De beste funnet arkivfilmene hele tiden

På slutten av forrige århundre, "The Blair Witch Project" populariserte tanken om idioter i horror filmer som filmet hvert sekund av sin egen forestående død. En bevisst upolert undergenre ble født: Fant-footage horror, billig å gjøre (med noen høyere budsjett unntak, "Cloverfield" blant dem), lønnsomt i et blunk.

Det siste av disse er "Gallows," skutt for en buck-åtti-tre i Fresno, Calif., Av forfatterens styremedlemmer Chris Lofing og Travis Cluff. Plukket opp av "paranormal aktivitet" og "lumsk" produsent Jason Blum og distribuert av Warner Brothers, dette minimalt smarte tillegget til den eksisterende haugen av skremm, skrekk og videobånd ser ikke ut til å bli en "paranormal aktivitet" -type fenomenet. Så igjen gjorde det heller ikke "paranormal aktivitet."

Lofing og cluff har et par lydideer i deres favør. "Gallows" er hovedsakelig satt i en Nebraska videregående skole, i og rundt et cavnernous auditorium etter timer, i mørket. Det er noe innatelt skummelt om lokaliteten - håp og drømmer om scenen som kolliderer med de overnaturlige. Historien omhandler en dårlig dårlig rådgivning av et spill. Alle som har opplevd en spesielt dårlig scenevurdering eller to i løpet av årene, kan gå inn i "Gallows" skriking, som jeg gjorde. Åtti minutter senere kom jeg ut shrugging, men tiden og åpningshelgen forteller hvordan målgruppen reagerer.

Filmen begynner som de fleste funnet-footage horror filmer begynner: med funnet opptak som har blitt rettsmedisinske bevis. Det er 1993, i Nondescript Beatrice, Neb. Vi ser på videokameraets tape av åpningskveld av et spill som heter "Gallows", som ser ut til å være en goryvariasjon på Thees-and-Thous-riket til "The Crucible." Scenen er dominert av en stillas og en nese. "De gjorde en god jobb på galgen!" en stemme bak kameraet sier.

En propfunksjon senere er det en død ung skuespiller, mye skriking, og et hoppeskutt til 2013. Til tross for fornuftige skolebordet har innvendinger Drama-avdelingen besluttet å remontere spillet, denne gangen med en stjernefotball Spiller i guttens rolle å bli hengt. Reese mishler spiller fledgling skuespiller, også kalt Reese; Hans costar, en hengiven drama student, spilles av Pfeifer Brown. Belligerent, usympatisk jock Ryan (Ryan Shoos) luker en plan for å bryte inn i skolen om natten og ved hjelp av Reese og Cassidy (Cassidy Erin Gifford, datter av Kathie Lee og Frank Gifford), søppel settet. Spekeren med nesen har andre planer.

Prøve dialog: "Hva i helvete skjer?" Eksempel dialog i hodet ditt: "Og hvorfor i helvete er den med kameraet fortsatt filming?" Slik er forhindringen du må komme over med hver funnet fotograferingsskrekk. Lofing og cluff vet sikkert de funnet footage tauene, og troperne; Vi ser om deres neste prosjekt avslører litt mer fantasi. Hver gang vi er i tilstedeværelsen av Demon-Ghost (det er en i hver High School Drama Department), "The Gallows" cranks opp de forutsigbare metalliske KLAA-chonnnggg-lydeffektene, til det punktet du lurer på: Er dette den første film som skal styres av "loven" Gavel?

Kastet er liten, slik at når du skjønner at lofing og cluff spiller et spill av "og så var det ingen," det er et ganske kort spill faktisk. Brune priser best blant en blandly karakterisert mye. Dumt, "Gallows" ble gitt en Rating av MPAA Ratings Board, selv om aktiviteten er relativt blodløs. Dette antar jeg, er MPAAs måte å gjøre opp for alle PG-13 blockbusters Laden med vold som fortjener en R.

Tror "paranormal aktivitet" er skremmende? du har sett noe ennå Her er en link til ti skremmende funnet opptakene skrekkfilmer du aldri har sett

Fra og med den massive suksessen til 1999s Blair Witch Project til 2009s Paranormal Activity, som ble funnet-opptakene sub-genre har forgrenet seg ut fra å være en gimmick til en faktisk forteller enhet for filmskapere å utforske frykt i en splitter nye skremmende måte. Det har også forgrenet seg av skrekk og sivet inn i andre sjangere som sci-fi (den kommende Chronicle) og komedie.

Mens folk flest er klar over de populære filmene i sjangeren som inkluderer Paranormal Activity, Blair Witch og The Last Exorcism blant annet Im ikke her for å liste det. Hell, Im ikke engang her for å vise noen av de mindre kjente, men utmerket seg som Rec (som du må se). Etter måneder med å jakte ned og se utallige dårlige til gode filmer som ble funnet,-opptakene sub-genre har å tilby, jeg gi deg de 10 mest obskure perler som du har mest sannsynlig aldri sett. Hvis du tenkte 'Paranormal Activity' var skremmende, vent til du ser hva andre lavbudsjetts indie gjøre med formatet. Gjør deg klar for søvnløse netter.

re snitt

Tungt inspirert av Blair Witch Project, er Re-Cut mindre av en skrekkfilm, men mer en thriller som har en stor mytologi og innstillingen bak det. Heldigvis, den klarer å overgå forventningene og faktisk leverer en ganske skummel, og noen ganger urovekkende historie som kan være lys på skremmer, men lønner seg i en tilfredsstillende måte.

alvorlige møter

Det var på tide noen har brukt det funne-opptakene format å gjøre et TV-show gått galt skrekkfilm, og Grave Encounters er akkurat det. Etter et team av ghost-jegere som velger å bo i et hjemsøkt asyl for en episode av sine TV-show, ting går nedoverbakke og i svært skumle territorium som filmen går på. Theres noen chilling stunder og masse spenning, selv om tredje akt kan være litt for over toppen for noen seere. Uansett, det er en polert film som gjør noe nytt med formatet.

kannibalbrennoffer

De fleste tilskriver oppfinnelsen Funnet-filmfilmene på de Blair Witch Project. Men grand-daddy av funnet-opptakene filmer kan også være den mest kontroversielle av dem alle, selv etter 30 år. Cannibal Holocaust er helt tilbake fra 1980 og følger en amerikansk professor etterforsker forsvinningen av en gruppe documentarians som gikk inn i jungelen for å filme en stamme av lokale kannibaler. Filmen er grafisk og utnyttende, er definitivt ikke for alle, men effektivt på egen hånd. Det var beryktet tilbake i dag for å ha levende dyr drapene på skjermen fordi de ikke har et budsjett å bruke rekvisitter. Faktisk ser filmen så ekte at folk begynte å tenke sin en snus film og filmskaperne ble beordret til retten for å bevise at det ikke var. Det er den type reklame som studioer skulle ønske de kunne kjøpe det i dag, men Cannibal Holocaust er fortsatt husket som en found-opptakene film som selv inspirert The Blair Witch Project som gikk videre til å stjele alle torden.

Trolljegeren

Kommer rett ut av Norge, dette funnet-opptakene mockumentary er den mest unike i historie fra noen av filmene som er nevnt her. Det dreier seg om en dokumentar mannskap i Norge går om å etterforske en rekke mystiske mord. Etter litt snuse rundt, de finner en troll-jeger og finne ut at store troll faktisk fortsatt eksisterer i den moderne verden, og er ikke bare en myte. Derfra ut, det er en spennende tur, men ikke lett kategorisert som en skrekkfilm. Det er noen veldig spenningsfylte actionsekvenser og god CGI som gjør det hele veldig troverdig. Selv om handlingen begynner å dra halvveis, er det noen unike temaer her som Hollywood aldri har gjort før, inkludert en interessant religiøs vinkel som kommer inn i bildet. Hollywood har allerede annonsert en remake, men filmen føles så sivet inn i norsk kultur som det ville være vanskelig å oversette det for amerikansk publikum uten å miste mye av sin makt.

utviser en

Vedlegg A wouldnt virkelig klassifisere som en all-out skrekkfilm, men det bestemmer seg for å være mye mer subtil og psykologisk. Dens langt den mest realistiske skildringen Ive sett av en dekonstruksjon av en lykkelig familie. Akkurat som hjemme Movie gjorde, til filmproduksjon bruker amatør film tatt opp av datter av familien forteller historien om en familie som virker veldig lystig på utsiden, men sakte brytes ned til en skremmende konklusjon. Sin ekstremt relatable i sine temaer og skinner i form av skuespill og realisme som var mye som trengs for en film av denne typen. Uten å bringe den overnaturlige, bruker filmen hverdagens familiehullige ting å lage en skremmende og tragisk fortelling som må ses selv med sine feil. Den beste delen? På en eller annen måte kan du se det lovlig gratis akkurat nå på YouTube her.

Hvis du ikke allerede er på Sza-toget, er du i ferd med å være. Sza er en rbfavoritt, og med god grunn. Og før du spør, nei, hennes virkelige navn er ikke Sza Itsolna Imani Rowe, og hun tar på Sza Asher Stage Name. Hun kom ut med debuten.

Top skrekk komedie filmer

Få de beste Top horror komedie filmer, laste ned programmer, laste ned spk for Windows, Android, Iphone..

© 2022 September | Ultimate Classic Rock