Kundeanmeldelser Bill Teds Most Excellent Collection Bluray

Så du ønsker å snakke som Bill & Ted? Har du kommet til rett sted, babes og dudes! På denne nettsiden du kommer til å finne en oversikt over Bill & Teds dialekt inkludert definisjoner, holdninger og eksempler som vil hjelpe deg å lære å snakke som de to store Ones.

Kan begynne med å forklare at Bill & Ted Speak er ikke som alle andre språk der ute, slang eller på annen måte. Noen mennesker feilaktig refererer til sin dialekt som "surfer" eller "valley" tale. Det er ikke. Bill & Ted bor i San Dimas, California, som ligger godt unna enhver stranden og ca 25 miles fra San Fernando Valley. Mens deres språk bærer likheter til andre ungdoms snakk om 80-tallet og tidlig på 90-tallet, Bill & Ted Speak har noen unike kvaliteter og uttrykk som skiller den.

Du har kanskje sett guider til Bill & Ted Speak før. . . først og fremst Phrasebook som ble utgitt i ulike former fra Orion Pictures på tidspunktet Bogus Journey ble utgitt. Mens noen av definisjonene i Phrasebook er i det vesentlige korrekt, mange flere er fullstendig feil; det var skrevet av publisitet avdeling av filmen studio og som sådan kan ikke tas til pålydende som en ekte B & T ordbok.

For vårt formål, vil vi bare henvise til å tale brukt i sammenheng med Excellent Adventure, Bogus Journey og den første sesongen av Hanna-Barbera animerte serien. Til vårt sinn hvis Alex og Keanu snakket det mens i karakter som Bill og Ted det teller som ekte Bill & Ted Speak. Noe av den onde roboten Bill & Ted Speak kan også bli dekket, men vel avklare når det er deres dialekt vi henviser til.

Det er viktig å ha riktig holdning når du snakker som Bill & Ted. . . deres personligheter er en stor del av å gjøre sitt Speak arbeid. Start med å slappe av musklene. . . la armene henge løst ved din side og riste spenningen fra kroppen din. Det hjelper hvis du kan sprette opp og ned et par ganger, jobbe opp litt spent energi. Dont tenke på hva du sier for mye, som er nøkkelen! Det skal bare flyte naturlig fra munnen. Gjøre noen luftgitarriff vil bidra til å sette deg i den rette rammen av tankene også.

I det hele du skal snakke positivt til alle du møter. Bli kvitt tendensen til pre-dømme folk og lære å behandle alle likt og på en utmerket måte. Når du har mestret de ord og uttrykk av Bill & Ted snakke vil du alltid bruke dem med mye løs energi og entusiasme.

Det er viktig å innse at alle ordene Bill & Ted bruk er rett fra ordboken. . . de har ikke skapt ord som er unike for deres univers. Det er den måten de bruker disse ordene som teller. La oss ta en titt på noen av de mest vanlige ordene som brukes i Bill & Ted snakke og forklare deres definisjoner samt Bill & Teds definisjoner for dem:

Da jeg hørte ryktene går rundt som Bill og Teds Excellent Adventure var 25 år gammel, var jeg liker, ingen måte! Så jeg spurte internett, og det var, som, ja måte! Den nå klassiske film som hjalp formet noen av dine mer formative år er totalt 25 år gammel.

Så selvfølgelig var det naturlig for meg å re-se mest fremragende av opplevelser (takk, Netflix), igjen med min altfor fjern ungdom og reflektere over den utrolige utholdenhet av noen av filmer mest minneverdige slagord.

Bodacious

Whens siste gang du så rundt de fleste utmerket liv, beundret hvor heldig du er å bare være i live på denne utrolige planet kalt Jorden og la slip en andpusten, Dette kommer til å være en mest bodacious dag!

Bill og Ted er ingenting hvis ikke thunderously imponert av den menneskelige erfaring. De føler ting med beundringsverdig entusiasme, og du bør også. Og du bør begynne med å starte dagen med en liten bodacious takknemlighet hver morgen. Du vil bli overrasket over hvor mye bedre de 90-minutters pendler til arbeid blir når du bruker driv tenkning bodacious tanker i stedet for negative.

Lagre din raseri for bare de mest middelalderske av dickweeds

Det er helt klart en kunst til den dyktige anvendelse av merkelig spesifikke film hentet fornærmelser. Gang en slik fornærmelse feil, eller levere den til feil mengden og all forventning du har bygget opp rundt det kan knuse din kreative raseri fylte sjel. Tillat meg, da, for å demonstrere effekten av blant annet middelalder dickweed i en spesiell anledning fornærmelse bibliotek, med følgende helt hypotetisk scenario.

La oss si at du står i kø på Starbucks, oppslukt i besatt sjekke e-posten som et normalt menneske, når Luddite bak deg gir din skulder en unødvendig aggressiv springen før exasperatingly (og høyt) proklamerte, Its din tur! Du smiler, oppbevare telefonen og slå til barista å bestille din gresskar krydret latte, men ikke før vi tok denne 30-noe bak deg kaste uberettiget skygge på din måte mindre, tech-besatt oppførsel.

Hva bedre tid til å forkynne dette mumbler en middelaldersk dickweed, forårsaker innenfor deres hjerne en rekke kjedereaksjoner som fører ham / henne til å minnes de lære av Bill og Ted, gjenforenes med sin nå fjern ungdom og umiddelbart føler grovt skamfull at i de 25 årene siden de så filmen, har de forvandlet til en over-reaktivt rykk som urettmessig fordømmer folk for mest mindre lovbrudd.

Party on, dudes

er dette en så obvs, det gjør vondt. Jeg mener, livet er en fest, så hvorfor ikke feste på? Bill og Ted aldri la motgang komme i veien for å leve livet til det fulle, så hvorfor skulle vi? Så hva hvis du unnlater historie? Så hva om bare brøt gitaren din? Så hva om du ikke engang vet hvordan du skal spille gitar i første omgang? Dont føler nedslått. Hold deg rolig, og fest på.

Vær utmerket til hverandre

Det er riktig, det virkelig kan være så enkelt. At hele Gjør mot andre det youd har gjort mot dere bedrift? Sin rett på pengene. Hvis vi var alle litt mer utmerket til hverandre, thered ikke være nødvendig å piske opp på hverandre på Starbucks, ingen trenger å få snippy når ting ikke går vår vei ... ons bare alle være gode mot hverandre, og at fortreffelighet ville avle mer fortreffelighet, og ganske snart vil det være 2688 og giftet alle være fester på for alltid i kjempe høy krage sølv kapper som disse gutta:

Så, til slutt, Id akkurat som å si at 25 år etter Bill og Teds Excellent Adventure, selv om ting Arent ennå universelt gode, er det fortsatt mye å lære fra de utmerket seg. Fordi, mens alt er annerledes, det er også den samme. Ting er mer moderner enn før - større, og enda mindre ... Dens datamaskiner [og Facebook] og ... vel ... San Dimas high school fotball regler

Bill & Ted Face the Music er ute nå! Utmerket! (Loud skrikende gitarsolo). Og egentlig, dim tid reiser duoen har returnert akkurat når vi trenger dem mest. Siden første gjør sin debut i 1989 sovende traff Bill & Teds Excellent Adventure, disse tegnene - portrettert med fryd av Alex Vinter og Keanu Reeves - har blitt den unike ting: en sci-fi / komedie franchise som en eller annen måte er både en kult sensasjon og en mainstream suksess. Etter den uventede suksessen til den første filmen, ble oppfølgeren Bill & Teds Bogus Journey utgitt i løpet av sommeren 1991. Fans forventer mer av det samme i stedet ble behandlet på en grubling på liv og død som kjennetegnet alt fra aliens til onde robot doppelgangers av våre kunder. Men oppfinnsomhet av Bill og Ted skaperne Chris Matheson og Ed Solomon jobbet mot ham, og filmen gikk underappreciated under sitt opprinnelige løp.

I nesten 30 år siden sin siste store skjermen utflukt, legenden Bill & Ted har bare vokst. Mye har blitt gjort om hvordan paret påvirket alt fra Beavis og Butthead til Kevin Smith Jay and Silent Bob, og mens det fortsatt finnes gyldighet til disse påstandene er det viktig å huske at malen for Bill og Ted ble smidd så langt tilbake som 1980-tallet ungdoms sex komedier i hvilken goofball / border stoner figurene ble brukt til stor effekt. (Se også: Sean Penns ytelse i The Beaver Trilogy, en fantastisk kult innsats som var en tørr kjøre for hans tar som Jeff Spicoli i Fast Times at Ridgemont High). Til syvende og sist er imidlertid Bill og Ted har tålt fordi deres filmer er smart og rart med fantastisk forestillinger, et spill birollene (George Carlin som Rufus er spesielt stor), og et morsomt konsept som fusjonerer tenårings ønske oppfyllelse med ukonvensjonelle science fiction konsepter.

Så med den siste, for nå uansett, Bill & Ted film på oss, tenkte vi giftet titt tilbake på tegnene første tre tiår med en utforskning av hvordan deres innvirkning har gjallet gjennom populærkulturen. Fra misforståtte TV spinoffs til dumdristig rip off annonser, dette er en reise som du finner å være mest utmerket faktisk.

Bill & Teds utmerkede adentures (animert)

Dessverre, Bill & Teds Most Excellent korn var alt annet enn. Tenk deg bedervet Cinnamon Toast Crunch blandet med tiår gamle marshmallows og som begynner å beskrive grufulle opplevelsen som Downing en skål med ting var. Når det er sagt, jeg har fortsatt telefonkiosk korn premie som kom krympe pakket med det, og det er selvfølgelig utmerket.

Bill & Teds nasjonale luft gitar mesterskapet

I løpet av sommeren 1991, MTV gikk all in med sin promotering av Bill & Teds Bogus Journey. Som et resultat har vi over Bill & Teds National Air Gitarist Championship konkurransen, som har en opptreden av en undrende William Sadler (som regjerer, alltid) og introduksjoner fra Dweezil Zappa, som virker som han kan knapt holde i sin forakt for hele bedriften.

Bill & Teds falsk premierefesten

En annen A / V relikvie fra MTVs sommeren Bill & Ted er premierefesten nettverket arrangert av Bill & Teds Bogus Journey. Med Pauly Shore på hosting detaljer og opptredener fra en haug med band som var i ferd med å gjengitt irrelevant på grunn av økningen av grunge, er dette programmet en reise tilbake til en enklere, mindre flanell-sentriske tid i vår nå-fjern fortid.

Bill & ted figurer

Ser tilbake nå på Kenners Bill & Ted Excellent Adventure actionfigurer, det viktigste spørsmålet jeg har er akkurat hvorfor gjorde jeg snappe opp disse tingene når jeg så dem i avslutning binger på Kaybee Leker? Genghis Khan i en Wyld Stallyns skjorte? Den andre Im gjort denne artikkelen Im kursen over til eBay.

Bill & Teds Excellent Adventure sideshow tall

Med nostalgi å være en av de få tingene som 2020 har ennå til å ødelegge, deluxe actionfigur markedet er booming. NECA er for øyeblikket tilbyr fantastiske tall basert på Bill & Ted saga, og for de som virkelig ønsker å opp sine uncanny valley samle spillet er det disse lekene fra Sideshow som godt sette deg tilbake $ 399. Bestem selv om dette er god eller falsk.

Bill & Teds utmerket video game eventyr

I 1990-årene LJN var beryktet for å gjøre confounding Nintendo Entertainment System spill av populære filmer. Jaws, fredag ​​den 13., Tilbake til fremtiden, og Bill & Teds Excellent Adventure ble alle gitt LJN behandling for ulike grader av frustrasjon. Min personlige minner fra å spille sin Bill & Ted tittelen utelukkende består av å vandre rundt i en døs lurer på hva i helvete som foregikk. Vente? Var spillet i hemmelighet et stealth 2020 simulator?

Bill & Teds utmerket musikalsk eventyr

uvurderlig Bill & Teds Excellent Online Adventure nettstedet er Internets største ressursen når det gjelder informasjon om disse tegnene. Mens undersøker dette stykket ble jeg blåst bort for å oppdage at Bill & Teds Excellent Musical Adventure eksisterer, og nettstedet bryter det ned thusly:

Det var i 1992 at Dean Collinson, en sanger, låtskriver og skuespiller, først så regningen og Ted filmer og sett om å skrive en musikalsk versjon av våre favorittfilmer med sine skrive partnere Mick Walsh og Gene Jacobs . I oktober 1998 ville Dean Collinson vinne Vivien Ellis Award for Best New Musical Komponist for musikken til Bill & Teds Excellent Musical Adventure.

Anmeldelser med bilder

I forhåndsbestilt boken tilbake i juni og spent ventet sin ankomst i dag. Det var en skuffelse for å si det mildt. Den har en haug med bilder og svært lite annet i min mening. Jeg hadde håpet på noe lange linjene av Ghostbusters og Back To The Future bøker, ekspansiv notater og diagrammer, ecetera. Jeg returnerer den.

Virkelig uheldig hvordan denne boken viste seg. Denne boken gir liten eller ingen bak kulissene på innspillingen av trilogien, noe som gir hele sider til midten oppløsning skjermbilder fra filmene. En enkel tur gjennom Google Images vil slå opp en større mengde "gjør av" materiale enn det vi finner her. Å lage disse filmene er så interessant og fylt med fantastiske anekdoter, Ufilma eller forlatte scener, og utrolig artisteri, men ingen av som kan bli funnet her. Du får følelsen av at dette var en helt til siste minutt forsøk på å sette sammen, noe som er en skam. Tull.

Det er svært lite av det som ble lovet i beskrivelsen. Det er for det meste en haug med foto stillbilder fra filmen som er av lav kvalitet. Det er knapt noen tekst i boken og veldig lite i veien for bak-scenene eller informasjonen. Det er et forferdelig prosjekt som kunne ha vært så mye bedre.

Jeg vil ikke si at jeg ventet en gal dyptgående dokumentar av noen slags, men denne boken er bare bein. Et par avsnitt om hver film, og en whoooole mye skjermbilder og publisitetsfotografier. Jeg hadde håpet på bakgrunn på hvorfor ting var slik det var, hvordan støping gikk, filming historier, etc. Det er mer informasjon om filmens Wikipedia-sider enn i denne boken. Forhåndsbestilt den andre jeg så det, fordi mine forhåpninger var høye, men skjønte selv om det var middelmådig, ville jeg likevel nyte det. Men denne boken var definitivt ikke mest utmerket - det virket som en rask cash grab for å dra nytte av den nye filmens utgivelse.

Party On, Dudes Kid Cudis Først Adidas Sneaker Er en Bill Ted Collab

Sneaker utgivelsesdato 1092020 Bill og Ted Excellent Adventure 1989Bill og Ted Bogus Journey 1991Bill og Ted Face the Music 2020.

The A Team Birdy Ed Sheeran Cover Too Cold Outside For Angels å fly med Gavin Mikhail på Amazon Musikk Amazon. o. K.

The A Team av Birdy GB ble skrevet av Ed Sheeran og ble først utgitt av Ed Sheeran i 2010. Birdy GB utgitt den på albumet Live in London i 2011. Det ble dekket av Birdy GB, Baby Rockstar, 8bit Misfits, Guitar Tribute Players og andre kunstnere..