Urban Cowboy Lodge Hotellanmeldelser

Denne anmeldelsen er primært for produktet og er ment å hjelpe noen som ikke kan bestemme om de skal kjøpe denne utgaven av filmen. Det er ikke min kommentar på filmen, som jeg ikke tror de fleste trenger. Det er hva imdb er for. ; -)

som blir sagt: Min personlige karakter for filmen selv er 5/5. Y Rating for Blu-ray-utgivelsen er 5/5, men verdien din kan variere, og derfor vurderer jeg dette produktet. :) Jeg vil bryte den ned etter emnet, og du kan hoppe over til hvilke deler du vil vite om.

Bildekvalitet: Denne versjonen er definitivt mye renere enn den opprinnelige DVDen. Fargen ser ut til å være omtrent det samme, men alt er skarpere og klarere. Nå, om dette er viktig for deg, vet jeg ikke. Jeg har sett denne filmen utallige (og jeg mener utallige) ganger siden jeg var et lite barn tidlig på 80-tallet. Dette er en av mine topp 10 favorittfilmer. Det som det er som det er, har jeg aldri tatt problem med den litt kornete kvaliteten fordi det er den eneste versjonen jeg noensinne har sett eller kjent og har sett i flere tiår på TV, VHS og DVD. Men for folk som ikke har sett dette eller som virkelig liker et rent bilde, er bildekvaliteten alene verdt å kjøpe. Jeg liker det polert opp utseendet også.

Undertekster: Det finnes forskjellige alternativer her enn på den opprinnelige DVDen. Her har vi engelsk, engelsk SDH, tysk og fransk. Merk: Tyske undertekster er ikke oppført på Blu-ray-emballasjen, men de er faktisk der. Den opprinnelige DVDen har engelsk, spansk og brasiliansk undertekster.

Ny: Gode tider med Gilley: Ser tilbake på Urban Cowboy. Dette er en ny 15-minutters funksjon som i hovedsak er Mickey Gilley reminiscing og snakker om sin karriere, Gilleys Club og hans minner fra å skyte urbane cowboy. Hvis du liker klassisk landsmusikk og liker å ha litt av en historie leksjon på det emnet, så vel som litt snakk om Gilleys, så er dette en interessant klokke som ikke var på den opprinnelige DVD-utgivelsen.

Sissys Folks: Scene er ca 3 minutter lang og viser sissy venter i kirken med foreldrene sine for bud for å dukke opp for å møte dem, bud og sissy boot shopping og deretter ha en piknik og praktisere noen lasso beveger seg. Jeg tror denne scenen pakker mye inn i sine 3 minutter. Vi kommer til å se bud og sissy dating litt, og det er en veldig søt avbildning. I tillegg får vi litt mer av guttene vs jenter og knopper Pride-and-Ego-problemer. Mens jeg tror at filmen gjør mer enn nok til å illustrere knopper karakter og feil uten denne scenen, tror jeg at datingaspektet ville ha merverdi til filmen.

Wes og Steve: Scene er ca 1 minutt lang og er i hovedsak diskusjonen Steve og Wes har om at Wes beveger seg inn i traileren i ryggen bak Gilleys. Det eneste formålet for denne scenen er virkelig å etablere at Steve vet om WESS forbi og kriminell status, og at Wes er foran det, men også at han tjente Steves Trust bare for å slå på ham i slutten av filmen. Det er ikke en dårlig scene, men det gjør virkelig Wes synes fint, noe som er rart fordi i hvert øyeblikk av hans skjermtid i resten av filmen er det tydelig at han er en truende, mørk, urolig person. Denne scenen føles litt ut av sted, og jeg kan se hvorfor det ble kuttet. Eventuell informasjon som er etablert her, er like effektivt etablert gjennom dialog i andre scener i filmen.

BUDS Ny jobb: Scene er bare under 2 og et halvt minutt og viser Marshall besøkstopp på sin nye jobb på en kjøretur-thru meieri / brennevinbutikk. Deres diskusjon består av gutter vs jenter på den mekaniske Bull Talk, Marshall oppdaterer bud på Sissy bor i traileren med Wes og henne drikker for mye og å være på Gilleys hver eneste natt. Det gjør også et poeng at Bud unngår å være i Gilleys fordi han kommer i for mye trøbbel der (et punkt som også er gjort i den forrige slettede scenen med onkel Bob). Denne scenen føles litt ut av sted og igjen er unødvendig. Som med den slettede knoppen og onkel Bob Scene, blir all informasjonen vi får her, mer effektivt i andre scener i filmen. Å holde dette ville bare ha trukket tempoet i filmen, som er over to timer som det er. Det var en klok beslutning om å fjerne den.

Outtakes: Outtakene utgjør ca. 4 minutter bestående av Debra-vinger og John Travolta to-trinns og John Travolta-solo dans. Dette var allerede på den opprinnelige DVD-utgivelsen, så ingenting nytt her. Men noen dag kan vi se John Travolta fra 70-tallet eller tidlig 80-tallet dansen er en god dag.

Repetisjonsfilm: Repetisjonsfotet utgjør ca. 4 minutter bestående av Debra-vinger som praktiserer sin drunkne sexy tur på den mekaniske oksen, John Travolta som praktiserer sin ridning på den mekaniske oksen og en samtidig, snill-av-plagsom og Kind-of-sexy praksis økt med dem begge rider tyren sammen / samtidig. Jeg er ikke sikker, men jeg kan tenke meg at dette var noe de vurderte å gjøre i filmen, men innså at det ville være rart og ikke ville passe i historien hvor som helst. Dette var allerede utgitt på den opprinnelige DVDen.

Hvis du aldri har sett Urban Cowboy og vurderer et kjøp, er dette definitivt den versjonen jeg ville gå med. Hvis du er en dør hard fan av filmen, anbefaler jeg det også. Hvis du er en uformell seer og allerede eier DVDen eller har en digital kopi og ikke kan avgjøre om du kjøper en annen kopi, er det verdt, så håper jeg at min anmeldelse har hjulpet deg med å avgjøre om du bør investere i denne versjonen.

Din drømferie er her

Ser du for å komme unna og slappe av? Arbeidstider kan være stressende og ferier kan bare være den rette oppskriften for helbredelse. For å gjøre det til en minneverdig tur, reise i luksus ved å bo på 5-stjerners hotell, riding Mega Yacht Charters, leie private jetfly og slapper av for dagen på en båt.

den perfekte omgivelsene

Femstjerners hoteller kan være en fantastisk oase for deg og din familie. Det er lettere enn noensinne å bestille luksuriøse opphold på noen av de fineste byene i verden. Uansett om du planlegger en tur med familien eller vennene dine, er tiden nå å reise i luksus!

Luxury Yacht Charters and Rentals

Hvis du tar en ferie eller går på forretningsreise, kan leie eller befraktende en yacht være den perfekte tiden til å slappe av og nyte tiden din. Forstå deg selv på en 80 'yacht, cruising havet på en vakker varm dag.

den beste opplevelsen noensinne

Vi ønsker å vise den reisende verden hvor mye vi kan hjelpe dem med å reise i luksus! Hver og en fortjener å reise i stil og nyte tid med venner, familie og deres forretningsteam! Når du følger retningslinjene våre retningslinjer og lærer vår tilnærming, vil du alltid ha en uforglemmelig tur, og du vil spare mye penger.

Våre reisetips vil veilede deg hvert skritt av veien. Å gå på forretningsreise eller en familie tur kan være stressende. Det siste du vil gjøre er å tilbringe tid og en ikke-luksuriøs seng og frokost. Det er alternativer der ute som ikke bare vil spare penger, men vil også gi deg en komfortabel levende luksus reise livsstil når du går på turen. Du fortjener å leve i øyeblikket og nyte alt du jobbet for opp til dette punktet. Du tok allerede tid til å nyte en ferie. Nå, la oss gjøre ferien noe du aldri vil glemme!

bor i luksus

Vi har alle drømmen når vi våkner opp en dag, og livet vårt er fullt av luksuriøse ting. Din livsstil endret seg helt over natten til det bedre og fortiden er bak deg. Her på Urban Cowboy BnB Luxury Living, vil vi bidra til å gjøre den drømmen en realitet.

Vår innsats har hjulpet tusenvis av mennesker som bor på de beste femstjerners hotellene og flyr på de beste private jetflyene til ethvert reisemål. Vi har også banet den perfekte banen for private luksusbåterutleie. Vårt firma kan ikke vente å hjelpe deg å planlegge turen, finne de beste hotellene og endelig kunne leve luksuriøs livsstil du alltid har drømt om.

Den beste bed and breakfast

Når du drar på ferie, eller du er på forretningsreise, er det beste du kan gjøre er å bo på en luksuriøs seng og frokost sted. Noen ganger kan disse være hoteller og andre ganger kan de være private utflukter! Uansett, har vi den perfekte løsningen for deg og dine gjester. Med vår hjelp, vil du være å leve et førsteklasses luksus livsstil når du reiser!

Les mer reiser tips

Vi og våre partnere bruker informasjonskapsler for å tilpasse din erfaring, for å vise annonser basert på dine interesser, og for måling og analyse. Ved å bruke vår nettside og våre tjenester, godtar du vår bruk av informasjonskapsler som beskrevet i vår cookie-policy.

Flere av fulle mums

Snarere filmene kulturelle utholdenhet er forankret i motiver som kjønnsroller, forhandle hva det betyr å være gift, gryende et nytt tiår, en ny titt på cowboy liv og western og et skifte i country musikken popularitet.

Mens vi sier ofte en god film er urealistisk, er Urban Cowboy altfor ekte til tider. Og det er ikke pen. Sannheten er, en av grunnene til at vi rot for Bud (John Travolta) er fordi han slår Sissy (Debra Winger) mindre enn Wes gjør. Mens det er motbydelig, er det alt for sant. Heldigvis vårt perspektiv på vold har siden utviklet seg.

Å vokse opp på 1970-tallet, var det mange menn ikke vet hvilken vei var opp, og Urban Cowboy uttrykker det godt. Vi ser dette med Bud og hans oppramsing av hva en kone er ment å være under hans middagsbordet diskusjon med Sissy. Når han giftet seg, Bud fant denne stereotypien, som var basert på hans mor, ikke passet sammen med sin kone. Dette er reflekterende av menn fra den tiden da konene til forrige generasjon var hovedsakelig hjemmeværende. Men skiftende tider og økonomisk virkelighet diktert flere to-inntekt familier, og nylig gifte menn hadde en vanskelig tid å håndtere det.

På den tiden nasjonen kom av stormende ganger i løpet av 1960- og 70-tallet, med hippier, gjøre hva du vil, Vietnam og Watergate. Denne nedadgående spiral ga tenkt til nye begynnelser på 1980-tallet gikk opp. Vi var klar over at å avvise myndighet og hedonisme hadde sine begrensninger, og det var en craving for en enklere tid. Vi var på utkikk etter en ny type western, og Urban Cowboy levert. Det passer med tiden, da Dallas var den største show på TV og Ronald Reagan ble valgt som cowboy president.

Urban Cowboy representerte også en kultur endring i form av geografi. Med Andy Warhol og andre medlemmer av Studio 54 klubben kommer til Houston for premieren, det kaster lys over byen og skapt et nytt utseende for Texas. Ikke lenger sett på som en bakevje sted, med bildet av hektisk liv reservert for østkysten ble South plutselig kjølig.

Men Urban Cowboys mest varig innvirkning kan være på musikk. På grunn av populariteten til filmen og dens soundtrack, country musikk så et skifte fra fredløs country til easy listening, som åpnet opp countrymusikk til et helt nytt publikum med stjerner som Kenny Rogers, Ann Murray og Dolly Parton. Denne nye sjangeren ytterligere banet vei for dagens landet stjerner som Garth Brooks, Reba McEntire, Randy Travis og Brad Paisley.

Det faktum at Travolta var involvert i en kulturell phenom bør ikke være en shocker. På den tiden virket han å være involvert i flere filmer som involverte dans og kulturelle endringer som Saturday Night Fever, Grease og Pulp Fiction utover Urban Cowboy. Når en trend starter, er det vanskelig å stoppe det.

Cowboy stil for urbane utseende

The Wild West kommer tilbake med det mest opprørske trend: Cowboy stil. Han Cactus har vært lenge i bruk som et dekorativt element over husene våre, og den amerikanske estetiske hadde fylt våre garderober med brodert klær, frynser og nagler, nå er det shoes' turn.

Vi bruker våre egne og tredjeparts informasjonskapsler til å analysere dine surfevaner, innhente statistisk informasjon, viser deg personlig reklame og samhandle med sosiale nettverk. Hvis du godtar, kan du installasjonen av disse informasjonskapslene på enheten. Du kan også konfigurere installasjon av cookies. + Info i vår Cookie personvern.