Erythematøs slimhinne i antrummen

Bennett C, Moayyedi P, Corley da, Decaestecker J, Falck-Ytter Y, Falk G, Vakil N, Sanders S, Vieth M, Inadomi J, Aldulaimi D, Ho Ky, Odze R, Meltzer SJ , Quigley E, Gittens, Watson P, Zaninotto G, Iyer PG, Alexandre L, Ang Y, Callaghan J, Harrison R, Singh R, Bhandari P, Bisschops R, Geramizadeh B, Kaye P, Krishnadath S, Fennerty MB, MB H, Nason KS, Pech O, Konda V, Ragunath K, Rahman I, Romero Y, Sampliner R, Siersema PD, Tack J, Tham TC, Trudgill N, Weinberg DS, Wang J, Wang K, Wong Jy, Attwood S, Malfheiner p, macdonald d, barr h, Ferguson MK, Jankowski J; Bob Cat Consortium. Ennett C, et al. m j gastroenterol. 2015 mai; 110 (5): 662-82; Quiz 683. DOI: 10. 038 / AJG. 015. 5. EPUB 2015 Apr 14. M J Gastroenterol. 2015. MID: 25869390Free PMC Artikkel. eview.

Men du kan leke med hei dere, dette skjedde virkelig! Prøv en ny vri på den funnet footage horror formelen som Blair Witch prosjektet perfeksjonert, en lang tapt film myte med et snev av ringen om det.

kaller det den dødeligste filmen noensinne laget, og gjør det om et bevegelsesbilde som skjermer som Devils arbeid, en film aldri sluppet ut fordi folk som så det døde, et teater som viste det brent opp og drepte en haug med mennesker.

Filmmakere David Amito og Michael Laicini Wrap deres conceit i en mockumentary, komplett med eksperter på antrum og demonologi og horror filmer. Deres ekspertforetak snakker om at det er den hellige gral av kultfilmer, en som det ikke er trygt å se på.

Den eneste utskrift av filmen selv er en merkelig affære, et enkelt spinn på kjæledyrsematarisk med kyrilliske og engelske studiepoeng, og en bisarre fortelling om en liten gutt (Rowan Smyth) som ser sin elskede hunden Maxine, satt ned av en veterinær.

De vil følge bøker retninger, med kapitler ledet før du kommer til helvete, og velkommen til helvete (ikke avbildet, prologen, så du vil gå til helvete). De finner det nøyaktige stedet, i nærheten av et uthulet tre, og graver seg gjennom lagene i helvete til de finner den ene Maxine er i, og bringer henne hjem.

Flimrende flash-cut svart og hvite innsatser avbryter denne søken, bilder av Satan i skyggene, av folk blir torturert. Uligste lyder sprenger ut av lydsporet også. Hvilken av disse utløser seerne dødsfall?

Jeg setter pris på innsatsen her. Ideen er lyd, men skriptet trengte flere flere passerer før de forpliktet seg til å skyte den. De merkelige kyrilliske titlene tyder på en morsommere måte å gå - skyte den fordømte tingen på ungarsk, gjør legenden mer eksotisk og utenlandsk. Det er ikke som ble fortalt at dette er en ungarsk eller hvilken utskrift som ble funnet nylig i Connecticut.

Om Roger Moore

Zhang C, Yamada N, Wu yl, Wen M, Matsuhisa T, Matsukura N. Hang C, et al. orld j gastroenterol. 2005 21. februar; 11 (7): 976-81. DOI: 10. 748 / WJG. 11. 7. 76. Orld J gastroenterol. 2005. Mid: 15742399Free PMC Artikkel.

Referanser

Found Foastage Horror Film Antrum: Den dødeligste filmen noensinne gjøres påstått ansvarlig for nesten seksti dødsfall. Det er tilsynelatende forbannet og forårsaker alle som ser det til å dø kort tid etter deres visning.

Antrum begynner med en mini-mockumentary som diskuterer den mulige opprinnelsen og innholdet i filmen. Intervjuer diskuterer hvordan djevelenes historie i film spenner over tiår før utseendet på 1979-opptaket. I dette tilfellet er bildet som er avbildet av kongen i helvete langt mer dødelig. Det første og eneste teatret det dukket opp i spontant fanget ild. Siden da har den funnet filmfilmen vist overnaturlige kvaliteter som får det til å forsvinne og dukker opp igjen.

Som mockumentary fortsetter, flere detaljer om dødsfall forårsaket av antrum rakne før det er åpenbart at filmen har dukket og gjort tilgjengelig for visning. Publikum er umiddelbart gitt en advarsel og juridisk ansvarsfraskrivelse. Med historie antrum og vekt på farene, de dødsfall som rammer filmene forbanner fremkalle en følelse av frykt og beven når du bestemmer om ikke å forplikte seg til å se på det.

teateret brann i Budapest,

Den første tragedien filmen forårsaket var i Budapest, Ungarn på en kino. Antrum utgitt i teater i 1988, og det var den eneste gangen det noen gang ville nå den store skjermen. Mens filmen rullet, bygningen spontant tok fyr. Vanligvis kino branner starter i projektoren rommet, men dette gjorde ikke. I stedet brannen startet fra flere steder i salen. Når det lille rommet ble satt i brann, det tok 56 mennesker med det som det kollapset. Antagelig filmen hjul burde ha brent også, men det gjorde det ikke. På grunn av beskaffenheten av tragedien og flyktighet av antrum, ble det en kultfilm.

Film Festival programmerere og forbannelsen

Filmen ble sendt til ulike festivaler i 1983, men ble aldri vist. Etter å ha mottatt antrum, festivalprogrammerere begynte å dø på mystisk vis. Et intervjuobjekt som heter Nathan Fleet sammen antrum til The Rings videobånd. Det var ingen forklaring på hvordan hjul ble lagt fram, og noen mente at det å være et verk av djevelen selv. Janet Hilberg var en av de første ofrene for filmen. Hun led av en dødelig anfall etter en screening av antrum. Den neste var Tom Stylum som døde av elektrosjokk. Den siste programmerer, Joe Barringer, møtte sin skjebne da han ble stukket av en stein fisk. Drapet på de fire andre er fortsatt ukjent.

San Francisco teater,

Den siste kjente hendelsen forårsaket av antrum skjedde på en kino i San Francisco i 1993. Som filmen ble beryktet, et teater besluttet at de ville ha en visning. Mens publikum var klar over forbannelsen, de kom inn i rommet frivillig. Det som startet som en kveld med underholdning raskt slått til skrekk som publikum vokste stadig engstelig. Stampeding mot eksistere, oppdaget de at de var låst og det var ingen flukt, noe som resulterer i et opprør som førte til dødsfall av flere personer.

Så ... jeg først så antrum: The Deadliest filmen noensinne laget med tanke på å se gjennom det tre uker siden, og siden da så det igjen tre ganger. Dens hypnotisk. Ved første, mitt inntrykk var at for en dårlig, over-ambisiøse film. Men jeg måtte se den igjen for å sjekke at inntrykk og virkningen vokste. Kanskje det var faktisk riktig mengde ambisiøse, og det er en smart film som bruker sin billig utseende til å trekke deg, lure deg, og kanskje drepe deg.

Ingen av filmteamet bak antrum: TDFEM har vært involvert med andre filmer i full lengde til dags dato; David Amito er vanligvis en skuespiller, har Michael Laicini gjort bemerkelsesverdig brutale YouTube skrekkserien har Maksymilian Milczarczyk bare vært involvert med shorts, og Alicia Fricker er et medium. Jeg vet ikke om du skal ta henne IMDB bio med like stor klype salt som dokumentar segmenter kastet på meg, men for å være rettferdig, uten henne soundtrack - en del folksy, del binaural og alle atmosfæriske - antrum ville ikke vært på langt nær så effektive. Uansett, disse fire mennesker og deres cast virkelig gjort et effektivt team: antrum: The Deadliest Film Ever Made er et fascinerende prosjekt, en fascinerende klokke, og det har ikke la meg gå enda.

Raymond J. Rodgers, 3Research Center for Reproductive Health, Discipline of obstetrikk og gynekologi, School of pediatri og reproduktiv helse, Robinson Institute, University of Adelaide, Adelaide, South Australia, Australia2Correspondence: FAKS: 618 8303 4099; Søk etter andre verk av denne forfatteren på: Helen F. Irving-Rodgers3Research Center for Reproductive Health, Discipline of obstetrikk og gynekologi, School of pediatri og reproduktiv helse, Robinson Institute, University of Adelaide, Adelaide, South Australia, Australia Søk etter andre fungerer ved denne forfatteren på:

Abstract

Vekst av hårsekken Omfatter utvidelse av oocyte, replikering av follikulære celler, og dannelse og utvidelse av en sentral follikulær antrum eller hulrom. Mange in vitro studier av follikkelutvikling har fokusert på replikasjonen av granulosa celler, mens in vivo-studier ved bruk av ultralyd har fokusert på utvidelsen av den follikulære antrum og dens væske. Replikasjon av follikulære celler og utvidelse av follikulært attrum er begge viktige, og begge er sannsynligvis stimulert av noen av de samme hormonene og vekstfaktorene. De er imidlertid svært forskjellige prosesser.

Hastigheten som den follikulære antrum ekspanderer og follikulært væske akkumulerer, varierer mellom follikler, spesielt mellom dominerende og underordnede follikler [1, 2]. Andelen av en follikkel som er follikulær væske ved maksimal størrelse, varierer også fra arter til arter. Generelt har større arter som ovine, hest, porcin, human og bovint større follikler, med fluidet som omfatter en betydelig andel av volumet av folliklene ved eggløsning (estimert til> 95% i bovin). Mindre arter som rotter og mus har mindre follikler med fraksjonelt mindre follikulær væske.

med adventen av in vitro hele follikelkultur i hamstere og mus [4-6], som har blitt forbedret på og utvidet til andre arter, er det nå mulig å studere noen aspekter av follikulær væske formasjon in vitro. Derfor er det rettidig å vurdere tilstanden til vår kunnskap om follikulær væskeformasjon. Først diskuterer vi kort væskebevegelse i andre organer og vev og deretter gjennomgår vår kunnskap om de fysiologiske og cellulære hendelsene som er viktige for dannelse av selve follikulært antrum eller hulrom, samt endringer i eggstokken som imøtekommer sin formasjon og ekspansjon. Deretter diskuterer vi mekanismen ved hvilken væske kan akkumulere i follikulært antrum og molekylene som er involvert i denne prosessen. Til slutt adresserer vi impedimenter og tilretteleggere av væskebevegelse, for bedre å forstå hvordan disse prosessene er regulert.

hydrostatiske krefter

Netto væske Akkumulert utenfor vaskulaturen kan returneres til sirkulasjonen via lymfesystemet. Lymfatiske fartøyer er svært gjennomtrengelige, slik at væske og andre molekyler kommer inn, mens pumpemekanismen for å bevege væske oppnås ved bevegelse av organer eller lemmer, og effektivt klemmer fartøyene i dem. Unidirectionality av lymfatisk strømning oppnås ved hjelp av ventiler i de større lymfatiske karene og sammentrekningen av disse karene av sine egne glatte muskler. Bevis på betydningen av lymphatics kan observeres av ødemet som oppstår hvis lymfatikken er blokkert ved fjerning av lymfeknuter som de lymfelige karene drenerer. De lymfatiske karene dreneres til slutt inn i de subklaviske venene, og dermed returnerer lymfen til sirkulasjonen.

væskebevegelse over epithelia

Innenfor kroppen, er grupper av celler i stand til å danne seg stramme eller tilhører veikryss mellom dem, og dermed effektivt skape et semipermeable cellulært lag ved å forsegle alle perikellulære rom. Dette er vanlig for både epithelia og endotel. Således møter oppløsninger eller vann som krysser et endotel eller epitel, enten en cellemembran eller kryssene mellom celler, og sikrer at ukontrollert bevegelse ikke forekommer. De basale laminene som ligger til grunn for endotel og epithelia, er også barrierer for passasjen av molekyler, spesielt større molekyler, og potensielt er også en barriere for vekstfaktorer som binder seg til basale lamina-komponenter som heparansulfatproteoglykanene.

Epithelia er ikke bare barrierer, men kan også være netto absorberende (tarm), sekretorisk (kjertler), eller heller ikke (epidermis), med absorpsjon og sekresjon som oppstår i variable grader i de fleste epitelene. Absortere epithelia fungerer veldig annerledes enn sekretorisk epithelia som de arbeider for å bevege væske mot en hydrostatisk gradient. De fleste sekretoriske epithelia bruker retningsutskillelse av løsuler for å oppnå retningsbevegelse av væske, med unntak av glomerulusen, hvor det hydrostatiske trykket i blodet i de tilstøtende kapillærene er drivkraften. For dette arrangementet for å fungere i glomerulusen, er det lavere trykk på den apikale siden, og epitelet er relativt permeabelt. Mange kjertler som utskiller i større hulrom i kroppen eller på de ytre overflatene, vil ha lavere trykk på den apikale siden.

Noen epithelia står imidlertid i et forseglet fylt hulrom (choroid plexus, eggstokk follikel, objektiv i øyet eller blokkerte kjertelkanaler); Derfor oppstår ingen drenering av væsken, og nettofluidet akkumuleres som hulrommet ekspanderer. Med forseglede hulrom er det mulig å frembringe forhøyet turgiditet i hulrommet ved å øke nivåene av osmotisk trykk på væsken i den. Den eggstokkfollikkelen er et slikt forseglet hulrom, og det er to viktige aspekter å vurdere, nemlig dannelsen av antrummet eller hulrommet selv og mekanismen ved hvilken væske beveger seg i det hulrommet.

osmose og retningssekretion

Osmose avhenger av en forskjell i oppløsningskonsentrasjoner mellom to områder, og forårsaker at vann strømmer til den høye oppløsningskonsentrasjonen hvis oppløsningen ikke kan bevege seg til den lave konsentrasjonen. Graden av inhibering av løsemiddel tilbakestrømning avhenger av en barriere for oppløsningen av oppløsningene. I mange av ligningene for beregning av osmotisk trykk påkalles en semipermeabel membran der bare vann kan strømme og ikke løsninger. Biologisk, bare visse molekyler brukes til å generere osmotiske gradienter, nemlig de som kan være retningsmessig utskilt eller transportert og de som kan forebygges, til og med delvis, fra tilbakestrømning. Epithelia, ved deres struktur, kan danne barrierer for bevegelse av oppløsninger over dem; Derfor er osmotiske gradienter lett opprettet på tvers av Epithelia.

Enhver gitt dag farvel Текст песни

Stream en gitt dag hjemme er hvor hjertet er akustisk av Redfieldrecords på skrivebordet og mobilen. Spill over 265 millioner spor for gratis på SoundCloud..

Vi presenterer Oppdatert IMDb. om tittelside erfaring IMDb Forum