Amazon.com Verste Horror Movie Ever gjort ulike, Bill Sebub Filmer TV

topp anmeldelser fra USA

I denne "filmen" noen untalented metalheads kjøpte et videokamera og gjort noen rekvisitter og besluttet å film alt de kunne tenke på. Glem tomten: det er ingen tomt. Glem handle: det er ingen skuespill. Glem underholdningsverdi: det er definitivt ingen underholdningsverdi, ikke engang som en klasse-Z camp film. Dette er bortkastet tid og penger på så mange måter at jeg ikke kan muligens liste dem alle, men jeg vil prøve å gi en smak av filmen, selv om de fleste vil finne smaken usmakelig og kan trenge en Ipecac. <

De ender opp på et hus som eies av en mann i drag som sender dem til sin innavlet slektning hus, der en Hootenanny pågår. Etter noen junior high level vitser der, paret flykter gjennom skogen og møter alle de følgende ting: en gigantisk edderkopp, kjemper en gigantisk flaggermus (baksten blir tilkalt ved å kaste en sokk med en softball på innsiden av det på det); en mumie, som råder dem til å se opp for zombier; selve zombier, som viser seg å være Zom-bier.: ja, små levende døde bier som er fanget i et CGI spindelvev i en annen utmerket vri

Hele denne rot synes å ha vært gjort i en faktisk dorm rom (og van). Dette er kanskje den mest tåpelige måten jeg noen gang har brukt et øre av pengene mine. Jeg tror ikke jeg kunne like denne filmen noe mindre, med mindre jeg måtte se den igjen, i så fall, jeg definitivt kunne.

Jeg liker dårlige skrekkfilmer, så tittelen alene solgte meg på denne. Det var definitivt det verste, eller kanskje bundet med Geek Maggot Bingo.but bingo er mye morsommere (intentionially) Det var tydeligvis laget av en gjeng Jersey / New York på 80-tallet metalheads som aldri vokste up.I'm også en av dem og jeg fortsatt ikke komme gjennom det. Jeg sovnet rett etter turd-demon scene. Faktisk, alle falt vi asleep.I våknet opp etter at platen kjørte ut til lyden av 3 personer snorking. Alvor.

Dette er som Homers "Odysseen" -som er, hvis Homer var enda mer gal og ikke bryr seg om nostos. Vel, det er nostos i denne filmen, men du vil trolig bli altfor distrahert av den utrolige mengden av nudty, absurditet, vidd, og offensive. tomten er så komplisert at selv min hodet senket. Men bryster myknet hvert slag. Selve mengden geni materiale så tett komprimeres sikrer at hver gang du ser filmen du vil høre eller se noe nytt. Selv om det ikke gjorde det, må du se filmen på nytt når du utsetter trangsynte folk til det. Stol på meg, det er uvurderlig.

Jeg kan ikke anbefale denne filmen nok! Jada, noen filmskapere hevder å være politisk ukorrekt og støtende, men denne filmen er den som ordlisten skal bruke som et eksempel på disse vilkårene.

Topp vurderinger fra andre land

For hver helt iskald film, er det dusinvis av mislykkede seg. PrettyFamous, et underholdnings data stedet av Graphiq, fant de 100 verste skrekkfilmer til dato (vi kommer til å se på topp 25).

å bestemme den relative kvalitet av hver film, PrettyFamous først valgte filmer med minst 25.000 IMDb stemmer og en klassifisering av "redsel" på Gracenote. Deretter ble hver film rangeres etter sin Smart vurdering. Smart vurdering er en score ut av 100 som tar hensyn til en film Rotten Tomatoes' Tomato og Audience Score, IMDb rating, Metacritic Metascore, Gracenote rating, og dens USA inflasjonsjustert kumulative billettkontoret brutto.

# paranormal aktivitet

En skilt (Elisabeth Shue) og hennes datter (Jennifer Lawrence) vite at de har flyttet naboen til et hus der en jente drept hennes foreldre, deretter forsvant, og etterlot en bror (Max Thieriot) som bare overlevende.

Cheesy 70s SciFi filmer. IMDb

I oktober 1957 Screen Gems gjort en rekke skrekkfilmer tilgjengelig for lokale TV-stasjoner rundt om i landet som en del av en pakke med filmer som heter Shock Theater. Disse filmene ble en stor sensasjon med TV-seere, som gjorde skrekk vertene som introduserte filmene og tilbys insightoften humorousinto tomter, skuespillerne og regissørene. Denne historien vert horror går leserne gjennom de beste TV skrekkfilmer, som begynner med 1930 blackandwhite klassikere fra Universal Studios og slutter med grislier fargefilm fra tidlig 1970-tallet. Den dekker også og utforsker skrekk vertene som presenterte dem, noen av dem falmet og dystert, mens andre ble ikoniske innen sjangeren..

Amazon. om BoneChilling Horror 10Movie Collection Kevin Bacon, Harrison Ford, Michelle Pfeiffer, Naomi Watts, diverse filmer TV

Her er 13 bonechilling filmer basert på sanne historier om virkelige mennesker vendt ned reallife mareritt..

© 2022 October | Ultimate Classic Rock