Rogue En Vs The Force vekker Lærdommer fra Manus Utforsker Hver Films Flaws

Bad Lip Reading har gitt en annen ta av Rogue One: A Star Wars Story som kjennetegnet den morsomme tegn stemmer med den uforlignelige Mark Hamill som Han Solo og Jessica DiCicco som stemmen til Rey.

Fans over hele verden ventet med baited pusten for premieren av Rogue One. Den offentlige fremste var torsdag 15. desember 2016. Selv om ingen film vil glede alle, dette er å få mye positiv buzz. Rotten Tomater har gitt det en 84% mens IGN. om det gir en 9/10. Ethan Sacks av New York Daily News sier Theres et nytt håp for Star Wars franchise.

Leserne husker kanskje at Star Wars franchise og Lucas Films ble kjøpt av Disney. Denne nyheten ble møtt med blandede følelser - noen håpefulle og andre forvirret av endringen. The Force vekker var den første Disney-produserte Star Wars film som vanligvis ble møtt med vifte godkjenning. To nye filmer vil følge, full at trilogien.

Rogue ene, på den annen side, er en frittstående (ikke del av en trilogi). Filmen forteller historien om hvordan opprøret stjal planene for Death Star. Avslutningen av filmen gir en jevn overgang til hvor fans vil huske den aller første Star Wars-filmen begynner med prinsesse Leia akseptere planene og Death Star snart etter å ha blitt utslettet i en dramatisk eksplosjon.

Lay seere kan finne de nye Star Wars-filmene litt esoteriske. Skaperne av disse filmene tilfører hver film med påskeegg, små øyeblikk eller tegn som bare fans vil gjenkjenne. Disse øyeblikkene blende enhver fan. En die-hard vil se en Star Wars-filmen om og om igjen for å se etter disse øyeblikkene, mens en lå seer er sannsynlig å gå glipp av betydning. Rogue Ett gjorde en fin jobb med å møte fans die-hard trenger for insinuasjon, og samtidig fortelle en historie om at en ny deltaker kan sette pris på.

En ekstra bonus for å delta på en screening på Alamo Draft House er filmen forhåndsvisninger. Komisk og full av gavepapir, Alamo samlet mange kalt videoer, dårlig leppe-leser klipp, og sanger som legger noe du ikke ville få fra et tradisjonelt teater. Høydepunktet var en dårlig leppe-leser video av Yoda og Luke Skywalker ha en meningsløs samtale.

Natten til premieren, publikum på Slaughter Alamo Draft House ble innledet av en ukulele-spiller musiker spiller godt elsket sangene fra tidligere Star Wars-filmene, og en in-teater vert som ga bort billetter til fremtidige visninger og konstruert en limbo konkurranse med en lys sabel. Andre Alamo Utkast husene tilbudt seerne andre unike opplevelser å legge til seeropplevelse.

"innkommende skip, identifisere dere" "Vi leverer en fanget opprørs transport Ber om tillatelse til å forankre".. "Negative. Jeg har mine ordrer. Ingen skip kan dokke uten skikkelig klaring. Det er ingen transporter planlagt å komme i dagevis. Vent! Jeg er ikke plukke opp noen livstegn ombord som transport, som transport er på kollisjonskurs! Forklar dette!" "Look er som vi må gjøre dette på den harde måten" "Det er et triks! Scramble jagerfly! Attention all håndverket, avskjære og ødelegge opprørerne!"

Film - falskt en og en måke

I tilfelle du ikke rakk det over en travel helg, en ny trailer for Rogue En ble utgitt. Det er ikke lenge igjen nå før Rogue En treffer de store skjermene, med utgivelsen skyldes en gang mellom 14. og 16 desember, avhengig av hvor du er i verden. Med billetter allerede i salg i Storbritannia og billetter til filmvisninger rundt om i verden kommer i salg i dag (mandag 28.) ryktene sier at dette er det siste nye traileren får vi se før da.

"Fra Lucasfilm kommer den første av Star Wars frittstående filmer: 'Rogue One: A Star Wars Story,'. En helt ny episke eventyr I en tid med konflikt, en gruppe av usannsynlige helter band sammen på oppdrag for å stjele planene til Dødsstjernen, den Empires ultimate våpen av ødeleggelse. Denne nøkkelen hendelse i Star Wars tidslinjen bringer sammen vanlige mennesker som velger å gjøre ekstraordinære ting, og dermed bli en del av noe større enn seg selv. "

Det var en annen Star Wars relatert video som er blitt tatt interwebs med storm denne helgen. Takket være YouTube geni som er Bad Lip Reading, har verden nå blitt begavet med full lengde versjonen av Yoda sang om 'SEAGULLS! (Stopp det nå)' første gang nevnt i deres Bad Lip Reading video for Star Wars V: Imperiet slår tilbake (som du kan se her). Gjør deg klar til å synge med.

I Empire Strikes Back video, er det 3 flotte sanger. Vi åpner for en rap fra Luke under slaget ved Hoth (Dak har en liten feil å prøve å skru opp bassen). (Edit: Sjekk ut hele VERSJON fiender on the Hill HER)

I så dette mange ganger ganger før jeg realisert dens faktisk en diss spor. Jeg vet ikke hvem han er faktisk dirigere dette til, men bare for moro skyld kan kalle ham Wedge. Luke gjør multiple sammenligninger mellom seg selv og Wedge:

Ja, det betyr ikke nøyaktig male Kile i en gunstig lys. Han synes også å være med å konkurrere med Luke for en jente som heter Veronica; ser på teksting, tekstene er jeg vet at du vil ha henne, også. Men står Wedge ingen sjanse fordi han så lame han ikke selv har noen sko.

Og vet du hva, selv Wedge enig, fordi i den utvidede versjonen han gjentatte ganger bekjenner at Lukas er så søt som kanel. Som teknisk sett isnt søt, bare et krydder, men uansett. Vi er alle enige om, Wedge. Ta den, Generelle svinger.

Flytte til Yoda sang om måker rundt 1: 49 ... Jeg har ikke noe annet å si om dette, bortsett fra at det er utrolig, og jeg vet alle tekstene, og jeg skulle ønske det var en ekte sang. Selv om han er sorta pitchy, haha. (EDIT:! Det er en ekte sang Theres nå en full versjon kalt SEAGULLS (Stop It Now) -Nyt)

Siste, på 05:57 vi har C-3POs sang for å avslutte video; Jeg tror ikke det har et navn ennå, men det ser ut til at vel være å få en full musikk video av dette også! (EDIT: Det heter ikke fremtiden og sin fantastiske.) Jeg prøvde å finne ut hva sjanger av musikk denne sangen er, og det beste jeg kunne komme opp med var en blanding av 80-talls rock og EDM.

Denne sangen bringer opp et par punkter. Først er det flere morsomme linjer der karakterene er rett og slett fortællende hva de gjør, som C-3PO gang awayurning tilbake, eller Han bare flytte hånden rundt i Cloud City. Den slags bryter fjerde veggen litt, en annen type humor.

Også Star Wars-filmene fungerer ganske bra for morsomme dubs grunn av alle droider og tegn med hjelmer - fordi de har ingen lepper, er skuespillerne bare tolke deres (som Vader, Stormtroopers, osv.) kroppsspråk. Dette gir en mye mer rekkevidde til samtaler tegnene kan ha. Den gjør det også for noen gode ikke sequiturs, som Vaders Spinny stol sang.

Star Wars har også en rekke tegn som ikke snakker Basic (aka engelsk), ofte fordi den fremmede fysiologi ikke tillater det, som lar forfattere har mye moro med å tolke disse mer begrensede leppebevegelsene inn engelske ord, som Chewie sier UH-he. Eller noen ganger ikke engang ekte ord ... sjekk ut Admiral Ackbar i ROTJ haha.

Siste fant jeg C-3POs indisk aksent å være morsom og merkelig montering. Men da jeg begynte å lese kommentarer på videoene (berømte siste ord ...) og så noen varianter av Selvfølgelig hes indiske, hes teknisk support. I dette lyset, jeg slags føler litt ubehagelig om det nå. Men ingen av hans kalt linjer faktisk ha ham spille i teknisk support stereotypi, så det er bare en meta-spøk, og muligens en utilsiktet en på det. Jeg vet ikke. Tanker?

På grunn av den høye profilen natur våre kunders prosjekter, er Spectrasonics virtuelle instrumenter og prøver kjennetegnet fremtredende over radio, fjernsyn og hundrevis av store filmer. Her er noen av prosjektene som har Spectrasonics produkter:

Theres ingen signatur åpning gjennomgå. Men helt fra starten, Rogue One: A Star Wars Story gjør en sterk uttalelse om å omfavne sin plass i sci-fi-univers samtidig skyve status quo av det utrolig populære serien.

Journalister fikk en sniktitt denne uken på 28 minutter fra den første frittstående Star Wars-filmen (på kino 16 Dec.), som introduserer bakgrunnshistorien av ny heltinne Jyn Erso (Felicity Jones), et sentralt medlem av Rebel Alliance gruppe i oppdrag å stjele planene for Empires Death Star (berømt sprengt i 1977 er Star Wars). Fra ser av ting, er den nye filmen tar publikum til nye verdener, sette dem i skyttergravene i krig med de snille og legge noen spion-spillet spin snarere enn å stikke til George Lucas' gamle formelen.

Drama går ned i galaksen. I regissør Gareth Edwards' Rogue One - sett like før den opprinnelige filmen - publikum møter Jyn som et lite barn når hun har gitt et halskjede med en Kyber krystall (Force-tilpasset materialet som brukes til makten en lyssabel) av sin mor Lyra (Valene Kane). Samtidig, buss bærer direktør Orson Krennic (Ben Mendelsohn) og hans Imperial Død Trooper troppen ankommer Erso gård for å finne Jyn far, forsker-slått-bonden Galen Erso (Mads Mikkelsen). Ønsker å holde sin familie trygt, Galen konfronterer Krennic (som ønsker Galen hjelp på fastlåste Death Star byggeprosjekt) og balks når Imperial offiser snakker om superweapon av masseødeleggelsesvåpen bringe fred til galaksen.

Som Rey, har Jyn livet hennes revet fra hverandre i ung alder. Daisy Ridley er The Force vekker heltinne ble forlatt på en øde planet av seg selv som barn, og Jones' karakter har en lignende livsendrende hendelse: En tragedie skjer i Krennic situasjon, Galen tatt og Jyn løper for livet, gjemmer seg i en hule og til slutt blir funnet av Rebel ekstremistisk Saw Gerrera (Forest Whitaker), en veteran fra Clone Wars (se: prequels).

Heltene har troppen mål. År senere, er Jyn en fange i en Imperial arbeidsleir på Wobani, og Rebels bust henne ut når lasten pilot Bodhi Rook (Riz Ahmed) forteller de gode gutta som Galen er en viktig nøkkel til Death Star prosjektet. Teamet begynner å ta form: Cassian Andor (Diego Luna) vises som en Rebel hemmelig agent typen som har informanter i underverdenen, snikmorder Baze Malbus (Jiang Wen) er en trigger-happy slag, og hans blind munk kompis, Force -sensitive kriger Chirrut Imwe (Donnie Yen), slår opp en bataljon av Stormtroopers når Rebels bakholdsangrep Imperial styrker i Jedha City. (Jyn er også ess ved å ta ut skurkene med en stokk eller blaster.)

Det er en ny droid i byen. Mens litt BB-8 stjal scener i Force vekker, Droid å se i Rogue ene er K-2SO, en omprogrammeres Imperial robot med holdning spilles via ytelse fangst av Alan Tudyk. I Jedha angrep, gir han Jyn noen leppe etter at hun skyter en lookalike maskin (Visste du at var meg?). Han preget også Cassian i ansiktet når de blir stoppet av Stormtroopers og de menneskelige Rebels er poserer som robotene fanger: Theres en ny en hvis du munnen av igjen, advarer han Cassian.

Ett annet trinn

Å gjøre en ny Star Wars-film kan være som å få tilgang til et leketøy samling som har blitt samlet over fire tiår. For skaperne av Rogue One, en film utformet som en fortelling innledende til de originale Star Wars, var det en sjanse til å spille med figurer, kjøretøy og steder hellige til denne serien.

Men som de revisited 1977 George Lucas film som startet Star Wars-serien, og ga frisk skjermen tid til noen mindre kjente helter og skurker, staber av Lucasfilm og Industrial Light & Magic møtt kunstnerisk og teknologisk hindrene: mest fremtredende, med en kombinasjon av live action og digitale effekter for å bringe tilbake tegnet Grand Moff Tarkin. Dette nefarious alliert av Darth Vader og sjef for den dødsstjernen ble spilt av Peter Cushing, horror-film skuespiller, som døde i 1994.

De effekter eksperter og fortellere bak Rogue en (som ble regissert av Gareth Edwards og er skrevet av Chris Weitz og Tony Gilroy) sier de har gitt grundig vurdering av disse spørsmålene, og ble guidet av sin ærbødighet for denne interstellar episke .

Mange av oss fikk inn i bransjen på grunn av Star Wars, og vi alle har denne kjærligheten til det opprinnelige kildematerialet, sier John Knoll, administrerende kreative offiser ved Industrial Light & Magic og en visuell effekt veileder på Rogue en som deler historien kreditt på film med Gary Whitta. I hans syn, tegnet effektene er i ånden av hva mange av Star Wars har gjort i fortiden.

Noen vintage Rogue Ett tegn var lettere å trylle enn andre. Generelt Dodonna, en opprører offiser fra den opprinnelige Star Wars ble rett og slett støpt; Han ble spilt av Alex McCrindle i den første filmen og Ian McElhinney i den nye.

Jimmy Smits, som spilte den galaktiske Senator Bail Organa i Star Wars prequels, returneres i den rollen. Og Genevieve OReilly, som spilte opprøret leder man Mothma i Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith, bare for å ha henne opptakene klipp fra filmen, endelig fikk til å fremstå som det tegnet i Rogue One. (Rollen ble oppstått av Caroline Blakiston i retur av Jedi.)

Tarkin presenterte betydelig større vanskeligheter, men filmskapere sa at det ville være like vanskelig å utelate ham fra en fortelling som fremtredende har den fryktelige dødsstjernen - kampstasjonen han nekter å evakuere midt på opprørerne all-out angrep i Star Wars.

Bad Lip Reading Magic Man lyrics

Lyrics. ol er verdens største samling av sangtekster fra A til Z..

Først Dance Songs 4 kjærlighetssanger av The Beatles The Pink Bride