Enkeltanmeldelse Birdy Beautiful Lies Redbrick

Ved å dekke en av Bon Iivers-sangene kan utgjøre en utfordring for selv de mest talentfulle og profesjonelt trente sangere, men birdy (Jasmine van den Bogaerde) stunnet mange fans med hennes overføring av den fengslende sangen Skinny Love. Bon Ivers Original er utført med følelser og diskuterer anger og kamp for et ødelagt forhold. Hile Birdys Cover mister noen av originalene dybde og mening, hennes stemme gjør sangen mer delikat og uskyldig; Hun synes å synge ut av nysgjerrighet for en kjærlighet hun har ennå å oppleve.

Skinny Love ble opprinnelig utgitt som en enkelt fra Bon Ivers 2007 debutalbum for Emma, ​​for alltid siden. Bare Justin Vernon, som skrev sangen, vil aldri vite meningen, men det er mange spekulasjoner. Noen fans tror at sangen fokuserer på hvordan de siste haunts fremtiden. I morgen er det uheldig med deg / men det vil være en annen type / dårlig holde alle billettene / og du skal eie alle bøter. Fortelleren ser ut til å føle seg ikke i stand til å bevege seg fremover etter å ha lidd noen urettferdighet som serveres av sin elsker.

En annen tolkning inkluderer tittelen på sangen selv. Loversene deler en kjærlighet som krymper og er på randen av å dø. Kom igjen, tynn kjærlighet, bare siste året / hell litt salt du aldri var her. De prøver å jobbe gjennom de tøffe tider, men kjærligheten er å tåle bort.

Betydningen av teksten går tapt i Birdys Cover. Stjerne ved vasken av blod og knust finer, indikerer en vold som virker upassende for en 15 år gammel å synge. Dette er ikke å si at hennes deksel er dårlig; Alle kan høre intensiteten av stemmen hennes og den ferdigheten som sangen utføres på. Birdys Intensive Vocal Training er tydelig, noe som gjør dette til en vakker gjengivelse fra en talentfull og aspirerende ung kunstner. Hun har kanskje ikke rammet det med skinny kjærlighet, men hun har bevist hennes talent og potensial til å vokse som kunstner med hennes tapperhet på å dekke komplekse sanger. Det vil ikke være lenge før alle i U.. kjenner navnet hennes.

Jeg tenkte på oftere å skrive om sanger bare fordi ... Jeg liker dem. Selv om det ikke er spesiell betydning eller så, bare å dele sangene jeg elsker. Men da har hver sang en mening, og i tillegg har de fleste sanger jeg elsker en veldig spesifikk personlig mening for meg. Så både den virkelige betydningen og min egen tolkning sammen resulterte i ideen om å skape en serie sangportretter kalt "Hver sang har en historie å fortelle". Noen ganger vil min egen "mening" svare til den virkelige betydningen av sangen, noen ganger vil det være helt annerledes.

Og faktisk sangen er spesiell, spesielt når du vet at det var samskrevet og samordnet av Birdy selv, som bare er 17 år gammel på den tiden jeg skriver dette. En 17 år gammel i stand til å skrive en slik følelsesmessig sang, er et sjeldent talent. Det er nesten utrolig at noen av så ung alder kan gjøre det.

Birdy, som tok sitt scenenavn fra det faktum at foreldrene hennes alltid ringte henne som en baby på grunn av måten hun åpnet munnen for å spise, er en britisk sanger-låtskriver av belgiske og nederlandske røtter. Hun ble født og oppvokst i England, men hennes virkelige navn, Jasmine van Den Bogaerde, indikerer belgisk og nederlandsk opprinnelse.

Hun ble født i 1996 i England i en veldig musikalsk familie. Hennes mor var en konsertpianist, og Birdy adopterte kjærligheten til pianoet, lærte å spille i 7 år og allerede skrive egne sanger i alderen 8. Den sanne historien om Jasmins musikalsk karriere startet i 12 år, men da hun kom inn i Open Mic Norge i 2008 , en talentkonkurranse for usignerte sangere og band. Hun kom inn med sin egen sang "så være gratis" og vant den første prisen i både kategorien under 18 og den overordnede kategorien.

Tidlig 2011, i alderen 14, Birdy Covered Bon Ivers Song "Skinny Love" som resulterte i massevisning i diagrammene, til og med nå NR 1 i flere land. Senere samme år ga Birdy hennes debut album, den selvtitulerte "Birdy", som inneholdt bare coverlåter med unntak av ett spor som var en original. Den nådde nr 1 i Belgia, Nederland og så langt som Australia, hvor hennes singler nådde også svært høyt i single listene.

Nå, i alderen 17, oppfølging "Brann innenfor" gjør det veldig bra i tillegg. Dette albumet er en dramatisk vending bort fra veldig akustisk piano-drevet skjøre debutalbum. Mens piano fortsatt spiller en svært viktig rolle, noen andre instrumenter lagt (Birdy selv lærte å spille gitar for dette albumet) som etterlater noen sanger med et mer bombastiske inntrykk, som om lyden gradvis blir sterkere og når sitt høydepunkt når andre instrumenter kommer inn, men like viktig. istedenfor dyna hun gjorde da hun ga ut sin første plate, denne gangen Birdy co-skrev alle sangene på albumet, en sjelden faktisk for noen av slik ung alder. Det blir bare mer bemerkelsesverdig når høre sangene og innse hvor vakkert det høres ut.

Den første singelen fra albumet, "Wings", var en sann åpenbaring for meg. Jeg ble umiddelbart fanget av piano drevet strofer og Birdys skjøre ennå vakker stemme, og deretter å ha en nesten feire mer up-tempo kor der de andre instrumentene spiller inn. Lyden av sangen er varm, tekstene hjertevarmende og vakkert. Sangen umiddelbart grep meg, og jeg kunne ikke slutte å høre på den. Selv med en dag hvor jeg spilte det 30 eller 40 ganger på rad. Dette var den type sang rettferdiggjøre å kjøpe CD-en for (heldigvis er det flere perler på hennes album)

Videoen også demonstrerer dette: en stor nattlig herskapshus fest vises der folk kledd i rare kostymer gå rundt, folk har det gøy, er Birdy vist på en swing mens glødende lys nå og da lyser den natthimmelen. Birdy fremgår det handler om å ha en flott tid med venner, hva slags tid som du vet du aldri glemme det.

For meg sangen har en mer romantisk kant. Jeg ser ikke en vill herskapshus fest foran meg med masse folk danser, ser jeg et par foran meg som er alene om natten et sted i feltene under en stjerneklar himmel, danser til dette vakkert romantisk musikk. Når Birdy synger om hvordan tenker på "du" minner henne eller alle disse tingene som har oppstått, høres det for meg som to elskere som ser tilbake på hvordan deres liv sammen har vært så langt.

Men når vi tar ting til koret, det er her det virkelig blir følelsesmessig for meg. Sangen reflekterer bare i en eeriely perfekt måte min ide om den ideelle romantisk kveld med min fremtidige kjæreste. Hvordan kan noen ikke føler sommerfugler i magen og får en varm følelse inni, drømme om at en ekte kjærlighet, når du lytter til linjer som

Dette er hvordan jeg bilde perfekt romantisk kveld, type kveld der alle gode ting plutselig kommer sammen, du er alene med elskeren din og resten av verden føles som den ikke finnes. Alt som teller er meg og henne. En enkel linje som "gikk tapt og funnet ... Jeg vil bare være ved din side" gjenspeiler den like enkel, men svært kraftig følelse av å bare ønsker å være sammen med den personen du elsker, og føler en foss av lykke og glede bare ved å være sammen med henne . Som om resten av verden ikke materie, ikke engang eksisterer, og du bare danse i feltet om natten, faller i hverandres armer, og føler en følelse av total lykke. Med ingen å være rundt for å forstyrre dette øyeblikk. Dens bare to elskere, så glad de er sammen, bare to av dem i en natt når alle fine ting bare skje for å komme sammen.

Det varme følelsen av kjærlighet er nesten belyse himmelen, som er ideen jeg får når ser lysene lyn opp de mørke skyene i videoen. Som om den gjensidige kjærligheten bokstavelig talt lyser opp mørke himmelen, som om kjærligheten varmer opp luften midt på natten. Det er den følelsen jeg får når du lytter til at koret mens du ser på video av sangen.

For meg er det bare en representasjon av følelsen av total lykke ved bare å være sammen, og vite at du aldri vil glemme den kvelden, og aldri glemme at salig følelse; samtidig som de har et ønske om å gjøre at forholdet vare livet ut.

Kjærlighetssanger er ofte klisjé, og på en måte denne sangen i sin sanne tolkning er om vennskap mer enn det handler om kjærlighet. Men jeg håper Birdy vil tilgi meg for å gi sangen en bit av en egen vinkel.

Dette er den perfekte sang for å spille i bakgrunnen mens du holder hverandre i hverandres armer og dele en øm kyss. Denne sangen er den ideelle soundtrack når du først kysse din (ny) partner - så langt det er slike ting kan planlegges. Det ville også gjøre en perfekt åpning dans for de som ville velge å gifte seg.

Fantastisk Efford, og hennes unge alder gjør det bare mer bemerkelsesverdig. Nå er Birdy ikke alt om lykkelig kjærlighet eller vennskap, bare gi "alt du aldri sier" en lytte, som handler om den andre personen som aldri sier de få ordene hun håper å høre (at han elsker henne). Men i mellomtiden reflekterer Birdy perfekt det enkle lyst og håper å være med noen: "Ord uten mening har holdt meg drømme" mens de ikke mister virkeligheten av virkeligheten som ordene til slutt forteller henne ingenting om hvor hun står.

Jeg ønsker å sterkt anbefale dette eksepsjonelle talentet. Hvis du kan lage slike sanger når du bare 17, så vet du bare at du oppdaget et svært sjeldent musikalsk talent som setter 80 til 90% av folkene i diagrammer til skam. Glem diagrammene, og overgi den vakre musikken til Birdy!

Last ned Skinny Love Birdy Lyrics MP

Få MP3 New Skinny Love Birdy Lyrics, Birdy - Skinny Love Lyrics (HQ), TillyExalted, 03:19, PT3M19S, 4. 5 MB, 48.800,196, 293,508, 7.075, 2012-09-08 06: 27:24, 2021-10-01 17:06:28, Skinny-Love-Birdy-Lyrics, iTunes Top Chart Weekly, Amp. H1. OM

pencarian populer

Etter hennes fortryllende deksel av Bon Ivers Skinny Love har Birdy hatt en streng med haunting og fengslende treff som har tatt henne fra relativ uklarhet til et husstandsnavn. Vakre løgner, tittelsporet av hennes nyeste album, samskrevet med romerne, inneholder alle de egenskapene vi nå har forvente fra Birdy; Intime tekster, sjelfulle vokal og eteriske melodier.

Birdy innrømmer at dette sporet er viktig for henne fordi det er så dypt personlig, og når du lytter til det, får du sikkert følelsen av å komme inn i et intimt øyeblikk, å være privilegiet til noe så infundert med følelser og lengsel. Dette formidles i ikke bare sporene enkelhet, men teksten også.

Det er lite instrumentering i sporet; Flertallet av sangen er piano-basert med sporadisk svulmer av strenger på gripende øyeblikk, som en bølge av følelser som stiger og faller igjen i den relative roen på pianoet. Åpningen av sporet setter sin melankolske tone med teksten vakre løgner / dekke mine øyne med hendene / bare late som var bedre / slå ut lyset / det er ikke flere overraskelser å komme / la oss være nummen sammen, noe som tyder på en følelse av noe viktig å glide bort til tross for desperat prøver å holde fast på den. Birdy innebærer derfor at når det motstår forandring, er det ofte lettere å bli nummen med fornektelse enn å akseptere hva som vil bli. Dette er temaet som sangen sentrerer og i løpet av få minutter det varer, sporet ser ut til å vikle lytteren i den kokongen av fornektelse som bare gir midlertidig komfort.

Mens det er så mye skjønnhet i denne sangen, med sine fengslende, eteriske egenskaper, har den en liten feil som av og til gjør sangen lydklumpete. Uvanlig for birdy, har harmoniene i øyeblikket i denne sangen ikke alltid egnet jevnt, og skaper øyeblikk av uenighet som distraherer fra skjønnheten i det generelle stykket. Mens dette er minimal, virker det trist at en slik nydelig sang er hemmet av et slikt mindre problem som en dårlig valgt (eller ganske dårlig utført) harmoni.

Totalt sett er vakre løgner et spor som vi alle kan forholde seg til. Enten det prøver å klamre seg til et sviktende forhold eller gjemme seg i fornektelse fra en livsendring, er det et ærlig, rå og følelsesmessig spor infundert med dybde, oppfatning og mening. Som teksten sier, vil verdens så fort, noe varer / lar oss lagre det mens vi kan, og kanskje at frelse av et fading øyeblikk er dens immortaliserende i et slikt bevegelige stykke musikk. Dette er en annen triumf for birdy, til tross for små ufullkommenheter.

BTS, bandet som forandret Kpop, forklarte

Firstoff, kjøpe min ALBUM Hvis du graver min dritt, gå tohttpsstephenpaultaylor. andcamp. om jeg fikk en telefon i går fra Anna, som jobber for en radiostasjon i München, Tyskland. Her er intervjuet Det er på tysk, så jeg vil oversette det for deg. Faen Faen gjentas flere ganger. Disse to banneord.

Hvordan overleve Horror Movie Sjekkliste 25 Essential Regler Horror Movie Web

The Garbage Pail Kids Sticker Gallery for Revenge of Oh Horrorible slasher-film har høy oppløsning bilder av hver klistremerke i undergruppe.