Steven Seagal Marshalling The Art

Steven Seagal

Mojo Priest er det andre albumet av Action Film Star Steven Seagal, etter sanger fra Crystal Cave. Albumet ble utgitt i april 2006 av Seagals egne Steamroller Productions Company. I et trekk som ikke er sett med sanger fra krystallhulen, begynte Seagal på en omfattende U.. og internasjonal tur til støtte for albumet.

anmeldelser og rangeringer

Allmusic panned Albumet som sier, "all denne musikken tar seg så seriøst at den grenser til vrangforestillinger. EAGALs gitarspill, til tross for å vise sin Les Paul på forsiden, etterlater seg mye å være ønsket. Det sjelden stiger over bar band stamtavle, og mesteparten av tiden, er ikke så bra. "

Track Listing

Har oppdaget Seagals talenter av musikk etter å ha sett sin film 'ticker', hvor en tittel av endelig består av en anelse med tittelen 'Doctor of Amur'. Rask undersøkelse Expósita vifter presten, og jeg er veldig glad for å ha lagt til musikkbiblioteket mitt. Moderne smak Blues deretter Ossia mye verdi som er borte. EcoMended Listening.

elsker en blues, og når jeg har lyttet til at Steven Seagal kunne synge, tenkte jeg "Yeh riktig", har sett sine filmer, hans dokumentarfilmer og en siste det som har tenkt, var "Åh må det ha blues stemme '. Men har, synger med følelse og sjel, er ikke en skuespiller som prøver å synge, kan. Jeg forventer at det gjør mer album, da de nå er hans forsvarende, legger til dem Partorisca Blues Sings også.

Når du er den store forsvarer av Gentleman Seagal på noen år (med unntak av "Force of Attack", som var Abysmal) har kjøpt så mye hans CDer i sengen de andre landsbyene 'informerer. Det var mye hyggelig overrasket - stemmen legger til, melodiene er, ytterste blues. Hvis du er Seagal Defender, tar dette - du vil ikke bli skuffet.

har kjøpt dette mot min bedre test i en kraft av kritikernes par veldig positivt på Amazon. Prpers Etter å ha lest flere intervjuer med Seagal er tydelig ekte i sin tilstand for en blues, og har elektriske gitarer mer knappe at flere spillerne har sett inkludert. Han er anstendig arbeid av noen sanger ekstrahert, men noe goring å være en eksepsjonell blues spilleren eller mangelen på sanger. I det hele tatt å gjøre med teknisk kapasitet, er alt ned til følelse og levering. Kanskje mine egne fordommer går på en måte, men vil holde fast med en annen (Seasick, SRV) Steve er.

er forsvareren, legger til Steven Seagal Film - både hans tidlige filmer og hans rekta med nylig pluss til DVD-utslipp. Dette til tross for at den ikke har forventet av tingene som er tilsettet dette albumet - bare en annen aktør / skuespiller den som mener at de kan synge. Dette albumet dette til tross for helt overrasket meg dette til tross for.

Steven Seagal kan faktisk synge - ganske bra. Hans eneste stemme legger til noe til noen sanger og rolige kan definitivt si hans Lucido. Det har også skrevet mye av noen ledetråder i dette albumet og lytter roen nøye, vil finne mye flekk som vinner, ler og smiler.

har elsket Steven så bare seagal film aldri, av sin opprinnelige som "Nico" til noen nye filmer mer latterlig som "The Glimmer Man" hvor Star ved siden av Black Rappers og alt er gjort for stuntman, bestående av tur og beveger seg generelt. Så mye, til en musikk:

har ikke vært som skjult. Seagal har faktisk en fantastisk stemme og er generelt fantastisk. Flertallet av noen sanger i dette albumet er av lyd, som noen sanger i hans rumpa, og pulver min kost, som sannsynligvis er en bedre melodi i et album. Tilhøyelig kan faktisk synkronisere et album med en av hans filmer, som "brann ned" som er en av mine favoritt.

Dette albumet er veldig velkommen overraskelse, og noen sanger er også øvre. Steven kan røre og synge og virkelig har den gode blues-talet og min fav sangen er pulver min kost. Det går og tar hoppet av trosrevenner og vil ha litt sangene også det er sangen legger til i et album konvergert kalt til min rump som tenker er i sin tidligere kvinne.

Skuespilleren av hardt type og ingen musikk i fortsatt sparke litt rumpa og lagre en verden av blues musikk! Seriøst er dette på tross av, ikke den dårlige innsatsen. Nough det hører på dette som ser hans film dette til tross for at jeg sikkert skjulte, sier ikke mye!

Er det noe SeaGal Tin mye? Denne typen musikk føler meg bokstavelig talt går på vannet. De er i samsvar med Phil 'Nico' Gallier, er en bedre sang 'Powder min Broom'. Også jeg kan anbefale freeform album av jazz til Launch Norris kalt "Walker, Jazz pålegg til Strikk

topp fra kunder: mojo

Steven Seagal, stjernen i slike handling klassikere som "Merket for Death" og "Under Siege", har spilt blues for det meste av sitt liv. Hans første amerikanske album, "Mojo Priest", finner ham i selskap med Bo Diddley, Hubert Sumlin, Ruth Brown, og en rekke andre kjente musikere. Bandet han brakt til traktor lørdag kveld var ikke mindre imponerende.

Seagal er smart nok til å vite at selv om en anstendig vokalist og gitarist, er han ikke kommer til å blåse taket av huset. Styrket av gitarist Harold Smith og skyv spiller Bernard Allison, skjønt, det er ikke en juke joint i landet som han kan ikke erobre. Legg til dette et par back-up vokalister som kunne heve de døde i en Louisiana sump, og han dekket på begge sider.

Selv med all denne hjelpen, det Aikido mester holdt sin egen. Stemmen hans passer godt inn i lav rekkevidde, og han klarte å bære tekstene med en grov-hugget ærlighet som var fri for jåleri. Jermaine Paul, vokalist i Focus og back-up vokalist for Alicia Keys (som er ham dele vokalen på "om denne verden Were Mine"), håndteres de fleste av melodien, samt fungere som cheerleading MC.

bare å være i stand til å holde tritt med sporene i et band denne stram tar mye spill. Seagal sin gitar Licks ble ikke brenner opp veggene, men heller ikke de sakte noe ned. Med sin tett muskuløs kropp, signatur hestehale, og et sterkt ubevegelig ansikt, kuttet han en formidabel skikkelse fronting bandet.

Og han jobbet det. En gang i mens, mellom sangene, mens frotté av svette, en fan ville fange blikket hans, og han ville knekke et smil. Han hadde det gøy å gjøre noe han elsker å gjøre, og det utsolgt publikum elsket hvert minutt av det.

Hei Cornbread, Steven Seagal. at ponni tailed - ass sparker, master of Aikido, kampsport skuespiller dvs vært i en haug med filmer som Above The Law, som Steven Seagal? Jepp, at Steven Seagal har svart på blues kall og får følge av bluesikoner Bo Diddley, Hubert Sumlin, Bob Margolin, Big George Brock, Ruth Brown, James Cotton og Willie Pinetop Perkins på Mojo Priest.

Seagal synger, spiller gitar (rhythm & bly), tar han også en hånd på trommer på spor 12 og 13. Fjorten spor er oppført, noen deksler som er dekket, og dekket, og dekket for mange ganger som; Hoochie Koochie Man, Dust My Broom og Red Rooster. Som en godbit er det ytterligere tre låter som Arent oppført og har Robert Lockwood Jr., Homesick James og St. Louis egen elskede Henry Townsend.

talent er rik her med mange svært spesielle gjester. Dessverre, på tidspunktet for denne anmeldelsen, og siden denne ble lansert tidligere i år weve tapt Ruth Brown, Robert Lockwood Jr. og Henry Townsend.

tenkte dette cd var litt på overprodusert side uten tilsmussing eller grus, det blir sagt fant denne cd å være ekstremt hyggelig med masse mojo. Seagals vokal er god, hans gitar licks er stor. Det være seg en nybegynner til blues sjanger eller noen som virkelig får inn den søte lyden av Chicago-blues som undertegnede, tror jeg vil du finne denne CD fryd for ganen. Mitt forslag, slå den på på slutten av dagen, ta et glass av din favoritt voksen drikke, for meg Im begge nyter denne cd og drikke et glass avkjølt Riesling - kombinasjonen er perfekt, jeg kan ikke hjelpe fra å bli sugd inn i blues som jeg glemmer min egen blues som jeg lytter, drikke og ser utenfor vinduet til lyset av sølv månen - alt godt. Få siste spor 1 - 14 og du har en nedgravd skatt av reell delta, akustisk blues.

* cd * Steven Seagal og thunderbox - mojo prest (album) (blues)

Si vous souhaitez des precisions sur l'Artikkel no lui meme N'hésitez Pas et nous kontaktdann pari téléphone (02. 1. 0. 8. 2), par mail (. Espacediscfree r) ou pari Facebook (Facebook Espace Disc).

Sanger fra Crystal Cave er debutalbumet fra skuespiller, musiker og kampsport artistSteven Seagal, utgitt i 2005 på nonsolo Blues og Warner Strategic Marketing. Seagal er kreditert med "vokal, rytme og lead gitar" og vises på forsiden og i hele liner notes emotively spille og poserer med en gitar. Stilen kan beskrives som "outsider country-møter-world music-møter-Aikido." Mange av sangene reflekterer Seagal er esotericBuddhist og spiritualist holdning samtidig innlemme standard sang troper om relasjoner og andre temaer.

Vurdering og responser

Allmusic publisert en blandet, men støttende vurdering, albumets blanding av stiler og emosjonelle toner fra sang til sang å bli fremhevet for kritikk som slurver og tilfeldig. Men gjennomgangen også kreditert albumet for å være "elskverdig på sin egen måte", og presentere lytteren med en "good-vibes erfaring".

Track Listing

Steven Seagal har blitt et kjent navn som stjernen i mange actionfilmer, men han håper å bli like kjent for sine musikalske sammenhenger. Seagal er i Memphis innspilling et album forsøksvis tittelen "Mojo Priest", som finner ham jobbe i selskap med slike blues legender som Bo Diddley, Muddy Waters Bandmedlemmene Bob Margolin og Hubert Sumlin, Koko Taylor, James Cotton, Robert Lockwood Jr. og 90-åringen gitarist David "Honeyboy" Edwards.

"Blues er min virkelige lidenskap, og jeg har alltid ønsket å gjøre en blues plate" Seagal forteller Billboard. OM. "Jeg har hatt svært nære relasjoner med mange av de store legender, mange av dem jeg fikk spille med."

En blanding av Seagal originaler og det han beskriver som "bluesklassikere," albumets siste spor listen vil bli valgt ut fra en pool av ca 18 låter. Blant kuttene er registrert så langt er "Dust My Broom" med gitaristen Louisiana Red, "Wang Dang Doodle" med Taylor og "Slow Boat til Kina" med Ruth Brown. "Det har vært en følelsesmessig, sterk opplevelse," Seagal entusiastisk. "I går og i dag, hadde vi folk som var der, etter min mening, i den virkelige begynnelsen av blues."

Seagal har også blitt filmet økter for en potensiell DVD utgivelse, "fordi Gud vet, disse folkene ikke vil være rundt for alltid," sier han. "Little Milton, Gatemouth Brown og R.. Burnside var venner av meg, og de var alle planlagt å spille på denne posten, men de alle plutselig [døde]. Vi mistet tre innen en måned."

Seagal håper å fullføre albumet før utgangen av året, og deretter begynner Fielding tilbud for utgivelsen. "Jeg bestemte meg for å finansiere plata selv, som alltid er mye bedre, så handler det og se hvem som ønsker å hoppe i," sier han. "Dette vil koste meg minst $ 300.000 til å gjøre det riktig. Men jeg ønsker å gjøre det riktig, fordi jeg er en perfeksjonist."

En nordamerikanske turen er i arbeid neste år til støtte for album. Men på forhånd, vil Seagal tilbringe tid i utlandet fremme en andre, ikke-blues CD, "Sanger fra Crystal Cave", som er tilgjengelig internasjonalt og bør se nordamerikanske utgivelsen tidlig i 2006. Han vil også opptre med sin blues band på nyttårs Eve at skuespilleren Morgan Freeman Ground Zero klubb i Clarksdale, Miss.

Regler

Den 4. mars 2018, Steven Seagal twitret at musikken snakker når ord svikte, effektivt teksting av et bilde av seg selv klimprer en gitar. Den best kjent for sine kampsport ferdigheter skuespilleren har alltid elsket blues siden han var barn, men fokusert på sin skuespillerkarriere. Derfor, selv da han bestemte seg for å gå tilbake til sin første kjærlighet, folk var skeptiske og lurte på om han kunne gi opp luksusen som følger med å handle til å nyte det enkle livet til en blues musiker. Likevel viste han dem feil slik som tid Steven Seagal åpnet for Sammy Hagar og gjort $ 1000. Det var ikke den lønnen han var vant til i filmindustrien, men det var nok til drivstoff hans lidenskap for musikk. Lar fortelle hvordan han endte opp med åpning for Hagar.

Blues musiker på hjertet

Seagal slapp sitt andre album, Mojo Priest, i 2006 og tilbrakte resten av 2006 sette sammen bandet hans Thunderbox i beredskap for en tur til å popularisere sangene hans. Ifølge Blues og Soul, bandet består Muddy Waters sønn Bill Morganfield og Marty Grebb. Hans ærbødighet for Muddy Waters og andre blues legender kan gå ubemerket fordi Mojo Priest var i deres ære. Skuespilleren-slått-musiker forklarte Hypertensjon at det var dedikert til legender fordi han brukte legender band for prosjektet. Uansett, musikerne var mer enn glad for å hjelpe ham siden Seagal var opptatt av å gjøre en blues album, ikke rock. Han trakk likevel hans vekt på albumet; Han skrev 11 låter, derav hans interesse i å ta albumet internasjonalt for å belønne seg selv for sin innsats.

Åpnings for Sammy Hagar

Seagal visste at han ikke kunne gjøre det alene, så han søkte hjelp av Miles Copeland. Ifølge Inside Hook, Copeland så at skuespilleren var ekte om å lage musikk. Han visste Seagal var en kjent filmstjerne, og var redd for at, i likhet med andre aktører han hadde jobbet med, ville Seagal ikke ta så mye interesse for musikk som han gjorde i skuespill. Han kunne imidlertid se lidenskapen i skuespilleren, så Copeland bestemte seg for å hjelpe ham. Å se at Seagal allerede var oppnådd i filmindustrien, advarte Copeland ham at økonomien ikke ville være mye. Men Seagal brydde seg ikke; Han hadde et bilde for å opprettholde, så han ville dukke opp i limousiner og bestille førsteklasses feriesteder, som ikke var fornuftig for Copeland. Tross alt, hvorfor bruke tusenvis av dollar bare for å tjene hundrevis? Likevel var Seagal ubarmhjertig.

Du bør se dette den Steven Seagal Vis hjernedød Radio

Hes henger ut med presidenten, og jeg vet ikke hvorfor Im finne denne helt morsom. Han har denne super alvorlig ansikt og hes bare tenker jeg ....

Steven Seagal samler en annen lønnsslipp med kontrakt til Kill Los Angeles Times