Omtale To Friends Dance en skeptisk Tango i Lovesong

Hair kjærlighet

Hair Love, er en 7 minutters animert kortfilm som sentre rundt forholdet mellom en afrikansk-amerikansk far, Stephen, hans datter, Zuri og håret hennes. Til tross for å ha lange låser, har Stephen blitt brukt til hans kone gjør sin datters hår, så når hun er utilgjengelig rett før en stor begivenhet, vil Stephen nødt til å finne det ut på egen hånd. Det høres enkelt nok, men vi kommer snart til å finne at Zuri hår har en tanke på egen hånd.

Denne historien ble født ut av å se en manglende representasjon i mainstream animerte prosjekter, og også ønsker å fremme hår kjærlighet blant unge menn og kvinner av farge. Det er vårt håp at dette prosjektet vil inspirere.

Avsender Mary C

Pursy (Scarlett Johansson) finner ut at Bobby (John Travolta) og Lawson har blitt conceling hennes mødre vil - gi henne kontroll av huset de deler. Sint, sparker hun dem begge ut og setter huset på markedet.

Mens rengjøring, finner hun brevene hennes mor skrev henne, men aldri sendt, fortelle henne at Bobby er hennes far - selv om han ikke vet. Hun forteller ham, og de utgjør. Pursy finner ut at kjært minne av sin mor at hun trodde hun oppfunnet, er faktisk reell. Pursy endelig nyutdannede videregående skole og Bobby gir en skål på henne oppgradering partiet.

Filmen ender etter en uanmeldt tid har gått - Pursy er på college og Lawson har endelig skrevet sin bok (Bobby), og det var veldig vellykket. Pursy går for å besøke sin mors grav og vi ser Bobbys grav ved siden av hennes mor - tilsynelatende han var sykere enn han la på. Lawson kommer til å stå ved siden av henne og holder henne i hånden som filmen blekner til svart - om ikke de kommer sammen er igjen litt tvetydig.

Lovesong intrikat vever historien om et par i de første stadiene av livet sammen med de samme par som de nærmer seg slutten av denne historien. En delikat blanding av historiefortelling og fysisk teater, denne produksjonen ble tatt til fange av Digital Theater live på Lyric Hammersmith, London. Regissert og koreografert av Scott Graham og Steven Hoggett, og har en ekstraordinær samarbeids ytelse fra sin cast; Edward Bennett, Sam Cox, Sian Phillips og Leanne Rowe.

The Lost Love Song er den andre romanen av Minnie Darke, forfatter av siste år bestselgende roman Star-Crossed. Denne nye boken er en romantisk historie sentrert rundt en musikalsk komposisjon og det er en fortelling om kjærlighet, tap, og hvordan kraften i musikken kan forandre liv.

Boken er rettmessig oppkalt etter en kjærlighetssang som blir borte ... og deretter funnet, og funnet på nytt. Dens en sang som reiser over hele verden, videre til neste person som en handling av kjærlighet. Det begynner sin reise i Australia, da Diana Clare, en berømt klassisk pianist, begynner å komponere en sang for henne lang tid lover, Arie Johnson, å endelig fortelle ham hva han er ventet å høre etter at hun kommer tilbake fra sin verdensturné. I Singapore, avslutter Diana skrive sangen og er ivrig etter å komme tilbake til sin kjæreste slik at hun kan spille det for ham i sin helhet. Men sangene kurset tar en annen vending når det faller i hendene på noen andre. Og derfor turen til denne vakre kjærlighetssang begynner en tur på egen hånd: fra Singapore til London, Edinburgh, Canada, New York, og tilbake til Australia. Vil det finne Arie igjen? Youll må lese denne fortryllende historien for å finne ut!

roman har også et meget sympatisk sett med tegn. Dette er tegn som Arent perfekt, fordi ingen er, og dvs hva som gjør dem menneskelige og mer troverdig. Darke investert mye i disse bipersoner og dvs hvorfor de ikke føler flat. Leseren kan ikke unngå å få kontakt med sine håp og drømmer og rot for dem hvert steg på veien. Disse menneskene står overfor daglige kamper og avtale med dem slik noen av oss ville, på den beste måten vi kan med de midler vi har.

Darke har en praktfull måte å fange de følelsene vi opplever når vi lytter til musikk: låtene er med oss ​​i våre beste og verste øyeblikkene, de gjør oss til å føle, og vi glemmer oss selv i dem noen ganger. Forfatteren beskriver dette så godt, og skildrer effekten av denne sangen i en så vakker måte at det gjør leseren ønske de kunne lytte til denne kjærlighetssang også. I tillegg, på slutten av boken, er det en liste med sanger som inspirerte hvert tegn tema! Det gjør en fin liten spilleliste for å lytte til mens du leser boken.

Videre denne romanen uventet omhandler noen flere tunge fag, gjennom en hendelse som kan være dypt opprørende for noen lesere. Men skildrer Darke sorg og reaksjoner av andre til dem som sørgende med stor følsomhet og ærlighet. Boken viser hvordan sorgen og tapet av noen kjære du kan riste opp hele verden, og ikke lar deg leve livet ditt for deg. Det viser også at det isnt ett sett og magisk måte å akseptere et stort tap, alles avtaler med det i sin egen annen måte og i sitt eget tempo. Men det ender opp med å sende ut et stort forventningsfull melding, ber tegn (og leseren) å leve nå.

Alt i alt, er The Lost Love Song en hyllest til levende og kjærlig, med alle sine oppturer og nedturer. Men til slutt, det er solid bevis på kraften i musikken som en måte å bringe folk sammen og berører folks liv. Det er ikke en standard romantikk moderne, i den forstand at det gir mye mer enn bare en kjærlighetshistorie. The Lost Love Song er en hjertevarmende, bittersøt og rørende historie om livet, tap, kjærlighet, vennskap, musikk, poesi, og nest sjanser. Perfekt for musikkelskere og de som ønsker oppløftende leser i disse prøver ganger.

Vil du være å plukke opp den tapte kjærlighetssang? fortell oss i kommentarfeltet nedenfor!

I Australia, Arie Johnson venter utålmodig på klassisk pianist Diana Clare å returnere fra en verdensturné, håper at etter syv år sammen skall slutt enige om å gifte seg med ham. På hennes reiser, komponerer Diana en sang for Arie. Det er den perfekte måten å uttrykke sin kjærlighet, vel vitende om de vil tilbringe livet sammen. . . Ikke vil de?

I Skottland, Evie Greenlees er drivende. Dens vært år siden hun forlot Australia med en ryggsekk, en enveisbillett, og en drøm om å bli en poet. Nå tilbringer hun sine dager å lage kaffe og hennes netter serverer øl. Og hun er ikke engang sikker på om fyren hun bor sammen med er egentlig hennes kjæreste eller bare en samboer.

I Tokyo teatre nå, filmen billedvev av manusforfatter Tamio Hayashi og regissør Takahisa zeze trosser all film troper og klisjeer

Nesten alle de tilgjengelige online beskrivelser gjør det høres ut som en kjærlighetshistorie om to mennesker som først møtte da de var unge, deretter fortsatte å kjøre inn i hverandre under de formative deler av sitt liv, som en japanske versjonen av When Harry Met Sally. Men mye av tilhengere syntes å antyde at historien er faktisk om en gravid kvinne med kreft, med tilhørende humørsyk musikk ikke boding godt for hennes overlevelsessjanser. Sprøere fortsatt, hun isnt selv kvinne fra alle plakatene. Og hvis du har lyttet til noens whos faktisk sett filmen, kan du bli overrasket - og nå grundig forvirret -to høre at det fortsatt finnes også en historie der om å starte din egen virksomhet i Singapore? Og en ost konkurranse ...? OG 2011 Tohoku jordskjelv og tsunami?!

Så enten Tapestry er faktisk tre eller fire forskjellige filmer som en klønete produksjonsassistent ved et uhell skjøtes sammen, eller Theres noe dypere skjer her. Heldigvis for kinogjengere, det er det sistnevnte.

En historie med mye venstre svinger

Lar starte fra begynnelsen. Filmen faktisk åpner med Ren og Aoi kjører inn i hverandre som barn og forelskelse. Så ting bli mørkt når vi innser Aoi er faktisk et offer for (veldig vanskelig å se) vold i hendene på hennes mødre kjæreste. Ren prøver å redde henne, men mislykkes, og de to er adskilt i syv år.

Men da de møtes igjen ved en tilfeldighet og tenne sin kjærlighet, ikke sant? Den første delen er sant, men, nei, de ikke ender opp sammen da. De snakker litt og deretter komme tilbake til livet, og dvs når teppet ser ut til å rakne som filmen tilsynelatende blir en serie av individuelle vignetter starring Ren og Aoi (noen som crossover med hverandre). Vi ser Aoi prøver å finne sin mor for å få en unnskyldning fra henne for ikke å beskytte henne da hun var liten. Så ser vi hennes reise til Singapore og starter en vellykket spikerbehandlingsvirksomhet (til hennes partner stjeler fra henne.)

Ren, på den annen side, begynner å danse sin medarbeider, har et barn med henne, og omhandler sin partners kreft. Da har han ikke lykkes med en ostekonkurranse en mengde ganger. Ingen av disse historiene er lange nok til å tilby noen dype dykk i deres individuelle fagforhold, slik at de virker helt meningsløse. I en film, teller hvert sekund av ScreenTime, så hvorfor kaste det på en haug med ubundet ... vel, ting?

skjulte dybder

Med noen annen direktør, kan du bare anta at noen hadde bokstavelig talt mistet kontrollen over skriptet, men tapet er arbeidet med manusforfatter Tamio Hayashi og regissør Takahisa Zeze, to veteraner av den japanske filmindustrien med over 30 studiepoeng hver til deres navn. Og med denne filmen, de har sluttet seg til å produsere en av de mest realistiske filmene noensinne. Dens nesten som tapestry er en film som prøver å ikke være en film, avvise alle de kjente klichéene og tropene. Ren unnlater å redde AOI. Aoi får aldri unnskyldning fra moren hennes. Begge unnlater å koble til igjen rundt tiden når de fleste filmer ville ha sitt store romantiske klimaks. Det er bare en serie med historier om folk som ikke svikter, plukker seg opp, så svikter litt mer. Vet du hva det er kalt? Det kalles livet.

I virkeligheten får du nesten aldri lukning, og du får sjelden å redde jenta. I virkeligheten kan en person du stole på helt stjele fra deg, og du må gjenoppbygge livet ditt fra bakken. I virkeligheten skjer ting bare tilfeldig uten et fint, rent, merkelig tema. Livet er rotete og ofte ubehagelig. Men du presser fortsatt på, prøver å ikke bli svelget av fortiden. Det kan skade, men du kjemper for de få gode tider du får underveis, og det er hva filmen til slutt fokuserer på.

det er alt der i sangen

Den japanske tittelen på tapetet ble tilsynelatende inspirert av sangen Ito av Miyuki Nakajima med tekster om to tråder som kommer sammen for å lage et tapet som vil dekke et sår. Det er en (litt melankolsk) kjærlighetssang, og det passer definitivt til en del av filmen. Men det er en veldig liten del. I stedet skulle filmen ha blitt kalt kamp etter en annen Nakajima-sang som også ser ut i filmen.

Fight handler om hvordan livet kan sparke deg og folk kan skade deg, men du bør stå opp og kjempe selv om du ikke vet at du vil vinne. Sangen lover ikke noen store priser, men er mer av en hymne som proklamerer at du vil fortsette, om ikke av utsiktene til noe bedre i horisonten, så i det minste av ren, dum, vakker menneskelig stædighet.

Det er tapet, en film om å ignorere fortiden og bevege seg fremover gjennom det forvirrende og smertefulle rotet som er liv uten å vokse bitter eller miste håp. Fordi bare ved å fokusere på nå vil du kunne komme til de få gode tingene i livet som til slutt skje med oss ​​alle, akkurat som Ren og Aoi gjorde (spoiler?) Livet er ikke som en film, men det betyr ikke at lykke er ikke innen rekkevidde. Og det er bare en flott melding å sette der ute.

Produktbeskrivelse

Ved å høre på mors mors død, kommer Jaded Teenage Loner Purslane Hominy Will (Scarlett Johansson) tilbake til New Orleans for første gang i år, klar til å gjenvinne barndomshjemmet. Forvente å finne henne sen mors hus forlatt, er Pursy sjokkert over å oppdage at det er bebodd av to av hennes mors venner: Bobby Long (John Travolta), en tidligere litteraturprofessor, og hans unge Protégé, Lawson Pines (Gabriel Macht). Disse ødelagte mennene, hvis liv tok en feil svingår før, har vært fast forankret i det forfalskede huset i årevis, oppmuntret bare av Lawsons vaklende ambisjoner om å skrive en roman om Bobby Longs liv. Å ha ingen intensjon om å forlate, pursy, bobby lang og Lawson er alle tvunget til å leve sammen. Likevel, etter hvert som tiden går, ignorerer deres tøffe, provisoriske arrangement en rekke begravede personlige hemmeligheter som utfordrer sine obligasjoner, og avslører hvor uløselig deres liv er sammenflettet.

Amazonca

Dette var en merkelig anime. Jeg føler meg fortsatt som om det er kanskje bare tilpasningen som er wonky, og at kildematerialet faktisk er bedre. Jeg mener, animasjonen er ikke så stor, og kanskje de kutter ut noen ting.

Dramaet ville ha jobbet hvis vi hadde mer tid til å kjære ut tegnene. Denne anime ville ha hatt fordel av 24 episoder eller i det minste flere episoder som er viet til å dyrke mannskapene til mannskapet og utvide lore av stedet. Jaja; Vi har det vi har, og vi må gjøre forfalt.

Ut av ingensteds har vi den jenta som tok bildet plutselig å være en dobbel agent eller noe, og det viste seg at alle de militære folkene faktisk er sympatisk med Karl og det gamle imperiet. Det slaget virket billig for meg å avsløre det på slutten, men hva som helst.

Ari er den eneste karakteren jeg ga en jævla om i dette showet. Hun er en crybaby, tomboyish, kan håndtere en pistol ganske bra, og mister som en mester. Jeg vet ikke hva Kal-El ser i Claire. Det er ikke som deres forhold var fleshed ut for oss å forstå heller; Vi fikk noen scener, ett kyss og bam, tilgivelse for alt og tilsynelatende den største kjærlighetshistorien eller noe.

Wolfgang virket ganske kult også, og kanskje ville han ha vært en god karakter hvis han ikke hadde blitt drept av så tidlig, men tilsynelatende var han så mye av en ingen som han ikke engang mottok en scene som Mitsuo på slutten. Jeg får fortsatt følelsen kanskje det er bare tilpasningen. Jeg håper det er i det minste.

Kjære Evan Hansen filmmusikk og der for å lytte

Lovesong 2016 filmer, TV, kjendiser, og mer ....

OPM Songs 20 Best Filipino OPM Songs 2019