De venter Tom Petty Tribute logjam Presents

Det endelige Tom Petty & the Heartbreakers erfaring

Refugee ble dannet tidlig i 2014 av seks erfarne New York musikere som elsker Tom Petty and the Heartbreakers. Det er med kjærlighet, respekt og av hele vårt hjerte at vi betaler hyllest til Tom, en av de største amerikanske låtskrivere i vår tid. Det er en krevende oppgave å gjøre rettferdighet til denne fantastiske katalog av musikk, men å gjøre det betyr alt for dette bandet. Tom ble tatt fra oss alle mye å snart, men hans vakre arv vil leve videre for alltid. Vi elsker deg Tom.

Flyktninge har blitt en av de mest vellykkede nasjonalt touring hyllester til Tom Petty and the Heartbreakers. Spille det beste av Tom Petty and the Heartbreakers, Tom Petty solo musikk og noen Mudcrutch og Travlin' Willbury er kastet i for godt mål med en slik gal presisjon du trenger å se Flyktning å tro dem. pokker tilbake ofte og bli med i vår mailingliste som flyktning er tiden booking konsertdatoer for 2020 og 2021!

- Lytt til hennes hjerte - Mary Jane - Do not Do Me Like That - Breakdown - Du vet ikke hvordan det føles - Jeg vil ikke Back Down - Learning To Fly - Yer So Bad - Gratis Fallin'- Do not Come Around Her No More - Du hadde flaks - Refugee - Swingin - Into The Great Wide Open - End Of The line - A Woman In Love - Slutte å dra My Heart Around - jeg trenger å vite - Runnin Down A Dream - Du Wreck Me - American girl - Feel A Whole Lot Better - Love Is A Long Road - Big Weekend - Anklaget Of Love - Wild Flowers - Here Comes My girl - Room At The Top - The Waiting - Handle Me With Care - skygge av tvil (kompleks Kid) - Anklaget Of Love - selv Losers - Handle With Care

For å bestille flyktning

For første gang, er The Petty Estate sammen med fans og engasjere seg med musikksamfunnet for å feire og betale hyllest til Tom Petty. I 2017, den første årlige Tom Petty Birthday Bash debuterte i Toms hjemby Gainesville, FL. Fans samlet for gratis, seks timers show av alle Petty låter, fremført i den legendariske musikere ære. Feiringen har vokst til en fullverdig musikkfestival med lokale og nasjonale lover, med fans som reiser over hele landet for å feire livet og arven fra Tom Petty.

På grunn av den pågående pandemien, årets spesiell Tom Petty Bursdag Bash, hedre hva som ville ha vært hans 70-årsdag (i dag), vil bli holdt nesten på fredag ​​23 oktober med 5 timer med forestillinger, attester og hyllester til Tom fra venner og fans, inkludert Stevie Nicks, Chris Stapleton, Sheryl Crow, Foo Fighters, The Killers, Norah Jones, The Raconteurs, Jason Isbell, en helt spesiell forestilling av Mike Campbell og Benmont Tench og mange flere.

På fredag ​​23. oktober SiriusXMs Tom Petty Radio vil sparke ting av ved 4: 30 p. . ET med en lyd kringkasting, etterfulgt av en livestream konsertarrangement på Amazon Musics Twitch Channel og TomPetty. om 7: 00. . Et. Full oppstillinger for begge sendingene finner du nedenfor.

Grand Strand │pee dee hendelser

Utmerket! Selv når huset lyden ble slått av på hans sang som han ba om, holdt han fatningen og ikke hoppe over en beat! Det tok cirka 5-10 minutter å fikse og da han begynte å skyte opp Safeco til en fantastisk encore! Flott konsert! 5 Stjerner:)

Avkastningen Petty hjerter til Elevation 27 med sine trofaste gjengivelser av Tom Petty og Heartbreakers omfattende katalog inkludert dusinvis av hans mest kjente Topp 40 hits sammen med noen dypere album kutt Petty sjelden spilt live. Det er på tide å begynne å nyte levende musikk igjen! Kom sosial avstand med oss ​​fra sikkerheten til din egen tabell.

I løpet COVID-19, reserverte bord må kjøpes i sin helhet for å unngå flere parter blir sittende sammen. Reservert spisestue billett holdere er gjenstand for en ekstra $ 10 minimum mat kjøp kravet. Servitør tjenesten vil være tilgjengelig ca 30 minutter etter at du sitter. Det kan ta ytterligere 30 minutter for mat å ankomme.

Hva pressen sier:

Foo Fighters, Beck, Stevie Nicks, og flere vil betale hyllest til Tom Petty under en virtuell festival 23. oktober, for å markere hva wouldve vært sene musikere 70-årsdag (Pettys faktiske bursdag er 20 oktober) .

Den fem timers arrangementet vil inneholde en blanding av forestillinger, attester og hyllester til Petty, og foregår over to plattformer, starter på 4:30 p. . ET på SirusXMs Tom Petty Radio, deretter flytte til Twitch for en livestream på 7 p. . ET (lyd fra livestream vil bli simultankringkastet på SiriusXM).

SiriusXM delen av Tom Pettys 70th Birthday Bash vil bli holdt av journalist David Fricke og produsent Mark Felsot, samt musiker Jason Hedges og hans kone og event marketing direktør, Sarah Hedges. Showet vil inneholde en blanding av forestillinger og opptredener fra Jason Isbell, The Killers, The Raconteurs, Kurt Vile, Starcrawler med Mike Campbell, Low Cut Connie, og mer.

Etter å bytte over til Twitch, vil hendelsen har forestillinger fra Campbell og Benmont Tench, Adam Sandler, Beck, Brandi Carlile, Chris Stapleton, The Flaming Lips, Foo Fighters, Gary Clark, Jr., Jackson Browne , Lucinda Williams, Margo Prisen, Lukas Nelson, Norah Jones, Roger McGuinn, Spoon, Stephen Stills, og Susanna Hoffs (blant mange flere). Den livestream vil også skryte av gjesteopptredener fra Eddie Vedder, Jakob Dylan, Jimmy Iovine, Kiefer Sutherland, Lenny Kravitz, Marty Stuart, Olivia Harrison, Post Malone, Rick Rubin, og Stevie Nicks.

Tom Petty 70th Birthday Bash vil bidra til å øke bevisstheten og penger for flere organisasjoner: Lagre Våre Stages, som er å hjelpe arenaer sliter med å overleve under Covid-19; Arts i Medicine, en Gainseville, Florida, organisasjon; Digitunity, som prøver å gjøre teknologien mer tilgjengelig; og MusiCares, som gir viktig støtte til musikere og andre i musikkbransjen.

Blant de som er angitt for å utføre og vises på en 6 - 8:30 p. . sentral 23/10 tompetty. om blant annet: Stevie Nicks, Foo Fighters, Chris Stapleton, Lenny Kravitz, Eddie Vedder, Lucinda Williams, Roger McQuinn, Post Malone, Beck, Gary Clark Jr., Margo Prisen, Flaming Lips, Rick Rubin, Brandi Carlile og Pettys tidligere Heartbreakers bandkolleger Mike Campbell og Benmont Tench. Showet vil også premier aldri før sett live Tom Petty & The Heartbreakers opptak, ifølge en kunngjøring.

Også på 23/10, en 03:30 - 6 s. . sentral lyd kringkasting på Sirius XM kanal Tom Petty radiokanal med forestillinger og opptredener fra artister som: The Raconteurs, The Killers, Kurt Vile, Grace Potter og Larkin Poe. Alabama innfødte Jason Isbell og Drive-By Truckers' Patterson Hood er planlagt å utføre på Sirius XM kringkasting og online stream, henholdsvis. Hele arrangementet er passende tittelen Tom Petty 70th Birthday Bash.

Petty var kjent for sin genialitet vri på denim-rock, med sanger som Free Fallin', American Girl, Refugee, The Waiting, Dont Come Around Her No More, lære å fly, du ikke vet hvordan det føles og Siste dans med Mary Jane.

Petty og hans kvikk backingband The Hearbreakers utført i Alabama flere ganger i løpet av årene, inkludert 1995 på Huntsvilles Von Braun-senteret og Tuscaloosas Coleman Coliseum, 2002 på Pelhams Oak Mountain amfiteater og 2013 på Gulf Shores' Hangout Music Festival.

En av hans tidligste konserten her var en beryktet 1983 show på Firenzes Blomster Hall, som Patterson Hood jobbet på som en roadie. I en snart å bli publisert intervjuet, fortalte Hood meg, jeg endte opp med å se Petty nær 20 ganger og jeg er så trist Ill aldri får se ham igjen. Jeg har aldri sett en Petty viser at var ikke stor.

Det er ikke overraskende at Tom Petty bortgang kom til å inspirere en årlig bursdag festival. Alle som noen gang deltok en Heartbreakers showet vet at uendelig følelse og mistanke om at en sommer natt og en favoritt sang kan liksom gå på for alltid. Som kanskje ikke har vist seg å være helt sant, men kunstnere, venner og fans har flokket til Gainesville siden Pettys døden å holde på så tett som mulig til hva mannen og hans musikk ment til så mange av oss. I år utgjorde selvfølgelig ekstra utfordringer på grunn av den covid-19 pandemien, men det stoppet ikke Pettys familie og venner fra å kutte sammen en hjertelig hyllest som ikke bare feiret det som ville vært kunstnerne 70-årsdag, men hevet penger for flere bemerkelsesverdige, musikk -Relaterte årsaker.

overraskende, de mest berørende øyeblikkene kom som de nærmeste og kjære til smålig feiret ham. Stevie Nicks Les et nydelig brev om hennes vennskap med smålig, fremhevet av historien om hvordan han ga henne et merke som gjorde henne til en æreshjerte. Nær slutten av kvelden utførte overlevende Heartbreakers Benmont Tench og Mike Campbell tre sanger i sine senkramper ære. Tench vevet delikat gjennom en skjøre, hushed ta på amerikansk jente som uten tvil forlot mange seere i tårer. Campbell fulgte med fond refleksjon gjennom akkordene og ordene til det håpfulle noe godt å komme. Det var en vakker nikk til deres venn, men det var også bittersøt å se de to bandkameratene uten kapteinen. Musikk er noe som aldri stopper, sier smålig i en bit arkivfilm. Det går videre og videre. Det er sant nok, men det er også hjerteskjærende å tro at disse tre vennene burde ha mange flere miles å reise sammen med å spille sin uutslettelige musikk.

Nær slutten på programmet, husker småbrutt at Johnny Cash en gang fortalte ham at musikk er edelt arbeid fordi det gjør folk lykkelige. Som titusenvis av titusener innstilt for å se pettys bursdagsbursdag på deres fjernsyn, datamaskiner og andre enheter, virket to ting helt sikkert: den smålig hadde gjort mange mennesker glade i løpet av nesten 50 år med å lage musikk og, for det andre, det Alt hjertelig utmattelse sett på denne kvelden var sannsynligvis bare å skrape overflaten av den lykke.

På fredag ​​23. oktober vil Siriusxms Tom Petty Radio sparke ting på 4: 30p. . ET med en lydsending. Petty Estate vil da bli med i Amazon Music og Livestream deres konserthendelse på Amazon Musics Twitch Channel og Tompetty. OM kl 7: 00p. . Et. Full lineups for begge sendinger finner du nedenfor.

Amazon Music feirer også Tom Pettys bursdag ved å debutere to splitter nye spillelister: [Re] Oppdag Tom Petty, som tar lyttere på en karriere-spanning reise gjennom Tom Pettys Work, og [Re] Dux 017 : Tom Petty, som har Tom Pettys musikk sammen med sine samarbeidspartnere, påvirkninger og samtidige. Fans kan også kjøpe eksklusive Tom Petty Merch på Amazon Musics Artist Merch Shop her.

Tom Pettys 70hth Birthday Bash vil fokusere på å øke bevisstheten for å redde våre stadier (NIVA) -Whose-oppdraget er å bevare og nærme seg økosystemet til uavhengige levende musikksteder og promotorer i hele USA; Kunst i medisin-empowering musikere og påvirker borgens liv i Gainesville-samfunnet og utover; Digitunity-et initiativ til National Cristina Foundation, jobber for å sikre at alle har teknologien de trenger å trives i vårt digitalt tilknyttede samfunn; og musikares-gir et sikkerhetsnett med kritisk hjelp til musikkfolk i tider med behov. Fans oppfordres til å donere til disse årsakene via koblinger på Tompetty. OM.

Caamp, Dawes, Groupplove, Jason Isbell, The Killers, Kurt Vile, The Raconteurs, Resynator feat. Grace Potter, Starcrawler med Mike Campbell, Larkin Poe med Steve Ferrone, Lavkutt Connie, Andrew Lehehey og Homestead, Arts i Medicine Hospital Band, Edan Archer, Emma Swift, Hannah Harber, Hannah Wicklund, Have Pistol vil reise, Hedges, Jake Thistle, Jeff Slates Weekend Wilburys, Johnathan Coody, Michigan Rattlers, Frøken Tess, Mr. Cool, Sunkat, The High Divers, Tristen Orphans

forestillinger Av: Mike Campbell & Benmont Tench, Adam Sandler, Amos Lee, Beck, Brandi Carlile, Chris Stapleton, Dave Stewart, Dhani Harrison & Graham Coxon, Emily King, The Flaming Lips, Foo Fighters, Gary Clark Jr., Jackson Browne, Lady Blackbird, Lucinda Williams, Lukas Nelson, Margo Price, Mosshart-Sexton, Norah Jones, Patterson Hood of Drive-by Truckers, Roger McGuinn, Sabina Sciubba, Spoon, Stephen Stills med Christopher Stills, Susanna Hoffs og Wesley Schultz av lumineers. Spesielle gjester: Eddie Vedder, Jakob Dylan, Jimmy Iovine, Kiefer Sutherland, Lenny Kravitz, Marty Stuart, Olivia Harrison, Post Malone, Rick Rubin, Stephen Perkins av Janes avhengighet, og veldig spesiell gjest Stevie Nicks

om ventetiden

Six Road testet musikere fra ulike musikalske bakgrunner, som kommer sammen for å bringe folks roadhouse inspirerte rockn roll show og å feire musikken til Tom Petty & the heartbreakers - siden 2013 ... oh min min - oh helvete ja <

Marcedes Carroll

Ingen har dekket en sang av Southern Accents-Tom Petty Tribute ennå. Har du sett noen som dekker Southern Accents-Tom Petty Tribute? Legg til eller rediger setelisten og bidra til å forbedre vår statistikk!

Tom Petty doc dykker dypt inn Markblomster økter

Kjøp Tom Petty The Heartbreakers fra Gainesville The 30th Anniversary Concert DVD nettet til en rimelig pris. Få spesialtilbud rask levering alternativer med hvert kjøp på Ubuy den ledende internasjonale shopping plattform i Indonesia. B07X7JHHKX.

Annakim Violette Petty, Toms datter 5 raske fakta du trenger å vite

Annakim Violettes pappa er en av verdens største rockestjerner, men hun treffer mange av de opprinnelige akkordene av seg selv..