The Wallflowers Konserter Tour, neste setlist 2021

Tom Petty og Heartbreakers er omlansering PBS' æret 'lydbilde' serie med en viser bandet tapet for nettverket 20.4 i Chicago i en intim publikum på 450 vifter. Faktisk Tom og bandet spilte lenge nok for to konserter. Deres sett inkludert blues, trekk, noen land, noen treff, noen spor dypt inn i deres katalog og tre nye sanger. Sluttresultat? Den "lydbilde" folk ba om, og fikk to show (en time hver). Det vil være en back-to-back todelt serie 3 juli og 10. lufting på de fleste stasjonene på 9:00 p. . Sentral og 10:00 s. . Øst, Rocky Mountain og Pacific Time.

På fredag ​​27 juni, og du kan få et hopp på resten av Amerika ved å bestille Tom Petty & the Heartbreakers' hel 'Lydbilde' performance - pluss bonus opptakene - gjennom PBS ved å ringe: 1- 800-237-1100. Denne spesialversjon to DVD settet vil koste $ 29. 5 (og frakt og håndtering), ikke vil bli solgt i butikken, og er bare tilgjengelig gjennom PBS. Så, hvis du ikke se showet eller ønsker å bestille nå du kan bestille din kopi KUN ved å ringe over nummeret.

Last ned en moderne nettleser:

Juni utgaven av The Stratton spillelisten vil få trekkraft med grungy alternativ rock, lo-fi jazzy sjel, inspirerende pop rock, indie folk, hoppe pop punk, dancy pop, melodisk prog rock, bouncy pop punk og oppløftende landet.

Utvalgte artister inkluderer Tilfeldige Slips, Dani Darling, Trey Simon, Mason Summit, kan U Be Mine, Anthony Retka, Louis Picasso og mer. Sett deg bak rattet og ri inn i solnedgangen med bilde-perfekt soundtrack.

Vi skrev dette i desember 2019, som er vilt å tenke på, med tanke på tidene vi er i nå. Det var ment å være en sang om følelse som en varm rot, lite vi vet. Sangen er ment å være en pick-me-up i noen harde tider, som jeg håper det kan være for andre i løpet av den tiden vi befinner oss i, sier Mercer, som slippes på banen i mai.

Mercer vakkert eksponerer som frustrerende, turbulent verden gjennom dette er greit, som sikringer skinnende akustiske strums, hoppe synther, dunkende bass og slående elektroniske trommer i en valmue, frekke ode til dårlige dager. Hun nonchalant synger, min bankkonto bare frøs / Soverom full av skitne klær / Selvfølgelig stumpet jeg min tå / Hvilken dag er min syklus / Det går det.

Det ble inspirert av en meme vi er begge kjent med på Internett opprinnelig skapt av KC Green. Den opprinnelige kunstneren ga oss tillatelse, og vi gjenskapt sin kunst for album art av sangen, som var moro. Sangen har mange sære detaljer i det, som startet med oss ​​begge notering ting som vi føler på den tiden, sa Mercer.

Vi skrev denne sangen i sin helhet i ca to og en halv time, alle i en sittende. Og vi brukte et par uker spikre ned siste vokal, produksjon og miksing. Det var faktisk en total Fluke vi skrev denne sangen før den nåværende øyeblikket vi står overfor i verden, og når alt begynte å skje, innså jeg at det kan være det perfekte øyeblikket for denne sangen. Im glad vi fikk å slippe den.

Dette er greit isnt den eneste skinnende, sprudlende nytt materiale Mercer har falt i år. I februar ga hun Gutter / Jenter, en pulserende, inspirerende seks-spors EP fylt med bifile anthems, misogynistic historier, patriarkalske utfordringer, endrede relasjoner, indre åpenbaringer og personlig empowerment.

Denne EP var ment å være en befrielse for meg som kvinne og som en biseksuell. I musikkbransjen, theres mye press for å utføre en versjon av deg selv som er mer sympatisk til andre. Dette prosjektet var i ferd med å ta duct tape av min egen munn og omfavne det som gjør meg annerledes og frittalende, sa hun.

Ypsilanti tekno duo av Stevie Tee og Kyle (og leilighetsvis trio med Michael) sømløst masker midtempo syre hus, breakbeat tekno og fantasi shoegaze inn i sin siste interstellare Weatherall skatt enkelt, Audrey Witherspoon.

Ut nå via alle streamingplattformer, feirer Audrey Witherspoon vakkert Weatherals Illustrasjonskarriere som en anerkjent U.-baserte DJ, produsent og kunstner som remixed spor av glade mandager, ny ordre, Björk og min blodige valentine. Han la også til prøver, løkker og blandinger på Primal Screams 1991 Mercury Prize-vinnende album, ScreamaDelica.

Den kalt Audrey Witherspoon basert på et pennnavn han brukte til Gig vurderinger han skrev før sin produksjon karriere. Den sekvenserte syrehuset bassline kombinert med den store shoegaze fuzz gitar og midtempo swagger minnet meg mye på slutten av 80-tallet, tidlig på 90-tallet andre sommeren av kjærlighet, Madchester lyd, så da Andrew passerte, følte det seg riktig, sa Tee.

Det ni-minutters astrale sporet også vakkert wraps fuzzy shoegaze gitarer, skrapete hip-hop sensibiliteter, jazzy sax soloer fra Jamie gullsmed og kosmisk, reverby vokal i en nonstop club syltetøy. (Tee skapte også en groovy stirring på skoblanding av musikk inspirert av og hentet fra outtakene mens du tar opp Audrey Witherspoon.)

Audrey Witherspoon var mer i øyeblikket med de to av oss å komme inn i en ny arbeidsflyt og prøve å fylle ut så mye lyd som mulig. I stedet for Kyle bare å gjøre trommelen eller trommelen programmering, gjorde han også bassline-sekvensering, og det frigjorde meg for å begynne å spille gitar og komme inn i noen toner, sa Tee, som også gjorde vokalen for sporet.

ut fredag ​​via alle streaming plattformer, viser negativ plass en mikrokosmos av indre tanker og dype åpenbaringer om mislykkede relasjoner, motvillige tilbehør, uuttalte følelser, skjulte bekymringer, turbulente endinger, personlige avganger, uventede overganger og lukkede kapitler.

De overordnede temaene inkluderer mye anger og mye begeistring til vi kommer til runde januar. Noen av sangene er mer personlige i den forstand enn andre, og andre var mer konseptuelle som grunn til bekymring, som jeg hadde tenkt på som et albumnavn i utgangspunktet. Jeg trodde, folk kommer til å høre disse sangene, og de kommer til å være bekymret for mitt velvære, sa toppmøte.

Summit Poignantly adresserer den frakturerte følelsen av velvære gjennom negative mellomrom rå, ærlig 10 spor. Til tross for en sperring av mørke følelser og vanskelige opplevelser, beveger hvert spor toppmøte og lyttere ett skritt nærmere sterkere, klokere og bedre versjoner av seg selv. Naturlig, negativ spaceis besluttet å krympiske år med intern vekst og selvtillit i en 30-minutters span.

De fleste av sangene ble skrevet i en sangskriverklasse på USC. Noen av dem kom fra bestemte spørsmål som runde januar. Jeg ville nok ikke ha skrevet at sangen hadde det ikke vært for spørringen, sa Summit, som studerte sangskriving og uteksaminert fra University of Southern California (USC) i mai.

Tydeligvis vil du alltid at de skal høres personlig, som på dømt fra starten. For den sangen tenkte jeg på mitt første alvorlige forhold, som startet i videregående skole, og hvordan det ikke vare fordi det handlet om å lære å være i et forhold.

Bay City Pop-Rock Singer-Songwriter skifter sømløst fra anerkjente produsent til multi-instrumental samarbeidspartner til introspektiv kunstner på hans siste soaring solo EP, relé vol. 2. Dens sin andre utgivelse i en voksende serie relé EPS dedikert til svært personlige, kontemplative sanger skrevet midt i andre prosjekter.

Sangene selv er litt annerledes enn jeg vanligvis skriver; Jeg er fra Power Pop School of the Beatles og Beach Boys. I løpet av årene jobbet ive med så mange artister som Michael Robertson, J.. Dominowski og Amy Petty, og dette er mer på Singer-Songwriter-siden, og jeg elsker den slags musikk, sa Reed.

Mitt mål med dette var å være litt mer dawes og være litt mer Jason Isbell, men i bakgrunnen kommer McCartney-ISms fortsatt å komme gjennom, og den slags ting også fordi det er hvem som helst Jeg er. Jeg prøvde å tenke på det litt mer fra fortellereperspektivet, og jeg ville bare bøye den muskelen for å se om jeg kunne gjøre det.

Reed bøyer sterkt sin låtskriver muskel på fem gripende spor om langvarige venner, nybegynner kjærlighet, sci-fi-reiser, familie kamp og barndoms nostalgi. Han skrev og registrerte reflekterende relé, vol. 2 Tidligere i år i sitt hjembaserte Reed-opptaksbedriftsstudio mens du produserte prosjekter for andre Michigan-artister og jobber på et kommende album for de juridiske forholdene.

Gin Blossoms Blockbuster 1992 Album Ny elendig opplevelse skapte fire topp 40 hit singler, og etablerte Arizona Quintet som en av de øverste steingruppene i det tiåret. Mer enn 25 år har gått siden utgivelsen av New Mis, og nå Gin Blossoms er tilbake med sitt beste sett med sanger i år. Produsert av Don Dixon og konstruert av Mitch påske, Mixed Reality (satt for utgivelse 15 juni) viser at den tidløse appell av Gin Blossoms musikk har holdt ut.

Gin Blossoms dannet i 1987 i Arizona byen Tempe; gitarister Jesse Valenzuela og bassist Bill Leen var grunnleggende medlemmer. Etter noen lineup endringer, gruppen coalesced rundt Valenzuela, Leen, Robin Wilson (vokal og gitar), trommeslager Phillip Rhoades, og gitarist Doug Hopkins. En kvalitet som sett Gin Blossoms bortsett fra andre grupper var med dyp benk: fire av sine fem medlemmer skrev sanger. Og mens hver musiker ville bringe hans unike låtskriving følsomhet til gruppen, liksom musikken alle kom sammen, og skaper en helhet langt større enn summen av delene.

I 1989 Gin utgitt Blossoms sin første album, støvet, på en liten Tucson basert uavhengig etikett. Albumet inkluderte to Doug Hopkins skrevne sanger, fant ut om deg og Hey Sjalusi. Bandet gigged regionalt i støtte av plata; konserter fra den tiden showcased unge grupper allsidighet og styrke i låtskriving, musikalitet og vokal. Gin Blossoms opptreden på SXSW brakte bandet til oppmerksomhet fra store plateselskapene som begynte frierføtter bandet for en platekontrakt.

Sammen med sine originale sanger, bandet ble kjent for sin høye energi, løs og uformell show fullt av livlige scenen småerte; en typisk settliste av den tiden kan inkludere respektløs, venstre-feltet coverversjoner av Hvis jeg bare hadde en hjerne fra The Wizard of Oz, The Beatles A Hard Days Night og Loudon Wainwright IIIs død Skunk i midten av veien.

I 1990 tegnet gruppen en kontrakt med A & M Records. Før opptak en full-lengde, bandet kuttet en fem-sang EP for etiketten; Opp og smuldrer utvalgte sanger som hadde vært i gruppene satt for en stund, og inkludert Robin Wilsons Allison Road.

Ti måneder senere, Gin Blossoms major-label debut album, New Miserable Experience ble utgitt. Albumet inkluderte et dusin sanger skrevet vekslet med Hopkins, Valenzuela og Wilson. Arbeide med produsent John Hampton, bandet spilt inn seks nye låter pluss nye versjoner av seks låter som hadde dukket opp på Dusted og EP; resultatet kan ha vært nytt for lyttere over hele landet og utover, men for de lokale supporterne NME var nesten en størst-hits samling.

Til tross for den sterke materialet på albumet, første reaksjon var dempet, og en stund så det ut som om New elendig erfaring vil være en kommersiell flopp. Men nesten et år etter at albumene slipp, den tredje singelen fra settet - en ny innspilling av Hey Sjalusi - begynte å motta airplay. Singelen tok av, rekindling interesse i albumet. Til slutt totalt seks singler fra plata ville bli løslatt, og NME vil gå på å tjene 4x Platinum-status (mer enn 4 millioner solgte enheter).

Ved tidspunktet for Nye Miserable Erfaringer kommersielle gjennombrudd, opprinnelige gitarist Doug Hopkins var borte fra gruppen; hans problemer med alkohol hadde blitt så alvorlig at bandet hadde lite annet valg enn å avvise ham. Gitarist Scotty Johnson ville erstatte ham. Vi var livredde, forteller Wilson. Kan vi gjøre det uten Doug? Vi skulle bli droppet av etiketten?

Å ha fire låtskrivere - Johnson skrev også - ville være en del av det som holdt Gin Blossoms flytende i kjølvannet av å miste en nøkkel grunnleggelsen medlem. Mens tre og et halvt år skulle gå før en oppfølging til NME dukket opp, Gratulerer Im Sorry viste at Gin Blossoms hadde mistet noe av sin kollektive evne til å snu seg fint smidd, fengende og lyrisk bevisende sanger.

Men i utgangspunktet, execs på A & M hørte en hit. De kom tilbake og sa: Nei, du trenger en annen singel. Du trenger en hitlåt på denne posten, sier Wilson. De fem bandmedlemmene sette hodene sammen og levert Følg You Down.

Gratulerer ville gå Platinum, nå # 10 på U.. albumlista (et høyere sted, faktisk, enn saktebrenn New elendig erfaring hadde oppnådd). Følg You Down gjort Topp 10, og inntil jeg høre det fra deg, en Valenzuela / Wilson / Marshall Crenshaw co-write føyd til senere pressinger av albumet, var en hit også. En tredje singelen fra albumet, så lenge det Matters, fikk en Grammy-nominasjon.

slitne fra nesten uavbrutt turnere. Gin Blossoms ville gå på lengre pause starten i 1997. Vi var ikke alle får på den tiden, innrømmer Wilson. Han Valenzuela, Johnson, Leen og Rhodos ville hver forfølge prosjekter utendørs. I 2001 hadde konsernet gjenforenet; Den eldre og klokere Gin Blossoms utgitt Major Lodge-seier i 2006, og ingen sjokoladekake landet på hyller i 2010. Vi kom tilbake sammen, sier Wilson, og ble sterkere enn noensinne.

I 2012 inkluderte bandet lineup trommeslager Scott Hessell. I 2017 bestemte Gin Blossoms å ta en titt tilbake, feire 25-års jubileum for landemerke Ny elendig opplevelse. Tiden har vært veldig snill mot bandet tilbake katalogen; I motsetning til mange andre poster av sin tid, klarte NME den unike featet med å fange Zeitgeist på begynnelsen av 1990-tallet mens de var tidløse. Sangene fra gjennombruddetalbumet har ikke datert i kvartalet århundre siden verden først hørte dem. Publikum pakket arenaer på NME jubileumsturen, som ofte bemerker at showet - en start-til-finish runde av det klassiske albumet, etterfulgt av andre sanger og en ny melodi eller to - følte og hørtes ut som en størst hits samling. Som på en måte var helt nøyaktig.

Tom Petty Kings Highway Lyrics.

Det er med stor sorg at vi sier farvel til en av våre alltime store låtskrivere, Tom Petty. Tom minelagt en av de rikeste årer av kreativitet for mer enn fire tiår. Han har aldri sluttet å skrive nye sanger, utføre, turné og inspirerende nye generasjoner av låtskrivere. Han rygget aldri ned. Og takket være sitt liv i musikk, vil heller ikke vi..