig og Krampus bærer hans signatur våpen, en hekta kjede. Våpenet alene er nok til å gjøre deg jord ferien britches.

Alt i alt tror jeg at A Christmas Horror Story tar hjem gullet på ferie horror, og Im inkludert Santas Slay med Bill Goldberg. Den har flotte effekter, flott skuespill, awesome skriftlig og en sinnsykt skremmende jule Devil. Derfor, i tilfelle av Krampus v. Krampus, jeg hersker i favør av A Christmas Horror Story. Du er fri til å gå.

bøker

Santa Claus vet når du har vært stygg eller fin, men hva som skjer når bordene blir vendt mot Ol St. Nick? Vel, i denne pseudobenes antologi fortellingen om en julen horror historie Santas Elves har blitt besatt av en ond kraft og hans archenemy krampusen er ute for å kreve hodet hans. Ikke bare det, men Krampus har gjort det til den virkelige verden og forårsaker kaos for en familie på en ekstern plassering. Oh, og William Shatner er en Radio Disc Jockey.

William Shatner er farlig i julen horror

Les, gjennomgå og diskutere hele et julehorrorhistorisk filmskript av James Kee på skript. OM.

Beste skrekkfilm gratis nedlasting

DIGITAL PRINT KUN A til Z klassiske skrekkfilmer En perfekt vegg kunst for en film buff eller for et moderne Halloween dekorasjon innhold av grafikken AA Nightmare on Elm Street 1984 B The Blair Witch Project 1999 C Carrie 1976 D Dawn of the Dead 1974 E Exorcist 1973 F 1986 Fly.