Den absolutte beste skyldige glede Skrekkfilmen, ifølge Reddit

Hvis du elsker skrekkfilmer, kan det være lurt å ta oppmerksom på en stemme som fant sted i Reddit r / horror forum, ellers kjent som Dreadit. Denne listen ble utarbeidet for tre år siden, noe som betyr at det ikke vil inkludere favoritter som 2019 Doktor hvile- eller 2020 er The Invisible Man - men det er greit, fordi dette er en liste over flaue, som betyr ikke nødvendigvis at billettkontoret gull. Faktisk har Dreadit en 2020-oppdatert Topp 100 Horror Films listen, som toppes av filmer som The Thing, Alien, The Shining og andre horror sjangeren klassikere. For fans av spesifikke undersjangre, er det også beste filmlister for skrekk flicks med alt fra drapsmannen insekter til zombier.

Men hvis du leter etter noe morsomt, blodig, sprø, eller hva du er litt skamfull av smak, er dette den undersøkelsen du ønsker å lese. Folk bare elsker disse filmene, men det betyr ikke at de passer definisjonen av "god". Dreadit sin 2. millioner medlemmer vet hva de snakker om, og her er hva de mener er den beste skyldig nytelse skrekkfilm gjennom tidene.

Jason x vinner topplasseringen

stemme gikk til sci-fi slasher flick Jason X, den tiende oppføring i Friday the 13th franchise. Dette var filmen som gikk off-formelen til å sende alles favoritt seriemorder i verdensrommet, mer enn 400 år inn i fremtiden. Et slikt tiltak er tillatt Farmer for å gi filmen en dystopian innstilling som inneholder elementer fra sci-fi klassikere som Blade runner og den fremmede serien. Men Jason X gjorde ikke så godt, gjør mindre enn $ 17 millioner på verdensbasis (via Box Office Mojo) og snu den til en av de verste resultater Jason Voorhees filmer. På Rotten Tomatoes, filmen har en 20-prosent Tomato score, og Roger Ebert gav filmen 0. stjerner, som er ganske trist og definitivt ikke reflekterer hvor mye moro seere hadde ser den.

ScreenRant kaller filmen "misforstått" og andre publikasjoner har stått frem i de siste årene for å forsvare Jason X. I 2016, Nerdist montert en apt forsvar, sa: " 'Jason i verdensrommet' er akkurat den type vanvittig, latterlig, absurd premiss at noen kommer opp med et knapt puste horror tjen desperat etter å gjøre en siste bukk før de kan starte alt med en oppriktig remake. folk som har gjort Jason X visste alt dette, og det er derfor filmen er perfekt."

Bloody Disgusting bemerket i 2017: "Det er faktisk en latterlig dårlig film som blir sagt, kan jeg ikke hjelpe, men slags kjærlighet det.." Dette gjør det høres ut som den ultimate skyldig nytelse, ikke sant? Åpenbart fans skrekk på Reddit ekko følelse. Én bruker, sikkerhetskopiering stemmene, sa: "En av de beste Jason periode [sic]. Noen virkelig oppfinnsomme dreper og hvem kan glemme den holodeck sekvensen med de kvinnelige bobiler og sovepose." En annen bruker påpekte at fredag ​​den 13. serien har alltid vært "shoddy", men "Jason X, spesielt, er mye moro. Det gjør ikke noe fornuftig og det er ikke ment å bli tatt på alvor. Jeg bare kan' t hjelp, men kjærlighet. "

Andre flaue, ifølge dreadit

Mens Jason X toppet listen, det er definitivt andre talls du ønsker å fange hvis du ikke har ennå. Filmene som avrunder topp ti inkluderer Sleepaway Camp, Dawn of the Dead (Zack Snyders 2004-versjonen), Halloween (2007 Rob Zombie versjon), Jennifers Body, Tusk, Troll 2, House of Wax, Maximum Overdrive, og AVP: Alien vs Predator. Og på topp 20, vil du finne fakultet, A Nightmare on Elm Street 2: Freddy Revenge, Thirteen Ghosts, Piranha 3D, A Nightmare on Elm Street (2010-versjonen), The Happening, Killer Klowns fra verdensrommet, Basket case, Freddy Dead: The Final Nightmare, og Unfriended.

Selvfølgelig, hva som regnes som en skyldig glede vil ikke være den samme for alle. Som en Reddit bruker sa under en nominasjon for Djevelens Candy, "Jeg tror 'Guilty Pleasure' er vanskelig å definere! Dette er legitimt den vanskeligste av listene for å gjøre fordi det er så subjektive." Målingen er ikke akkurat vitenskapelig, så ta det med en klype salt. Men også - ta litt popcorn og en av disse filmene neste gang du har lyst til å bli skremt ut av vettet i en underholdende måte.

Juni, untitled skrekkfilm (film vurdering)

For underholdningsindustrien, spesielt film, var den pandemiske en forbannelse som nedstengning de fleste produksjoner: sosial distansering retningslinjer som gjør det nesten umulig å fortsette med arbeidet. Men for de som var nyskapende nok til å tenke utenfor boksen, kameraene var i stand til å fortsette å rulle-eller, vel, mobiltelefoner. Tar DIY til et helt nytt nivå, i 4K, skaperne av Untitled Horror Movie fungerte som sine egne makeup artister, sette opp sin egen belysning og selv skutt sine egne scener. Hva du ser er hva du får: en meta etablering hvor en gruppe venner kommer sammen for å lage en film. unikt foretak som gjør lemonade av COVID-19, Untitled Horror Movie kom til iTunes og Amazon 15. juni, 2021 takk til (ennå) En annen Distribution Company, Bronwyn Cornelius Productions og Spectrum Studios Production. Alle som fascinerte og ønsker å vite mer kan du gå UntitledHorror. om etter at du er ferdig med å lese denne anmeldelsen.

Flere morsomme opptredener laget av Kal Penn (Harold & Kumar Go to White Castle 2004, Hus-serien), Aisha Tyler (Criminal Minds serien, Archer-serien), Kevin Daniels (Atypisk serien, Council of Dads serien ), Lesly Kahn (Utjevneren serie, Kvantesprangserien), og Sohm Kapilas (mumien 2017, S....-serien).

Så til oppsummering, i Untitled skrekkfilm en gjeng med folk satt ut for å lage en skrekkfilm og så skremmende ting begynner å skje med dem. Historien, mye som Chrissy, ikke kommer til å smi nye intellektuelle grenser, men det tar en frisk tilnærming med sin oppfinnsomhet. Trosse en global pandemi og helt bevisst på det faktum at dens omarbeiding av Found Footage er en risiko, filmen tellere eventuelle negativitet med sitt lys-hearted ta på materialet. Har du behov for mer enn skuespillere og et skript for å lage en film? Vi inviterer deg til å sjekke ut Untitled skrekkfilm og komme tilbake til oss med svaret. I mellomtiden gir Cryptic Rock filmen 4 av 5 stjerner. De Reddit vurderinger kommer til å være fantastisk!

Når Nia DaCostas reimagined Candyman, co-skrevet og produsert av Jordan Peele, kommer på kino denne helgen, vil det nødvendigvis føre med seg en rekke spørsmål for publikum om hvor mye av det er basert i virkeligheten.

Chicagos Cabrini-grønn boligprosjekt, der våre helter møter titulær morderen i sentrum av historien, er et virkelig sted med en lang og kontroversiell historie. The Candyman selv er ren fiksjon - HMS spøkelset av Daniel Robitaille, en urettmessig anklaget slave som ble lynsjet, lemlestet, og gitt en skremmende krok for en hånd før mordet. Nå hellbent på hevn, synes han om du tilkalle ham ved å si navnet hans fem ganger foran et speil, Bloody Mary-stil.

Som en horror figur, Candyman føles som en ekte urban legend dvs alltid vært med oss. Det er lett å tro at Daniel Robitaille selv kan være en reell historisk skikkelse fordi hans historie er lik historiene til så mange ofre for rasistisk vold i Amerika. I virkeligheten, det Candyman selv kommer til oss courtesy of legendariske britiske skrekkforfatteren Clive Barker, som gjorde opp historien på en 1985 novella før en annen britisk fyr, Bernard Rose, tilpasset, skrev og regisserte 1992 filmen som gjorde Candyman en husholdning navn i skrekksjangeren.

Men det er fortsatt elementer av sannhet i historien som dens blitt pyntet på film i løpet av årene. Den opprinnelige Candyman slått Barkers lore til en utforskning av generasjons trauma og rase overgrep. Avgjørende, 1992 film fiksjonalisert et grusomt real-life drapet som fant sted i en Chicago offentlig boligprosjekt ikke langt fra Cabrini-Green - en hendelse som trakk oppmerksomhet til ulikhet av livet i byens segregert høyhus distrikter. Ved å trekke på denne hendelsen, ble filmen en oppsiktsvekkende avhandling om moderne svart identitet og kostnaden av moderne urbanisering.

DaCostas oppdatere boliger i på Candyman som en direkte biprodukt av volden hjems Svart miljøer i USA. Den nye filmen, som i 1992 originalen, ser også på historien gjennom linsen av urbanisering og evigvarende skade gjort til urbane Svart samfunn som de først ble tvunget inn i segregerte boliger, helt neglisjert, og senere kastet ut fra sine hjem på grunn av gentrifisering.

De Candyman filmer låne fra en skremmende real-life tragedie å fortelle en historie om svarte samfunnet og overlevelse

Den grunnleggende tomt på det nye Candyman er åndelig lik som den opprinnelige: En nysgjerrige uskyldige møter den Candyman myter og blir en folie for uhyggelig mord han begår med sin fryktelig krok, som hans legende sprer og flere mennesker innkalle ham. I den opprinnelige 1992 film, hvit Chicago grad student Helen Lyle (Virginia Madsen) legger ut på hva er egentlig slum turisme som hun tråler den Cabrini-grønne boligprosjekt for bevis på urban legende. I den nye filmen, Black kunstneren Anthony McCoy (Yahya Abdul-Mateen II) flytter inn i et nå gentrified, luksus utgave av Cabrini og finner seg tiltrukket av historien om Candyman - uvitende om at han har en direkte personlig tilknytning til Candymans 1992 drapsorgie.

I både den opprinnelige filmen og DaCostas reimagining, den Candyman selv eksisterer i delvis fordi han reflekterer rase urettferdighet led av århundrer med svarte amerikanere. I den nye filmen, er at linken enda mer åpenbar: The Candyman av 2021 er fortsatt en hensynsløs seriemorder, men han gjør også seg selv tilgjengelig som et verktøy for svart hevn, slik at volden han enacts blir en slags katarsis for svart smerte .

Dette aspektet av den nye filmen er enda mer fascinerende, ikke bare fordi den opprinnelige Candyman var banebrytende i sitt valg å sentrere sin gru fortelling innenfor et urbant svarte samfunnet, men også fordi Candyman historien ble ikke opprinnelig ment å være en metafor for svart overleve. Barkers opprinnelige Novella, forbudte, først publisert i sin selvpubliserte zine Fantasy Tales i 1985, bidro den grunnleggende tomt som ble Roses 1992 film, men ingen av bakgrunnshistorien eller underliggende undertekst. I stedet for en rasistisk segregerte amerikanske boligprosjekt, er Barkers historie satt i en fattig del av Liverpool. Der, en ung stipendiat, Helen Lyle, møter graffiti varsling av Candyman, graver i lore rundt ham, og oppdager en sofistikert, effete seriemorder.

Barkers gjengivelse av Candyman var en blek, merkelig kledd lyse mannen. Etter Rose kastet Tony Todd i tittelrollen i 1992 film, Todd - hvilken prestasjon ville gjøre ham en umiddelbar horror ikon - skapte sin egen nye bakgrunnshistorien for karakteren. Dermed Candyman ble dømt slave Daniel Robitaille.

Selv før støping Todd, hadde Rose besluttet å overføre innstillingen til Chicagos indre-city boligprosjekter. At endringen definert hva Candyman ville bli. Candyman er veldig mye en del av bybildet, sier Todd i en 2011 intervju. Jeg kan ikke gå til noen hette i dette landet uten total anerkjennelse fra folk som bor der.

kompleks som Rose valgt, Cabrini-Green, var en del av en lenge planlagt sett av offentlige boliger utviklingen bygget i midcentury. Opprinnelig Chicagos offentlige boligprosjekter hadde vært tenkt som progressive samfunn spredt over hele byen, men den ideen umiddelbart ble offer for rasisme: Bystyret nektet plent å la offentlige boligprosjekter i hvite nabolag, og tvinger dem til å bli kilt inn i indre by Svart nabolag i stedet.

Til tross for det lykkelige bildet av Cabrini-grønn lagt frem av den populære komiserien Good Times (1974-1979), som ble også satt der, communitys vegger-off, vanskelig å få tilgang til high-rise konstruksjon tilrettelagt en økning i kriminalitet. Chicago Housing Authority snart forlatt opprett nabolag grunnleggende infrastruktur. Strukturell rasisme ført til en rekke andre hindringer som fattigdom og overbefolkning, og området ble beryktet for fare og forfall.

I en 2015 intervju, Rose minnes om at Illinois Film Commission opprinnelig foreslått Cabrini-Grønn som en potensiell film sted og ta ham med på en omvisning der fordi det var, vel, skremmende. Jeg skjønte at dette var en utrolig arena for en skrekkfilm fordi det var et sted for slike håndgripelig frykt, sa han. [F] øret av den urbane boligprosjekt, det virket for meg, var faktisk helt irrasjonell fordi du kunne virkelig være i så mye fare. Ja, det var kriminalitet der, men folk var faktisk redd for å kjøre forbi den. Og det var slik en aura av frykt rundt stedet, og jeg trodde det virkelig var noe interessant å se på fordi det er på en måte en slags frykt dvs i hjertet av moderne byer.

Cabrini-grønne var bare en av mange som sliter Chicago boligprosjekter gjør overskrifter på tidspunktet Rose planla Candyman. I 1987, Chicago reporter Steve Bogira publisert en utrolig prestasjon av langformat journalistikk med skremmende overskrift, de kom gjennom Speil, undersøke den fortsatt uløste drapet på Ruthie Mae McCoy, en 52 år gammel bestemor som bodde i en annen kapsling prosjekt kjent som ABLA.

Den 22. april 1987, McCoy ringte 911 fra hennes ABLA leiligheten for å rapportere at noen var å bryte seg inn i leiligheten hennes gjennom medisinskapet. 911 dispatchers, tilsynelatende sliter med å forstå historien hennes, rapporteres det til politiet som en forstyrrelse i stedet for et innbrudd. Etter at flere naboer kalles 911 for å rapportere hørselspistoler, kom politiet opp, banket på McCoys dør, og til slutt forlot uten å komme inn. Hennes kropp ble oppdaget to dager senere; Hun hadde blitt skutt fire ganger.

Minimal politiundersøkelse i McCoys Døden betydde en mangel på bevis, slik at når to mistenkte ble anholdt og til slutt straffet tre år senere, ble begge menn til slutt frikjent. Bogira, som dekket forsøket med samme dybde som mordet, sitert et slående, smertefylt intervju med McCoys overlevende bror.

Få ut, Babadook og andre gode skrekkfilmer

Fra tradisjonelle sjanger godbiter som The Babadook til unclassifiable mareritt som Mulholland Drive, filmkritikere plukke sine favoritter..

Amazon. om World of Wonders Scary Merry Christmas Halloween og juletrepynt 6 Piece Set julepynt for The Tree Scary Juledekorasjoner 3. Home Kitchen

Halloween Party Skilt og bannere skremmende effektiv, Denne 16 oz, er vinyl banner den perfekte måten å dekorere ditt arrangement, HAPPY HALLOWEEN BANNER, Heavy Duty Vinyl banner Printed med vanntett Ecosolvent full HD-farge print, 24 timer for å tjene deg, et klokt valg, autentisk Garantert, helt gratis vareprøver og neste dag levering..