Amityville The Awakening James

Med likeså av Amityville: Awakening, Mordion Nation og Ride allerede under beltet, forlot den multi-fasetterte unge skuespilleren Bella Thorne sin glitrende Disney Channel-etikett bak og ble uteksaminert fra familievennlig pris til mørkere materiale en stund siden. I forfatter / direktør Chad Fausts Girl-A Wobbly og Desperat Unimaginativ Mesh-up av Contemporary Noir og en sørlig stekt fortelling om forfedre, fortsetter Thorne å utvide sitt utvalg, og serverer en rolig ytelse av følelsesmessig byrde og imponerende fysikalitet.

Bortsett fra, er det også en trøtt følelse av bredhet til Thornes som handler her, da hennes karakter navigerer til Grimy Nooks og Crannies of Childhood Small Town, hun vender tilbake til år senere av hevn. Men selv om Faust ser ut til å ha med hensikt å være thornes-vintrollene, er en gritty garn av Americana belastet av en seriøs skuespiller med en rekke viscerale og kroppslige muskler - mangelen på spesifisitet i hennes ytelse er neppe skuespillernes feil. Og det er fordi alt annet i Girl, Thornes karakter (så uklart at vi bare blir kjent med henne som bare jente, ikke noe annet) altfor generisk, med en umoriginal back-history-modus av kjente troper.

Disse klichéene innebærer en vanskelig mamma og en fraværende far som tilsynelatende pleide å være en forferdelig misbruker av sin familie. Fylt med pent-up rasende følgelig gjennom alle de groteske pappa historiene hun vokste opp med, jente (som skjer for å være dødelig med en hatchet) spaserturer i sin gamleby med gotiske nyanser en dag, med et morderisk oppdrag på hennes sinn. Det hun finner at det igjen er så upresent og ikke-spesifikk som de kommer: Creaky hjem, Grimy Streets, og lagre for en barman her og en tilfeldig nabo der, surly og elendige denizens utilfreds med nybegynnere tilstedeværelse. Å fullføre det nondeScript-bildet er Mickey Rourkes Hostile Sheriff med en hes-stemme og skinnende hud og hans skjempe, off-putting bror, ironisk kalt charmer (spilt av Faust selv). Til tross for alle oddsen stablet mot henne, løfter jenta fortsatt for å drepe pappa, bare for å oppdage at han allerede ble drept i det som ser ut som en profesjonell jobb for å betale seg.

Gjennom denne vri delen, klarer Faust å holde historien engasjere nok for en kort stund, melke den nyfødte suspensjonen hes smidd for all sin verdi. Hvem drepte jentene far? Hadde han midler reddet et sted? Hvordan er Charmer, Sheriffen og en nyttig nabo som heter Betty (Lanette Ware, som leverer filmen med en mye nødvendig dose av tyngdekraften) involvert i oppsettet? Siden Faust faller kort for å levere oss med grunner til å ta vare på disse personene, er ingen av svarene i slutten. På samme måte, den store avsløre filmskaperen sparer for finalen - en filosofisk erklæring om virkelig å kjenne dine familiefjuler uten å nå noen sentimental resonance, før vi selv kan la ut mild gis av overraskelse.

På den annen side holder Faust i det minste handlingen interessant nok. Han legger en banket, knust, og skutt thorne gjennom Wringer og den fryktløse skuespilleren viser seg å være mer enn spillet for ekstremer i Fausts Følg-The-Money Cat and Mouse Game. Dessverre, filmene kjedelig utseende og generell mangel på farge veier ned uansett energi thorne prosjekter med sin kraftighet. Det kan være ekte stoff til en stramt liten byhistorie om kriminalitet og rettferdighet. Men den siste grunne jenta viser at når de ikke er sikkerhetskopiert med noe ekte karakterarbeid og visuell stil, betyr Bleakness alene automatisk automatisk dybde eller betydning.

Tomris laffly er en freelance film forfatter og kritiker basert i New York. Et medlem av New York Film Critics Circle (NYFCC), hun bidrar regelmessig til Rogerebert. Om, variasjon og tid ut New York, med bylinjer i Filmmaker Magazine, Film Journal International, GribL, spillelisten og wrap, blant annet utsalgssteder.

spiller nå

Bella: Jeg sendte disse bildene til noen fyr. Og da da jeg våknet neste morgen, var de over hele Internett. De var overalt, alle hadde sett dem. Alle på skolen og min mor og min bror.

Siste 'Amityville oppvåkning' nyheter

Ikke misforstå. The Amityville Horror 2005 ser ut og høres flott ut i HD med 5. surround, men denne Blu-ray utgivelsen fra MGM har ingen andre enn en trailer statister. Det mangler alle de slettede scener, den featurette om DeFeo mord, inngåelse av funksjonen, og Ryan Reynolds kommentarer som ble inkludert på den originale DVD.

Denne filmen skal vises er skolen på hvordan å lage en godt laget moderne skrekkfilm. Jeg liker hvordan du sett hovedaktør gå fra å være fornøyd med å insaine sakte kastet ut filmen. Huset er perfekt også! Den fantastiske kinematografi i denne filmen også. Dette er en av de få filmene som jeg ikke kunne få outta hodet mitt for et par dager når du går til sengs. Im ikke en stor fan av avslutningen, men det er fortsatt en perfekt film uansett hva min mening om det. Jeg gir dette en 10 outta 10 uten spørsmål.

Det jeg ikke liker om var de typiske hopp skremmer som føltes unødvendig, men noe jeg forstår hvorfor de er der. Hvis de ikke var der, kunne jeg se folk blir lei med filmen. Ikke alle, men mange. Det var noen gode men som når vi ser Jody sitter med Amy på en scene og mamma ikke se henne. Men mannen de brukes altfor mye av henne for å prøve å skremme oss. Jada, små døde barn er skummelt, men kom igjen. Jeg likte hvordan det var igjen til fantasien vår (slags) i den originale hvis hun var der eller ikke. Nyinnspillingen gir oss ingen tvil. Minst de ikke bruker noen dårlige effekter som øynene utenfor et vindu denne gangen. eh. Og avslutningen var fryktelig. måten de pakket den opp var bare dårlig. Jeg trodde nesten jeg var å se 13 Ghosts i slutten mens George Lutz gikk forbi bur. Da ser han hoved morderen spøkelse. latterlig.

Til slutt vil jeg gi den en leie. Jeg likte det akkurat nok til å kjøpe den, hovedsakelig på grunn av karakterutvikling av George Lutz og også noen av scenene. Det kan være en god film for noen skjønt, og sannsynligvis en morsom date film hvis du liker horror.

Jeg elsker skrekkfilmer! Men for noen grunn dette er den eneste jeg kan aldri gjøre det gjennom. Ive blitt prøver å se den med venner eller når som helst sin på tv for de siste 14 årene, men jeg aldri gjøre det veldig langt. Jeg endelig kjøpte dvd for å tvinge meg selv til å feste med det.

Tilbake i 2013 annonserte Weinstein Company som Amityville: The Awakening vil bli sluppet på kino i januar 2015, og legger til en tiendedel film til den offisielle serien - 18. vurderer spin-offs og remakes, 22. inkludert filmer fra The Conjuring universet!

Helt siden det har vært rykter om at den kvinnelige hovedrollen (Bella Thorne) handlet uten tillatelse fra foreldrene hennes (hun var mindreårig under innspillingen prosessen); andre hevdet at produksjonsbedriftene werent fornøyd med det endelige produktet, noen andre sa Christopher Quaratino, en tid bosatt i den virkelige Amityville huset, saksøkte produksjonsbedriftene som arbeider på Amityville: The Awakening for unøyaktig portrett av hendelsene og utnyttelse av en tragisk historie.

I denne ørtende episoden av serien, en familie bestående av mor, to døtre og en sønn i en irreversibel koma, flytte til titulær Amityville huset, og der, rare dritt begynner å skje. Fremfor alt, virker det som James er kommet til bevissthet på grunn av husets ...

Filmen fordeler fra en solid cast, inkludert Jennifer Morrison, Kurtwood Smith, Thomas Mann og Jennifer Jason Leigh. Standout ytelse, men vises ved Cameron Monaghan, som spiller bror og er både truende og forsvarsløs.

produksjonsverdier av våkenhet er overraskende grei. Det rimelig å si at redigering er ofte av og farge design doesnt kamp fra en scene til den andre. Men jeg kan overse alt dette for denne ene gangen, siden flick gikk gjennom en endeløs strøm av reshooting.

Likevel følger historien typisk hjemsøkt hus formel og har en rekke uoriginale redsel troper. Likevel, alt dette er håndtert på en måte som respekterer publikum (filmen er sannferdig til seg selv og aldri spiller billige triks), bortsett fra de to drømmesekvenser som er rett og slett lat og irriterende.

Videre, som jeg nevnt tidligere, er Awakening selvbevisst og dens hovedpersoner ofte sitere eller nevne den forrige utgaven i serien, inkludert noen morsomme kommentarer på awfulness av 2005-Ryan Reynolds remake. Det var gøy.

en desperat mor beveger seg med sine tre barn i den beryktede, angivelig hjemsøkt, real-life Amityville huset for å prøve og bruke sine mørke krefter for å kurere henne komatøs sønn. Ting går fryktelig galt.

Belle, hennes lillesøster, og hennes komatøs tvillingbror flytte inn i et nytt hus med sin mor Joan for å spare penger til å betale for brorens dyrt helsevesen. Men når merkelige fenomener begynner å skje i huset, inkludert den mirakuløse utvinning av hennes bror, begynner Belle å mistenke hennes mor er ikke å fortelle henne alt og snart innser de nettopp flyttet inn i den beryktede Amityville huset.

Ny på Amityville og venneløse, finner unge Belle Walker det vanskelig å lage en ny start, spesielt etter å ha flyttet sammen med sin mor, Joan, hennes lillesøster, Julie, og hennes tvillingbror, Jakob i den beryktede huset på 112 Ocean Avenue hvor 1974 DeFeo Familie drapene skjedde. Men med James i en vegetativ tilstand, ting vil snart få fra ille til verre, som en endeløs rekke mystiske hendelser som pivot rundt skrantende bror begynner å skje. Under disse omstendigheter, er den hårreisende rykter ekte? Vil onde Amityville huset la Walkers komme ut i live?

spoilers

Over førti år senere, Joan Walker (Jennifer Jason Leigh) flytter til huset med sine barn Belle (Bella Thorne), Juliet (Mckenna Grace) og James (Cameron Monaghan), og deres hund Larry. James er hjernedød etter en ulykke fra et par år tidligere. Joan mener det er tid for en ny start på et nytt sted, men Belle tror ingenting vil endre seg til det bedre om James tilstand.

Om natten, finner Belle Juliet vandrende huset. Belle tar henne tilbake opp trappen til rommet sitt når de hører en pipelyd som kommer fra James rom. Joan våkner og går til hennes sønn og prøver å hjelpe ham. James flat-linjer, men Joan tilsynelatende gjenoppliver ham.

Tilbake på skolen, gjør Belle forskning på huset, lære om drapene som fant sted. Terrence nærmer henne og viser henne en DVD av den opprinnelige "Amityville Horror" film med James Brolin og Margot Kidder. Han foreslår da de ser det i huset, som Belle enig.

Joan møter med Dr. Milner (Kurtwood Smith) og hennes søster Candace (Jennifer Morrison) for å diskutere James tilstand. Joan mener han virkelig blir bedre, mens Dr. Milner er mer skeptisk siden andre med James tilstand ikke vanligvis kommer tilbake. Belle er irritert at alle fortsetter å sette James gjennom dette. Hun forlater rommet og finner Juliet snakker med James, hevder han svarer med ting som bare Belle ville vite.

Terrence og hans venn Marissa (Taylor Spreitler) kommer til å se filmen på 3:15 følgende natt, som er rundt samme tid drapene skjedde. Terrence antyder remake med Ryan Reynolds, men de avslå (fordi "remakes suger"). Strømmen går ut, slik at de går til kjelleren for å finne sikringsboksen. De finner gamle ting fra tidligere eiere, som "High Hopes" tegn. Etter at strømmen kommer tilbake, Joan skjenner Belle for å ha venner over uten hennes tillatelse.

Dr. Milner og Candace tilbake for å utføre en test på James for å se om han virkelig har bedre motoriske funksjoner. Øyeblikk senere, opplever Dr. Milner en visjon av fluer swarming over ham og James kropp. Han forlater huset fikk panikk.

Candace bringer en datamaskin, slik at James kan kommunisere med sine øyelokkene. Ord vises på skjermen som svar på spørsmål de andre spør ham. Joan er opprømt at hun kan kommunisere med sønnen igjen.

Belle snakker til Marissa om hva som skjedde med James. Han gikk for å forsvare henne fra punkere som ble pine henne, og han ble kastet fra den andre historien, som fører til hans tilstand. Belle klandrer seg selv for det som skjedde. Senere på biblioteket, de møtes med Terrence å diskutere muligheten for at James kan bli besatt av en ånd som gir ham bedre funksjon, og at hauntings skyldes en magisk sirkel tegnet rundt huset.

Belle går til James rom for å prøve og snakke med ham. Når hun spør hvordan hun kan hjelpe ham, svarer han med "KILL ME" på skjermen, etterfulgt av "GET OUT". Belle trekker hans puste rør ut akkurat som Joan går i. Hun ser da at James puster på egen hånd, noe som gjør Joan tror at han ønsker å leve.

Terrence foreslå for Belle at hun finne en måte å bevise for Joan at James er ikke hvem hun mener han er. Belle bruker datamaskinen til å skrive en melding slik at det virker som James ønsker å gå utenfor. Joan og Candace ta ham og Julie ut mens Belle går til kjelleren for å finne bevis. Hun bryter ned en vegg for å finne "drep dem alle" riper i mursteinene. I mellomtiden er Juliet spooked av en demonisk refleksjon i sjøen.

Belle forteller moren om teorien om at James er besatt, selv om det høres gal. Joan sier at hun ikke er gal og innrømmer at hun mistet sin tro på Gud etter at mannen hennes døde og James ulykke, og hun hadde bevisst brakt dem til Amityville-huset slik at James kunne bli gjenopplivet. Belle prøver senere å bryte ut av huset med James, men Joan banker henne ut.

Leder Franck Khalfoun. Medvirkende Bella Thorne, Jennifer Morrison,.

Og jeg elsker henne

The Beatles, og jeg elsker henne finger guitar tab nedlasting i PDF og Guitar Pro formater. Acoustic finger gitar dekning av Hansel Pethig. Slik spiller Og jeg elsker henne finger.